بازدید 6102

تخریب غیر اصولی ساختمان در ملایر جان یک نفر را گرفت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر گفت: پیکر بی‌جان مالک یک ساختمان قدیمی بدلیل تخریب غیر اصولی از زیر آوار خارج شد.
کد خبر: ۱۱۰۳۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰ 06 February 2022
به گزارش تابناک، محمود رضا ملکی در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: دو شب پیش با اعلام یک مورد حادثه آوار هنگام تخریب یک منزل قدیمی، در بلوار محمد ملایری، خیابان صنعت، به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد و نیرو‌های آتش نشانی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه، مشاهده کردند که یک ساختمان قدیمی در حال تخریب، به یکباره تخریب و مالک ساختمان زیر آوار گرفتار می‌شود.
وی با اشاره به ایمن سازی محل توسط آتش نشانان، تصریح کرد: با وجود تلاش‌های نیرو‌های آتش نشانی متاسفانه پیکر بی جان مالک این ساختمان که مردی حدودا ۴۵ ساله بود، از زیر آوار بیرون کشیده شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر تاکید کرد: طبق ضوابط، باید هنگام تخریب یک ساختمان و کار در گود، حداقل ۲ نفر در محل حضور داشته باشند و هنگام کار از وسایل حفاظت فردی استفاده شود.
ملکی یادآور شد: تخریب ساختمان قدیمی مهم‌ترین مرحله از ساخت و ساز بوده که باید با رعایت اصول ایمنی و توسط افراد مجرب انجام شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست