بازدید 3086
۱

تیراندازی در کلیسایی در کلرادو با یک کشته و دو مجروح

خشونت های مسلحانه و تیراندازی های مرگبار که در آمریکا عادی شده است، این بار در کلیسایی در ایالت کلرادو، یک کشته و دو مجروح بر جا گذاشت.
کد خبر: ۱۱۰۳۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹ 06 February 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از رسانه های آمریکا، پلیس ایالت کلرادو اعلام کرد که در تیراندازی در کلیسایی در شهر "ارورا" یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.

به گفته پلیس، فرد مظنون به تیراندازی که یک زن را در این کلیسا به قتل رسانده و دو نفر دیگر را مجروح کرده، از محل متواری شده است و مظنون با یکی از قربانیان آشنا بوده است.

متیو لانگ شور سخنگوی پلیس ارورا گفت که در این مرحله رابطه دقیق میان فرد تیرانداز و قربانیان افشا نخواهد شد. این یک تیراندازی اتفاقی در درون کلیسا نبود.

پلیس گفت: هنگام تیراندازی حدود ۱۵ تا ۲۰ نفر در کلیسای "اگلیسفارو ده لوز" حضور داشته اند و هنگامی که افسران پلیس در محل تیراندازی حاضر شدند، یک زن ۳۶ ساله و دو مرد ۴۲ و ۴۰ ساله مجروح شده بودند. زن مجروح در محل، جان خود را از دست داد و دو فرد دیگر برای مداوا به بیمارستان منتقل شده اند.

لانگ شور توضیح داد مقامات از هویت احتمالی مظنون آگاهی دارند و سعی می کنند وی را شناسایی کنند.

مظنون این تیراندازی پیش از حضور افسران پلیس از محل متواری شده است.

پیش از این نیز، پلیس اعلام کرد در تیراندازی در ساعات پایانی جمعه در رستورانی در منطقه بلکس برگ در نزدیکی دانشگاه تکنولوژی ایالت ویرجینیا یک نفر کشته و ۴ نفر دیگر مجروح شدند.

به گزارش ایرنا، تیراندازی های مرگبار در آمریکا همچون سریال ادامه دارد و پدیده ای معمول و رایج دراین کشور که مسلح ترین ملت جهان را دارد، بدل گشته است.

با گذشت یکسال از ریاست جمهوری جو بایدن و مخمصه های متعدد داخلی و بین المللی که گریبانگیر دولت اوست، کارشناسان آمریکایی از افزایش لجام گسیخته خشونت های مسلحانه و مرگبار بعنوان یکی از معضلات داخلی در این کشور سخن می گویند و اذعان دارندکه این دست خشونت ها در آمریکا از کنترل خارج شده است.

شبکه خبری سی ان ان در پی تیراندازی اخیر در نیویورک که منجر به قتل یک پلیس شد با پرداختن به بحران داخلی خشونت سلاح گرم در آمریکا، گزارش داد: طی ماه های اخیر خشونت با سلاح گرم در آمریکا رو به فزونی نهاده است؛ مطالعاتی که از سوی سازمان «سختگیری قوانین اسلحه موجب نجات زندگی » نام دارد ( Strong Gun Laws Save Lives) که بر روی ۵۰ ایالت آمریکا به عمل آمد، نشان می دهد که ارتباط مستقیمی بین ایالت هایی که سختگیری در اعمال قوانین حمل سلاح در آنها به کار گرفته می شود و آنهایی که سستی در اعمال آن می کنند با میزان خشونت با اسحله رابطه مستقیمی دارد.

به گزارش سی ان ان، برای هر ۱۰۰ آمریکایی بطرز باورنکردنی حدود ۱۲۰ قبضه اسلحه وجود دارد که برای جهانیان این موضوع باور کردنی نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خب به ما چه ؟!!!! ما اینقدر مشکلات داریم که تیراندازی کلروداو جلوش هیچی نیست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست