بازدید 10557
۷

تجاوز به یک دختر دانش‌آموز در انگلیس

روزنامه سان از تجاوز به یک دختر مدرسه‌ای هنگام عبور از پارک پیت هیل برادفورد در انگلیس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۳۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹ 06 February 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از لندن به نقل از روزنامه سان، یک دختر دانش آموز در انگلیس هنگامی که در حال عبور از پارک نزدیک محل سکونتش بود هدف حمله غافلگیرانه یک مرد قرار گرفت و قربانی اقدام غیر انسانی او شد؛ پلیس مظنون ارتکاب این جنایت را فردی سفید پوست معرفی کرده که کلاه به سر داشت.

اندی فارل بازرس ارشد منطقه برادفورد با بیان اینکه این جرم را جدی می‌گیرد، گفت: پلیس تحقیقات گسترده‌ای را در این باره آغاز کرده است.

پلیس همچنین از همه افرادی که اطلاعاتی در این باره دارند خواست، دانسته‌های خود را به کارآگاهان اطلاع دهند.

دیروز نیز پلیس شهر منچستر انگلیس اعلام کرد یک زن ۳۶ ساله پس از تجاوز در حومه شهر منچستر به قتل رسید. حدود دو هفته پیش نیز زنی در لندن با ضربات کارد به دست همسر سابقش به قتل رسید.

ناامنی معابر عمومی در انگلیس، مدت هاست مورد اعتراض خانواده‌ها به ویژه زنان و دختران این کشور است و یک سازمان حقوق بشری در انگلیس (Reclaim These Streets)، که اعلام کرده به منظور بازستاندن معابر این کشور برای زنان، فعالیت می‌کند از دولت انگلیس خواست، گذرگاه‌های عمومی را برای دختران و زنان، امن و قابل تردد کند.

روزنامه دیلی میرور پیش‌تر در این باره نوشت: شماری از دختران و زنان، از نیرو‌های پلیس می‌ترسند، زیرا همچون قاتل سارا اورارد که افسر پلیس و از محافظان سفارت آمریکا در لندن بود، تعدادی از زنان انگلیسی به دست نیرو‌های پلیس کشته می‌شوند.

وین کوزنز افسر پلیس انگلیس پس از ربودن سارا اورارد و تجاوز به وی، او را قتل رساند و سپس جسدش را سوزاند و بقایای جسد قربانی را در پارک جنگلی دفن کرد.

بر اساس گزارش‌های رسمی منتشر شده در انگلیس، از اسفند پارسال تا کنون دست کم ۸۵ زن فقط به دست مردان در این کشور به قتل رسیدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۷
دیروز توی اهواز سر یک دختر 17 ساله بریده شد به دلیل مسایل ناموسی، البته که تجاوز به دختر انگلیسی برای تابناک مهم تره!
از اهواز خودمون چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
بهتر است تابناک چنین تحلیلی را نیز برای زنان و دختران ایران بنویسد.
ای داد بیداد....مسئله به این مهمی ول کنه به قتل دختر اهوازی بپردازه....عجب مردمی داریم ما....اخه انگلیس مهم تره یا ایران.... روزانه داره تئ ایران از این اتفاقات میفته کک کسی هم نمیگزه
حجابشان را درست کنند که در امان باشند
نمی شه جلوی گرگ گرسنه برهنه بگردند و انتظار داشته باشند صدمه نبینند
غریزه جنسی که شوخی نیست و مردان غریزه جنسی دارند
اونجا حداقل یک آماری وجود داره.
چقدر امنیت دارن که یه دونه تجاوز تو مملکتشون صداش تا اینجا میاد. براشون عادی نشده.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی