بازدید 15659
رئیس دادگستری خوزستان عنوان کرد

برخورد قاطع با عوامل قتل فجیع زن جوان اهوازی

رئیس کل دادگستری استان خوزستان از برخورد قاطع و سریع دستگاه قضایی با عوامل قتل زن جوان اهوازی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۳۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۴:۰۳ 06 February 2022
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی اظهار کرد: متاسفانه امروز قتلی در اهواز اتفاق افتاد و متعاقب آن قاتل اقدام به نمایش عمل فجیع خود در یکی از خیابان‌های شهر کرده که این امر موجب خدشه به امنیت روانی شهروندان شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری خوزستان، وی با بیان اینکه با تلاش پلیس و صدور دستورات قضایی لازم، عوامل قتل شناسایی و ساعاتی پس از حادثه دستگیر شدند، گفت: دستگاه قضایی استان با متهم این حادثه قاطعانه و سریع برخورد می‌کند.

عوامل قتل فجیع زن جوان در اهواز دستگیر شدند

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان نیز خبر قتل فجیع زن جوان در اهواز و دستگیری قاتل وی را تایید کرد.

علی بیرانوند اظهار کرد: بعداز ظهر امروز یک فقره قتل در شهرستان اهواز به وقوع پیوست که با توجه به شناسایی سریع متهمان و به رغم متواری شدن آنان، عوامل این قتل ساعاتی پیش دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری خوزستان، وی با بیان این که متهمان به بزه ارتکابی اقرار کرده‌اند و زوایای پرونده نیز مشخص شده است، افزود: انگیزه این قتل مسائل خانوادگی مطرح شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۱۸
این وحشی انسان نما را در همان محلی که سر ان زن را با خونسردی تمام گردانده اعدام کنید
اگر با این وحشی ها برخورد سریع و قاطع صورت نگیرد دیگر سنگ روی سنگ بندنخواهدشد
باید هرچه سریعتر این حیوان را در ملا عام به درک واصل کرد تا عبرتی باشد برای دیگران تا اینچنین در خیابانهای شهر قدرت نمایی نکنند
خدا بخیر کنه مردم دیوانه شدن از بس گرانی فقر فساد اداری اختلاس زیاد شده
از همون برخوردهای قاطعی که با پدر رومینا شد؟
از سنگسار وحشیانه تر نیست
چکارشون می کنین با این قوانین عصر حجری.لابد چون دو نفرن اعدام که نمیشن هیچ پدر دختر اگه پدر داشته باشه باید نصف دیه رو بده تا شاید یکی از اونا طعم عدالت!!!!رو بچشه.اگه همون موقع که پدر رومینا ودیگران از این خلا استفاده وقتل انجام دادن رو محاکمه درست وقانون درستی بود جامعه به اینجا نمی رسید طرف خاطرش جمعه که اعدام نمیشه حبس ابد هم نمی گیره
در شهر هاي جنوبي به راحتي آدم ميكشن و به دليل قبيله و طايفه اي بودن مردم ، هيچ اتفاقي براي قاتل نميوفته و اولياي دم مجبورن رضايت بدن .ضعف و خلا قانون در دفاع از خود و اختلاف ديه زن و مرد هم كه مزيد بر علته . ديگه الان كار به جايي رسيده دزد راحت مياد خفت ميكنه آدمو و اگه بهش بگي بالاي چشت ابرو بهش بدهكار ميشي . اراذل و اوباش سرهنگ مملكتو ميكشن بنده خدا جرئت نميكنه از اسلحش استفاده كنه . اين حيوانات هم كه با لبخند سر بريده شده دختر 17 ساله رو تو خيابون ميچرخونه . هدف ازعدم اصلاح قانون در اين موارد چيه حمايت و ترويج اين ناهنجاريها؟؟؟؟؟؟
من خودم یه مرد متاهلم ولی هیچوقت خودمو مالک هسرم . همسرم و بنده خودم نمیدونم که برای خودم جکم چنین فجایعی و به هر دلیلی صادر کنم. واقعا شرم اوره واسه انسانیت ما آدما.
مرتیکه بی شرف کشتی یکطرف،دیگه چرا در شهر چرخاندی تا برای مردم ایجاد وحشت وناامنی کنی؟
اگر این برخوردهای قاطع، سریع و ... اثر داشت که کار یه اینجا نمیرسید طرف سر زنشو توی کوچه بچرخونه!
یعنی دیگه فجیع تر از این نداریم.از دیروز که شنیدم تا صبح فقط کابوس دیدم .کاش فقط یکبار مجازات زن کشی برای مردها برابر با جرم باشه و فقط چند سال حبس بهش ندن این خبر در جامعه وحشت ایجاد کرده
برخورد قاطع با سه سال زندان یا حداکثر نه سال!!!
اینا با داعش هیچ فرقی ندارن.
امروز مسایل خانودگی و فردا تهمت ناموسی و پس فردا حکم واجب القتل بودن مقتول و روز بعد حداقل مجازات برای قاتل زیرسایه قوانین حمایتی از قاتلینی که ادعای ناموسی دارند.

باید هر قاتلی فورا و بدون هیچ ترحمی اعدام گردد تا کسی بخود اجازه ندهد با علم به حمایت قانون مرتکب چنین قتل های فجیعی شود.
این قاتل کثیف باید هر چه سریعتر در همان محلی که عمل فجیعش را به نمایش گذاشته اعدام شود و جسد کثیفش باید چهار ساعت بر پای چوبه باقی بماند .
متواری بود و تو خونه خودش بازداشت شد؟ طرف بلد نبوده متواری بشه یا تحت لوای قوانین تیعیض امیز برای زنان اونقد جسور شدن که اصلا فرار هم نمیکنند؟
یعنی ۹ساااااال حکم می برید مثل بابای کثیف رومینا؟ یا موارد دیگه که بدتر بود و خیییلی قاطع برخورد کردید؟ این حجم از خشونت علیه زنان تو همین یه هفته برای کل تکزاس پیش نمیاد تو یه سال
واقعا جامعه ما هیچ فرقی با داعش نداره، داره بدتر هم میشه، روبه نابودی وحشتناکی میره اخلاق و انسان بودن. چرا این قدر قتل و جنایت. برای چه مجرمان و جانیان روزبه روز وقیح تر میشن؟ هیچ فکر کردید. غیر از پیشگیری که در این مورد کاری انجام نشده و جامعه ما بیماره و بیماریش هم خیلی وخیمه، دستگاه قضا سهل انگارانه برخورد می کنه، یک زندان که کافی نیست، اعدام حداقل کاری هست که میشه انجام داد، چون قاتل ها خیالشون راحته که اعدام نمیشن، روز به روز جری تر میشن و این برای جامعه مثل سم کشندست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار