بازدید 49513
۱

نقش ماکارونی بدبوی توکیو در باخت حسن یزدانی

کد خبر: ۱۱۰۳۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳ 05 February 2022

حسن یزدانی جزئیات تازه‌ای از دلیل عدم آمادگی اش در المپیک توکیو فاش کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، یزدانی در مورد اینکه برخی معتقدند در المپیک مقابل نایفونوف روس و تیلور آمریکایی بدنش شاداب نبود، گفت: بین المپیک تا مسابقات جهانی نروژ 4 مرحله اردو پشت سر گذاشتیم، از نظر بدنسازی یک‌سری حرکات جدید انجام دادیم و شیوه تمرینات تغییر کرد. هر کدام از سرمربیان شیوه متفاوت تمرینی دارند. پژمان درستکار شیوه جدیدی را ارائه کرد که خدا را شکر نتیجه خوبی هم کسب کردیم. در توکیو اما روز اول مسابقات بدنم خالی کرده بود و خوب پر نکرد. نتوانستم غذا بخورم، حتی ماکارونی آنها هم بو می‌داد و نتوانستم بخورم و بدنم پر نکرد. به هر طریقی بود، حریف روس را شکست دادم و خدا هم کمک کرد. روز دوم بدنم بهتر بود که آن اتفاق در فینال رخ داد و باعث شد به نتیجه‌ای که می‌خواستم، نرسم.

نقش ماکارونی بدبوی توکیو در باخت حسن یزدانی

وی ادامه داد: علاوه بر آنالیز مجموعه عواملی همچون تمرین، عوامل دیگری مثل تاکتیک و مسائل روحی روانی وجود دارد که در کسب نتیجه تاثیر می‌گذارد. در نروژ همه کمک کردند. پژمان درستکار، علیرضا دبیر و بچه‌ها و حریفان تمرینی‌ام به من کمک کردند که این اتفاق مقابل تیلور رقم خورد و طلسم را بعد از مدت‌ها شکستیم. امیدوارم این روند پیروزی برای همه بچه‌ها ادامه‌دار باشد.

این کشتی گیر 27 ساله گفت: اگر اتفاقی پیش نیاید، فعلاً هدف گذاری‌ام تا المپیک پاریس است. البته نمی‌توان آینده را پیش‌بینی کرد. دو مسابقه جهانی در پیش است و اگر لایقش باشم و صاحب دوبنده تیم ملی شوم، فعلاً به کسب افتخار برای کشتی در جهانی فکر می‌کنم.

یزدانی با اشاره به انگیزه درونی‌اش برای شکست تیلور تاکید کرد: جدا از انگیزه درونی که خیلی موثر بود، ناامید نشدن و پشتکار هم خیلی تاثیر داشت. هیچ وقت ناامید نشدم و کار را ادامه دادم. عامل اصلی در موفقیت داشتن پشتکار، تلاش و اراده و ناامید نشدن است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلام...حسن آقا دمت گرم...یه دونه ای...مواظب خودت باش داداش...یا علی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم