بازدید 5350

کولاک شدید برف در جاده‌های استان همدان

رییس پلیس راه استان همدان گفت: کولاک شدید و لغزندگی سطح جاده های این استان موجب کُندی تردد وسایل نقلیه و رسیدن سرعت خودروها به کمتر از ۳۰ کیلومتر در ساعت در مسیرهای برون شهری شده است.
کد خبر: ۱۱۰۲۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹ 05 February 2022

به گزارش «تابناک»، سرهنگ «رضا عزیزی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف از صبح امروز بیشتر جاده های این استان به ویژه مسیرهای غربی را فرا گرفته و سبب لغزندگی مسیرهای برون شهری شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بدون استفاده از زنجیر چرخ امکان تردد از جاده های این استان وجود دارد اما همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی بوده و ماموران گشتی خودروهای بدون زنجیر چرخ را جریمه می کنند.

رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: رانندگانی که قصد تردد از جاده های این استان را دارند باید به طور حتم تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و پیش از حرکت از سالم بودن خودرو، سیستم گرمایشی، لاستیک ها و برف پاک کن ها اطمینان حاصل کنند.

سرهنگ عزیزی ادامه داد: چندین سانحه خسارتی و جرحی در ۱۲ ساعت گذشته رخ داده اما سانحه فوتی در این مدت زمان اتفاق نیفتاده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان نیز گفت: جاده های درون شهری همدان خیس و لغزنده اند بنابراین رانندگان باید با سرعت مطمئنه تردد کنند چرا که در این شرایط به علت کاهش اصطکاک لاستیک و سطح زمین در صورت استفاده از ترمز، خودرو به جهت دیگری هدایت شده و سبب بروز تصادف می شود.

سرهنگ «فرخ جمالی» افزود: صبح امروز چندین سانحه به علت لغزندگی سطح جاده و خروج خودرو از مسیر اصلی در بلوار نجفی رخ داد که این سوانح با وجود برخورد با شی ثابت و درخت مجروحی نداشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی