بازدید 4048
رضا مسعودی‌فر اعلام کرد:

راه‌اندازی سرویس‌های واریز آنی تتر و تسویه تومانی فوری و احراز هویت ۱۰دقیقه‌ای در تترلند

مؤسس و مدیرعامل صرافی تترلند گفت: «برای انتخاب صرافی در حوزه رمزارز، کاربران سه معیار «سرعت» و «امنیت» و «میزان کارمزد» را در نظر می‌گیرند.»
کد خبر: ۱۱۰۲۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹ 02 February 2022

رضا مسعودی‌فر اعلام کرد به‌دلیل ذات اکوسیستم کریپتوکارنسی و نقش بسیار مهم سرعت در معاملات، «سرعت» یکی از عوامل مهم در انتخاب صرافی محسوب می‌شود. وی افزود: منظور از سریع‌بودن فقط به سرعت انجام تراکنش خلاصه نمی‌شود... کاربر از بدو ورود به وب‌سایت صرافی یا پلتفرم تبادل رمزارز، با احراز هویت روبه‌رو می‌شود و از نظر بسیاری از کاربران، این فرسایشی‌ترین بخش حضور در دنیای رمز‌ارزهاست؛ چراکه معمولاً زمان زیادی از آنان می‌گیرد.»

راه‌اندازی سرویس‌های واریز آنی تتر و تسویه تومانی فوری و احراز هویت ۱۰دقیقه‌ای در تترلند

مسعودی‌فر تصریح ‌کرد: «مراحل احراز هویت ممکن است تا ۴۸ ساعت هم زمان ببرد؛ باوجوداین با‌‌توجه‌به اهمیتِ این مرحله در مقابله با پول‌شویی و حفظ امنیت معاملات‌، نمی‌توان به‌سادگی از کنار آن عبور کرد. به‌همین‌دلیل، در صرافی تترلند سرویس جدیدی برای احراز هویت کاربران خود پیاده‌سازی کرده‌ایم تا در کمتر از ۱۰ دقیقه مراحل احراز هویت را با استانداردهای لازم به‌اتمام برسانند.»

مؤسس صرافی تترلند گفت: «پس از تکمیل احراز هویت در صرافی، کاربر به‌سراغ انجام تبادل رمز‌ارزی می‌رود. در این مرحله، سرعت واریز رمزارز یا تومان اهمیت بسزایی برای کاربران دارد؛ چراکه امواج تغییر قیمت در اقیانوس بی‌کران رمزارزها بسیار متلاطم است و قیمت‌ها تحت‌تأثیر عوامل مختلفی، لحظه‌ای تغییر می‌کنند. بر‌اساس این دغدغه نیز، دو سرویس واریز تتر آنی و تسویه ریالی فوری را در تترلند اجرایی کرده‌ایم که گام بسیار مثبتی برای بهبود سرعت معاملات کاربران این پلتفرم تبادل تتر است.»

وی اضافه ‌کرد: «در صرافی تترلند، با هدف افزایش سرعت فرایندها برای به‌ارمغان‌آوردن تجربه‌ای بی‌نظیر از انجام تبادل رمزارزی، تمرکز بسیاری روی ارتقای سرعت پشتیبانی کرد‌ه‌ایم. واحد پشتیبانی صرافی ما ۲۴ساعته در ۷ روز هفته پاسخ‌گوی کاربران است و این سرویس پرسرعت زمان انتظار کاربران برای رسیدن به پاسخشان را به کمتر از یک دقیقه کاهش داده است تا آنان بتوانند راهنمایی لازم را در سریع‌ترین زمان ممکن و در هر ساعت از شبانه روز دریافت کنند.»

مسعودی‌فر افزود: «با عبور از معیار سرعت، می‌توان گفت که «میزان کارمزد» از دیدگاه کاربران بسیار اهمیت دارد؛ زیرا روی میزان سود آنان تأثیر‌گذار است؛ ازاین‌رو در صرافی تترلند، همیشه کمترین کارمزد ممکن را از کاربرانمان دریافت می‌کنیم.»

مؤسس صرافی تترلند بیان کرد: «در‌ادامه معیارها، باید به «امنیت» نیز اشاره کنم؛ معیاری که یکی از ستون‌های اصلی فلسفه بلاک‌چین و قطعاً کریپتوکارنسی محسوب می‌شود. صحبت درباره جزئیات مبحث امنیت ممکن است بسیار مفصل باشد؛ اما هر صرافی با‌‌توجه‌‌به زیرساخت و تمهیداتی که برای ایجاد بیشترین سطح امنیتی در نظر می‌گیرد، می‌تواند در این اکوسیستم به پیشرفت ادامه دهد؛ وگرنه توان تاب‌آوری در فضایی که امنیت حرف اول را می‌زند، دشوار خواهد بود.»

وی گفت: «همان‌طور‌که می‌دانید، صرافی تترلند پلتفرمی برای خرید‌و‌فروش رمزارز تتر است و این نوع رمزارز، از‌جمله ارزهای دیجیتال محبوب است که معامله‌گران و سرمایه‌گذاران فعالان حوزه کریپتوکارنسی به‌طور گسترده از آن استفاده می‌کنند.»

مسعودی‌فر معتقد است تتر می‌تواند به‌عنوان ارزی مرجع برای شروع هر معامله‌ای در دنیای کریپتوکارنسی نقش‌آفرینی کند و مزیت‌های مهمش از‌جمله نقدشوندگی سریع و سرعت در تبادلات و امنیت را به هر معامله‌ای تعمیم دهد. وی درادامه افزود: «با ‌‌توجه ‌‌به تمرکز صرافی تترلند برای تبادل تتر، می‌توان به‌جرئت گفت که شفافیت و رفع ابهام درباره نرخ تتر در بازار، یکی از مزیت‌های اصلی صرافی ما به‌حساب می‌آید که با ایجاد شفافیت، سبب جلب اعتماد بیشتر کاربران شده است.»

مدیرعامل صرافی تترلند تصریح‌ کرد: «البته بیان این موضوع و محدود‌شدن صرفاً به یک مزیت کار بسیار دشواری است؛ چرا‌که با نگاه به چند ماه گذشته و گام‌های مثبتِ برداشته‌شده‌، مشاهده می‌کنیم که شاخص‌های متعددی به‌عنوان مزیت رقابتی در صرافی تترلند وجود دارد. بااین‌حال، اگر بخواهیم علاوه‌‌بر شفافیت در نرخ تتر، به سه مزیت مهم دیگر اشاره کنیم، قطعاً باید از سرعت انجام فرایندها و امنیت مثال‌زدنی و کارمزد بسیار ناچیز یاد کنیم.»

به‌گفته مسعودی‌فر، اکوسیستم رمزارزها بر‌اساس فلسفه تکنولوژی بلاک‌چین بنا شده است. در معاملات رمزارزی، ویژگی‌هایی مانند سرعت فراوان و غیرمتمرکز‌بودن و ضریب امنیتی بسیار زیاد را شاهد هستیم؛ ولی درمقابل، عوامل مهم دیگری هم وجود دارند که در تضمین امنیت معاملات تعیین‌کننده هستند؛ ازجمله انتخاب صرافی یا تبادلات رمزارزی و حفظ امنیت حساب کاربری و سرمایه‌گذاری آگاهانه.

وی افزود: «انتخاب هوشمندانه صرافی که امنیت معاملات کاربران را تضمین کند، کار پیچیده‌ای نیست و بررسی تجربه کاربران در فضای مجازی و از آن مهم‌تر، توجه به سابقه و اصالت صرافی، می‌تواند راه‌حل‌های مناسبی برای پی‌بردن به امنیت صرافی‌ها باشد. شایان ذکر است یک طرف ریسمان حفظ امنیت در تبادلات رمزارزی، در دست کاربر است. با‌‌توجه‌‌به عاری‌نبودن فضای کریپتوکارنسی از سرقت‌هایی که با هک‌شدن اطلاعات حساب کاربری کاربران انجام می‌شود، هر شخص فعال در این حوزه باید نکاتی را برای از‌بین‌بردن چنین ریسکی رعایت کند. برخی از این نکات عبارت‌اند از: استفاده از G2FA و قرار‌ندادن اطلاعات حساب کاربری در‌اختیار دیگران و... .»

مؤسس صرافی تترلند درپایان گفت: «از جمله ضعف‌های رایج در بین فعالان حوزه رمزارز در ایران‌، سرمایه‌گذاری بر‌اساس اطلاعاتی است که از دیگران دریافت می‌کنند. انتخاب یک یا چند رمزارز برای سرمایه‌گذاری و انتخاب صرافی و حتی انتخاب کیف‌پول، همگی باید با تحقیق و مطالعه خودِ کاربران انجام شوند. دراین‌میان، آگاهی از دیدگاه دیگر فعالان و صاحب‌نظران نیز می‌تواند مفید باشد؛ اما تعیین استراتژِی سرمایه‌گذاری بر‌‌اساس آن ریسک بزرگی است که احتمال دارد دارایی افراد را به‌خطر بیندازد.»

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل