بازدید 5655
۲

تصمیم‌گیری تعطیلی مدارس بر عهده ستاد‌های استانی

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: تصمیم گیری درباره اجرای محدودیت‌های کرونایی از جمله تعطیلی مدارس بر عهده ستاد‌های استانی با محوریت استاندار است.
کد خبر: ۱۱۰۲۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰ 02 February 2022

به گزارش «تابناک»، عباس شیراوژن در گفتگو با بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما افزود: آنچه که استانداران در این زمینه اعلام می‌کنند باید رعایت شود.

وی حفظ سلامت همه مردم و مسأله آموزش و افت تحصیلی را دغدغه اصلی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام و اضافه کرد: درگذشته رنگ بندی قرمز موجب تعطیلی مدارس و آموزشگاه‌ها می‌شد، اما اکنون به دلیل واکسیناسیون گسترده معانی رنگ بندی‌ها تغییر کرده است و قرار است درباره تبعات هر یک از رنگ‌ها تصمیم گیری شود.

شیر اوژن گفت: بر اساس تصمیم اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا، تعطیلی سراسری و بدون محدودیت زمانی نداریم و اختیار به ستاد‌های کرونای استان‌ها سپرده شده است که آن‌ها با توجه به شرایط شیوع بیماری درباره اعمال محدودیت‌ها تصمیم گیری می‌کنند.

وی افزود: افزون بر مدارس، درباره دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی دیگر نیز تصمیم گیری با ستاد‌های استانی است.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: اکنون این ستاد محدودیت‌هایی برای تجمعات در مکان‌های مسقف در نظر گرفته است که حداکثر ظرفیت ۲۰ تا ۲۵ نفر و مدت حضور آن‌ها حداکثر ۹۰ دقیقه در آن مکان است.

وی افزود: برای جلسات اداری هم حداکثر ۳۰ نفر به مدت ۹۰ دقیقه می‌توانند در مکان مسقف حضور داشته باشند.

وی گفت:۶۰ درصد فضای وسایل حمل و نقل عمومی و هواپیما‌ها باید به مسافر اختصاص داده شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
مگه مدارس بازه
افت تحصیلی به خاطر نوع معلمه نه فضای مجازی چرا ما در مدارس استعدادهای درخشان و بعضی از مدارس غیر دولتی افت نداریم معلمین ما مخصوصا مدارس دولتی با کوچکترین بهونه تلاششون را کم می کنند معلمین مدارس دولتی ما کوچکترین زحمتی به خودشون نه در تحمل شرایط بد اقتصادی نه شرایط کرونایی نمیدند در شرایط بد اقتصادی در تظاهراتند و در کرونا هم افت تحصیلی، کارشناسان برند تحقیق کنند علت چیه در مدارس غیر دولتی و استعدادهای درخشان نه تنها افت نداشتند بلکه زمان رفت و آمد مدرسه را به فرصت تبدیل کرده و در خونه به یادگیری و یاددهی به نحو احسن ادامه داده و به مراتب وضع شون بهتر از حضوری است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم