بازدید 4417
معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر استان خبر داد:

امدادرسانی به بیش از ٢١٩ نفر در برف و کولاک لرستان

معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر لرستان از امدادرسانی به بیش از ٢١٩ نفر در برف و کولاک توسط جمعیت هلال‌احمر استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۲۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۲ 02 February 2022
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمد قدمی امروز ۱۲ بهمن‌ماه، اظهار کرد: در بارندگی‌های ٢۴ ساعت گذشته به بیش از ٢١٩ نفر در محور‌های مواصلاتی استان امدادرسانی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: چهار شهرستان الیگودرز، ازنا، سلسله و دلفان درگیر بارش برف و باران هستند به همین دلیل پرسنل و امدادگران جمعیت هلال‌احمر سطح استان به‌صورت ٢۴ ساعته اماده ارائه خدمات به هموطنان هستند.

معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر لرستان خاطرنشان کرد: نجاتگران همیشه در صحنه جمعیت هلال‌احمر لرستان به ٧٣ خودروی گرفتار شده در محور‌های برف‌گیر استان امدادرسانی کرده‌اند.

قدمی اضافه کرد: در پی بارش برف و کولاک تعداد٧ نفر از هموطنان عزیزمان در پایگاه‌هایی امداد و نجات بین‌شهری استان اسکان اضطراری داده‌شده‌اند.

وی بیان کرد: نیروی عملیاتی در قالب ٩ تیم در محور‌های مواصلاتی و برف‌گیر استان مستقر و به حادثه دیدگان امدادرسانی می‌کنند.

معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر لرستان بیان کرد: در محور‌های برف‌گیر تیم‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر در حال خدمات‌رسانی به خودرو‌ها و مسافران احتمالی در راه مانده هستند و خدمت‌رسانی کماکان ادامه دارد.

قدمی با تاکید بر پرهیز از سفر‌های غیرضرور، افزود: تلفن ١١٢ ندای امداد مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان به‌صورت ٢۴ ساعته آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی برای هموطنان است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست