بازدید 4608
۴

دوگانه‌های محدودیت‌ها درباره ویروس کرونا

جالب است که ویروس کرونا در فضای بسته سالن جشنواره فیلم فجر منتقل نمی‌شود، اما در استادیوم آزادی منتقل می‌شود!
کد خبر: ۱۱۰۲۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸ 01 February 2022

به گزارش «تابناک»، روزنامه شرق نوشت: در آستانه شیوع گسترده و بی‌رحمانه‌تر «اُمیکرون»، ستاد مبارزه با ویروس کرونا در شرایطی دوباره بازی فوتبال تیم ملی را بدون تماشاگر کرده که به موازات همین رقابت، جشنواره فیلم فجر در حال برگزاری است و سینما‌ها تب‌وتاب بسیار بیشتری در مقایسه با ماه‌های قبل دارند.

مراسم جشنواره فیلم این روز‌ها در برج میلاد در حال برگزاری است و در سالن مربوطه که پوشیده است و احتمال سرایت ویروس کرونا بسیار هم زیاد است، ۷۰۰ نفر می‌توانند حضور داشته باشند. این حضور ۷۰۰ نفری حداقلی است و کیست که نداند اغلب این عدد بسیار بیشتر هم می‌شود. این‌ها بدون درنظرگرفتن همایش‌های سینمایی است که در حاشیه همین مراسم برگزار می‌شود. در کنار این مورد، نمایش فیلم‌های مربوطه در سینما‌های مختلف را هم باید در نظر گرفت. ادعا می‌شود که بلیت‌فروشی در سینما‌ها ۵۰ درصدی است؛ ولی خیلی خوش‌بینانه است اگر باور شود چنین درصدی در همه سینما‌ها رعایت می‌شود.

حال پرسش تکراری جامعه فوتبال همان همیشگی است: چطور ویروس کرونا در سینما‌ها و سالن‌های سرپوشیده جشنواره منتقل نمی‌شود و فقط روی سکو‌های ورزشگاه و در زمان مسابقه فوتبال به بقیه سرایت می‌کند؟ آیا بدن سینمایی‌ها و علاقه‌مندان به سینما مقاوم‌تر از بدن فوتبالی‌ها و علاقه‌مندان به فوتبال است؟ اگر چنین باشد که مبحثی نوین در عرصه پزشکی باید پایه‌گذاری شود و افتخارش به ایرانی‌ها برسد!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
واقعا شورشو در آوردند
عزیز دل مشکل استادیوم کرونا نیست . مشکل حضور بانوان از نظر مراجع هست . حالا اینو بهونه کردن
البته این نوعی نان رابنرخ روزخوردن است احیاناً یک اشتباهی اگردرجائی شدوکارغلطی انجام شداین مجوزمیدهدبرای تکرار
تمام کارهای غلط ازاین دست فکرنمیکنیدفرهنک وتربیت عجیبی
داریم
بی در و پیکری از در دیوار میباره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار