بازدید 3104

تداوم قطع برق در پی توفان در شمال انگلیس

توفان مالیک،‏ مناطق شمالی انگلستان به ویژه اسکاتلند، ایرلند شمالی و شمال شرق انگلیس را تحت تاثیر قرار داده است.
کد خبر: ۱۱۰۲۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۴ 31 January 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از لندن؛ رسانه‌های محلی در شمال انگلستان یک روز پس از وقوع توفان مالیک، از قطعی برق بیش از ۱۸ هزار واحد مسکونی خبر دادند.

این توفان که منجر به سقوط تعدادی از درختان بر روی جاده‌ها و اطراف خانه‌ها شده تاکنون جان دو نفر را گرفته است. یک زن ۶۰ ساله در آبردین و یک پسر ۹ ساله در استافوردشایر قربانیان این توفان معرفی شده اند.

توفان مالیک که مناطق شمالی انگلستان به ویژه اسکاتلند، ایرلند شمالی و شمال شرق انگلیس را تحت تاثیر قرارداده به شماری از خانه‌ها و معابر و خطوط انتقال برق هم آسیب رسانده و در برخی جاده‌ها تردد را مختل کرده است.

همچنین، در پی احتمال وقوع توفانی دیگر با سرعت ۹۰ مایل در ساعت، در نیمه شمالی انگلستان با نام "کوری" نگرانی‌ها در میان ساکنان این مناطق افزایش یافته است.

مقامات محلی اعلام کردند که اتصال برق برخی مناطق به ویژه مناطق روستایی ممکن است تا اوایل هفته آتی به طول انجامد.

از دو روز پیش در این مناطق، هشدار زرد هواشناسی اعلام شده است. این توفان همچنین در حرکت قطار‌های شهری و بین شهری مناطق توفان زده نیز اختلال ایجاد کرده و حرکت ده‌ها قطار لغو شده، این در حالی است که برخی جاده‌ها نیز به علت آسیب دیدگی و یا سقوط درختان مسدود شده اند.

مقامات محلی از مردم مناطق توفان زده خواستند به جز در موارد ضرور، از منازل خود خارج نشوند و هنگام خروج هم توصیه‌های ایمنی را جدی بگیرند، زیرا ممکن است به واسطه اجسام سختی که در پی وقوع توفان ممکن است در هوا جابجا شوند آسیب ببینند. تا کنون، چند نفر به علت آسیب دیدگی ناشی از توفان به بیمارستان منتقل شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی