بازدید 5030
۱
کریمی فیروزجائی قرائت کرد:

تذکر ۶۶ نماینده به وزیر بهداشت درباره گرانی شدید دارو

عضو هیأت رئیسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
کد خبر: ۱۱۰۱۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰ 30 January 2022


گراف تذکرات کتبی تذکر کتبی
به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی امروز (یکشنبه 10بهمن‌ماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

- تذکر عباس مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت رسیدگی به وضعیت حقوق و مزایای نیروهای خدماتی و سرایداری مدارس. همچنین تذکر به رئیس جمهور و وزرای اقتصاد و جهاد کشاورزی: ضرورت استمهال وام کشاورزان و دامداران. همچنین تذکر به همراه 60 نفر از نمایندگان به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: ضرورت مساعدت در حل مشکل و مطالبه فرزندان ایثارگر منقضی خدمت جهت تبدیل وضعیت. همچنین تذکر به وزیر آموزش وپرورش: ضرورت تذکر جدی به رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی آموزش و پرورش در خصوص نحوه تکریم مردم و کارکنان مجموعه.

- تذکر امیرحسین بانکی پورفرد نماینده اصفهان به همراه 60 نفر از نمایندگان به وزرای امور خارجه و جهاد کشاورزی: لزوم استفاده از همه ظرفیت‌های دولت جهت رفع ممنوعیت صادرات محصولات گلخانه‌ای به روسیه.

- تذکرجلال محمودزاده نماینده مهاباد به رئیس جمهور و وزیر کشور: ضرورت تسریع در پرداخت خسارات سیل شهرستان مهاباد.

- تذکرعلیرضا ورناصری قندعلی نماینده مسجدسلیمان و لالی و هفتگل و اندیکا به همراه 22 نفر از نمایندگان به وزرای بهداشت و میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی: ضرورت تسریع در تکمیل مجتمع آب درمانی گلگیر.

- تذکرمهرداد ویس کرمی نماینده خرم‌آباد و چگنی به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات: دلیل عدم تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی وزارت علوم چیست؟

- تذکرسارا فلاحی نماینده ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان به همراه 38 نفر از نمایندگان به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم رسیدگی به تعطیلی اکثر کارخانه‌های تولیدی واقع در دو شهرک صنعتی ایوان و ایلام. همچنین تذکر به همراه 27 نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: لزوم تأمین دستگاه سی.تی.اسکن برای بیمارستان‌های دو شهرستان ایوان و چرداول و ضرورت تکمیل بیمارستان ملکشاهی.

- تذکر بهروز محبی نجم آبادی نماینده سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن به همراه 39 نفر از نمایندگان به وزرای ارتباطات و بهداشت: لزوم الزام به اجرای نسخه الکترونیکی پزشکی بعد از رفع مشکل عملیاتی و آماده‌سازی زیرساخت اینترنتی و نرم‌افزار مطمئن.

- تذکر حسین گودرزی نماینده دورود و ازنا به همراه 42 نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت اجرای سند ملی حفاظت از جنگل زاگرس به ویژه گونه بلوط و فعال نمودن دبیرخانه کمیته دائم آن با مدیریت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری.

تذکر گودرزی به همراه 43 نفر از نمایندگان مجلس به وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علوم، تحقیقات و فناوری؛ ضرورت بازنگری و لغو امتیاز مراکز فاقد شاخص های علمی و کیفی براساس طرح آمایش علمی.

تذکر عباس مقتدایی نماینده اصفهان به رئیس جمهور؛ ضرورت جبران خسارت کشاورزان و برخورد جدی با دستگاه های اجرایی مسبب برگشت داده شدن محصولات کشاورزی صادر شده، همچنین تذکر این نماینده به همراه 54 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور؛ ضرورت تکریم ارباب رجوع در ادارات و لزوم نظارت بر نحوه پاسخگویی مدیران و کارکنان نسبت به مردم، همچنین به وزیر امور خارجه؛ ضرورت فعالانه تر عمل کردن وزیر امور خارجه و سفارت ایران در سوریه در پیگیری مسائل و مشکلات.

تذکر حسین گودرزی نماینده دورود و ازنا به همراه 44 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور؛ لزوم بازنگری در مقررات منع خدمات رسانی به روستاهای زیر 20 خانوار، همچنین گودرزی به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ ضرورت تامین دستگاه MRI و سی تی اسکن دولتی برای شهرستان 200 هزار نفری دورود.

تذکر جلال محمودزاده نماینده مهاباد به همراه 26 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور؛ ضرورت برخورد با تخلفات مالی، اخلاقی و اداری موجود در برخی ادارات هلال احمر در شهرستان های کشور.

تذکر محمد وحیدی نماینده بجنورد، مانه و سملقان به همراه 34 نفر از نمایندگان به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛ لزوم آموزش حضوری دانشگاه ها در سال تحصیلی جاری.

تذکر کمال حسین پور نماینده پیرانشهر و سردشت به وزیر راه و شهرسازی؛ ضرورت تسریع در تکمیل طرح بزرگراه تبرچین- پیرانشهر- نقده. همچنین به وزیر کشور؛ ضرورت بازگشایی بازارچه های مرزی اشکان و قاسم رشت در شهرستان سردشت، این نماینده در تذکر دیگر به وزیر نفت؛ ضرورت تسریع در گازرسانی به روستاهای شهرستان سردشت.

تذکر نصرالله پژمانفر نماینده مشهد و کلات به همراه 63 نفر از نمایندگان به وزیر امور خارجه؛ لزوم انجام دیپلماسی فرهنگی مناسب در خصوص موضع گیری رسمی دولت آذربایجان در مصادره معنوی نظامی گنجوی.

تذکر عبدالناصر درخشان نماینده ایرانشهر به همراه 25 نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی؛ لزوم تسریع در تکمیل و بازگشایی جاده کلدر شهرستان فنریچ.

تذکر علیرضا ورناصری نماینده مسجد سلیمان به همراه 31 نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی؛ ضرورت توسعه و احداث مراکز تحقیقاتی با محوریت گیاهان دارویی در مناطق مستعد مانند حوزه انتخابیه ایشان. همچنین تذکر این نماینده به همراه 26 نفر از نمایندگان به وزیر صنعت، معدن و تجارت؛ ضرورت حمایت از توسعه راه های تولید گچ، کاشی و سنگ ساختمانی در حوزه انتخابیه وی.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
تذکربه چه دردمی خوره گرونی رو رفع کنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار