بازدید 14743

هشدار درباره تردد در جاده‌های استان زنجان

مدیر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: احتمال وقوع کولاک مقطعی در جاده های کوهستانی این استان محتمل بوده و به دلیل وقوع شدید این پدیده جاده دندی به تکاب برای دومین روز متوالی همچنان مسدود است.
کد خبر: ۱۱۰۱۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶ 30 January 2022

 

به گزارش تابناک، عبدالحسین علی اکبری افزود: تردد در همه جاده های استان ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ امکانپذیر است و احتمال وقوع کولاک در مقاطعی از جاده های زنجان پیش بینی شده است.

وی تاکید کرد: از روز گذشته نیز به دلیل وقوع کولاک شدید، نبود ایمنی و دید افقی برای رانندگان، جاده دندی به تخت سلیمان و تکاب مسدود است.

مدیر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: هم اکنون تردد در جاده های استان به صورت عادی و روان جریان دارد.

علی اکبری از هموطنان خواست، برای تردد در جاده های استان زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

وی یادآوری کرد: رانندگان در صورت ضرورت برای تردد از وضعیت جاده های کشور مطلع شده، از سالم بودن خودرو و پُر بودن باک اطمینان داشته باشند و تجهیزات زمستانی اعم از تجهیزات گرمایشی، پتو، مواد غذایی خشک و فاسد نشدنی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

مدیر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: هموطنان هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند و از ترددهای غیرضروری در جاده های استان خودداری کنند تا گرفتار برف و کولاک نشوند.

به گفته علی اکبری، در حال حاضر اکیپ راهداری در ۳۲ گردنه کوهستانی و صعب العبور به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می‌دهند.

وی اضافه کرد: رانندگانی که قصد تردد دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.

به گزارش ایرنا، ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.

مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به ۲۰ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزارو ۶۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست