بازدید 5212
۱

ابتلای ۱۰ تا ۳۰ نماینده مجلس به کرونا

در جلسه علنی امروز مجلس، علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد، امکان تست کرونا برای نمایندگان فراهم شده و نمایندگان حتماً برای انجام تست اقدام کنند. ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آبادی در مجلس درباره تأکید هیات رئیسه بر انجام تست کرونای نمایندگان، گفت: «۳۰ نفر از نمایندگان مجلس به کرونا مبتلا شده‌اند و تست آن‌ها در یکی دو روز گذشته مثبت اعلام شده است.»
کد خبر: ۱۱۰۱۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷ 30 January 2022

به گزارش تابناک، حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز گفت: پس از انجام تست های کرونا، تاکنون تست کرونای ۱۰ نفر از نمایندگان مثبت اعلام شده است.

این نماینده مجلس اضافه کرد: اگر تعداد نمایندگان مبتلا به کرونا افزایش پیدا کند، تغییر در نحوه برگزاری جلسات صحن ایجاد خواهد شد به نحوی که نمایندگان در سه نقطه تقسیم شده و جلسات صحن مثل ایام سابق شیوع ویروس کرونا تشکیل می‌شود.

به گزارش شفقنا، تعداد بستری‌ها و مبتلایان به کرونا در کشور به خصوص پایتخت افزایش یافته و شیوع سویه اومکیرون نیز افزایش پیدا کرده است.

وزیر بهداشت نیز ‌اعلام کرد: وارد پیک ششم شده ایم و استفاده صحیح از ماسک، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تزریق واکسن به ویژه دوز سوم ضروری است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
یا من اسمه دوا و ذکره شفا ؛ صل علی محمد و آل محمد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار