بازدید 6919

پدر کشاورز با ضربات چکش به قتل رسید

کد خبر: ۱۱۰۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵ 29 January 2022

جوان ۱۸ ساله ای که در یک جنایت وحشتناک پدر کشاورزش را با ضربات چکش به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

به گزارش خراسان، این حادثه هولناک 28 دی امسال در روستای روان مهران از توابع شهرستان رفسنجان در حالی اتفاق افتاد که پسر جوانی به علت اختلافات قبلی، در حالی که پدر ۴۱ ساله اش کنار بخاری زیر پتوی مسافرتی در خواب بود با ضربات چکش او را هدف حمله قرار داد و محل جنایت را ترک کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان در این باره گفت: بیست وهشتم دی امسال، در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در روستای روان مهران، بلافاصله نیروهای پلیس آگاهی در منزلی که این قتل در آن اتفاق افتاده بود، حضور یافتند.

سرهنگ اکبر نجفی افزود: با حضور ماموران در منزل مذکور مشخص شد پدر این خانواده بر اثر وارد آمدن ضربه به سرش به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل و با وجود تلاش کادر درمانی، تسلیم مرگ شده است.

وی ادامه داد: با بررسی های اولیه نیروهای پلیس آگاهی خیلی زود مشخص شد آخرین فردی که پس از وقوع قتل در منزل حضور داشته یکی از فرزندان مقتول بوده است.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی و بنا به شواهد و مدارک موجود پسر ۱۸ ساله مقتول به عنوان اولین مظنون دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد که این فرد پس از مواجهه با دلایل و مستندات موجود، لب به سخن گشود و به قتل پدرش اعتراف کرد.

وی افزود: در بازجویی های بعدی مشخص شد این پسر جوان که بیکار بوده و از قبل بر سر برخی موضوعات با پدر خود اختلافاتی داشته، زمانی که پدرش در خواب بوده با وارد کردن چند ضربه چکش به سر، او را به قتل رسانده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی