بازدید 9174
سرلشکر جعفری:

هیچ قدرتی نمی‌تواند جمهوری اسلامی را از بین ببرد

فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیةالله الاعظم گفت: جمهوری اسلامی به اندازه‌ای تثبیت شده که هیچ حادثه، قدرت و تهدیدی نمی‌تواند آن را از بین ببرد و باید قدر این اتفاق را دانست.
کد خبر: ۱۱۰۱۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۸ 29 January 2022
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم از کرج، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در نخستین رویداد قیام استان البرز که در سالن میلاد کرج برگزار شد، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: امام خمینی (ره) احیاگر اسلام ناب محمدی بودند؛ ایشان راه و مسیری را به ما نشان دادند که هنوز بعد از ۴۲ سال از انقلاب تازگی این حرکت احساس می‌شود.

فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیةالله الاعظم با بیان اینکه این راه به بهترین نحو ممکن توسط مردم و نیرو‌های انقلابی ادامه دارد، افزود: این انقلاب بزرگ‌ترین نعمتی است که شامل ملت ایران شده است.

سردار جعفری با بیان اینکه عده‌ای از اعضای احزاب سیاسی اینگونه وانمود می‌کنند که انقلاب اسلامی دیگر تمام شده است، گفت: انقلاب علی‌رغم همه مخالفان داخلی و دشمنان خارجی و در اوج فشار‌های اقتصادی به مسیر پرافتخارش ادامه می‌دهد و این ادامه، ثمره مقاومت و ایستادگی ملت ایران است که خم به ابرو نیاوردند. این مقاومت و ایستادگی در مقابل همه هجمه‌ها و فشار‌ها عمق نجابت ملت بزرگ ایران بود.

وی با بیان اینکه گام نخست انقلاب عبور پیروزمندانه و موفقیت‌آمیز ملت ایران از تهدیدات متنوع بود، ادامه داد: تثبیت جمهوری اسلامی در مقابل این همه تهدید کار بزرگی بود که انجام گرفت و این اقدام نتیجه خون ده‌ها هزار شهید است.

وی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب بدون جهاد و مجاهدت و نقش‌آفرینی موثر و گسترده مردم ادامه این مسیر محقق نمی‌شود، ادامه داد: حضور مردم برای نقش‌آفرینی در جامعه‌سازی از اهمیت بالایی برخوردار است.

فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیةالله الاعظم با اشاره به اینکه شرایط و مسیر باید برای ظهور فراهم شود، ادامه داد: جمهوری اسلامی به اندازه‌ای تثبیت شده که هیچ حادثه، قدرت و تهدیدی نمی‌تواند آن را از بین ببرد و باید قدر این اتفاق را دانست.

وی با بیان اینکه همه هجمه‌ها علیه انقلاب انجام شده است، ادامه داد: پس از ۸ ماه فتنه ۸۸، در حماسه ۹ دی جایگاه و حقانیت ولایت فقیه ثابت شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل