بازدید 17995
سوژه

تبریک مقصر فلاکت تیم ملی بعداز صعود به جام جهانی

سلطانی فر طبق مدرکی که تابناک، اولین بار منتشر کرد، دستور استخدام ویلموتس را در پی‌نوشت نامه یک مرکز فرهنگی در اروپا ، به مهدی تاج ابلاغ کرد. تاج نیز آن قرارداد ننگین و نجومی را به فدراسیون فوتبال کشورمان تحمیل کرد
کد خبر: ۱۱۰۱۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵ 28 January 2022

در میان سیل پیام‌های تبریک به مناسبت صعود تیم ملی، وزیر سابق ورزش و جوانان در دولت حسن روحانی هم صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را تبریک گفت.

به گزارش تابناک ورزشی، در پی پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق و صعود قاطع به جام جهانی، مسعود سلطانی فر با انتشار پیامی، این موفقیت را تبریک گفت. او به همراه مهدی تاج متهمان ردیف اول شکست های تیم ملی با هدایت مارک ویلموتس است و چیزی نمانده بود که ایران در همان دور پیش مقدماتی مسابقات ، از راهیابی به جام جهانی قطر حذف شود.

در پیام وزیر سابق ورزش و جوانان آمده است: پیروزی شیرین تیم ملی فوتبال کشورمان و صعود مقتدرانه به مسابقات جام جهانی  ۲۰۲۲ قطر موجبات شادی، شور و‌ شعف مردم عزیز کشورمان را فراهم کرد.

تبریک مقصر فلاکت تیم ملی بعداز صعود به جام جهانی

ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به مسوولان فدراسیون فوتبال، کادر فنی و‌ بازیکنان تیم ملی و خانواده فوتبال، آرزو می کنم تیم کشورمان در قطر هم بدرخشد واز اعتبار ورزش ایران دفاع کند.

مسعود سلطانی فر طبق مدرکی که تابناک برای اولین بار منتشر کرد، دستور مذاکره و استخدام ویلموتس را در پی‌نوشت نامه یک مرکز فرهنگی در اروپا ، به مهدی تاج ابلاغ کرد. تاج نیز آن قرارداد ننگین و نجومی را به فدراسیون فوتبال کشورمان تحمیل کرد که اکنون در نهادهای قضایی کشور در حال رسیدگی است و در صورت قطعی شدن غرامت هفت میلیون یورویی، مقصران باید پاسخگو باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
همشون مثل همن. مسئول درست داشتیم که وضعمون این نبود.
فقط می تونم بگم خیلی بدهکار مردمند، خیلی، با روح و جان و مال مردم سال ها بازی کردن ، اسناد و مدارک نمی خواد همه چی روشنه کارها و تصمیمات بدشون و فاجعه آمیزشون جلو چشم مردمه و هیچ وقت از حافظه تاریخی مردم پاک نخواهد شد، باید از خدا طلب عفو و از مردم عذر خواهی کنند.
چه فایده؟ تنبیه شد؟ نه!
هیچ کس پاسخگو نیست
بهتره از قلم نیندازی اونهایی هم که این افراد بها دادند و مسئول کردند بیشتر مقصر هستند!
تیتر مزخرفی انتخاب شده
اگر حداقل 20 درصد خسارت رو از آنها دریافت می کردید مطمئنا مسولان بعدی چنین حاتم بخشی هایی را مرتکب نمی شدند
این آقا لیگ و تیم ملی رو فدای تیم محبوبش کرد
تابناک؟
تو هم از آب گل آلود ماهی میگیری؟!
اگه جرمی کرده قوه قضاییه بررسی می کنه.
درد و بلی اسکوچیچ و مربیان وطنی و دلاوران تیم ملی بخورد توسر ویلموتس
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست