بازدید 21712
واکنش

اسکوچیچ: مدرک بی‌اخلاقی کنعانی‌زادگان موثق نبود!

من با رفتاری که رخ داده، موافق نیستم و شاید رفتاری دور از شأن از سوی یک بازیکن باشد، اما تاکنون مدرک موثقی درباره این بازیکن به دست ما نرسیده و پرونده او در کمیته اخلاق باز است
کد خبر: ۱۱۰۱۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱ 26 January 2022

سرمربی کروات تیم ملی در نشست خبری قبل از بازی حساس با عراق، درباره دعوت مجدد کنعانی‌زادگان به تیم ملی توضیح داد.

به گزارش تابناک ورزشی، اسکوچیچ در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه «شما در اردوی قبلی با خط زدن مهدی طارمی نشان دادید به انضباط اهمیت می‌دهید و همه انتظار داشتند با توجه به حواشی اخیر پیرامون محمدحسین کنعانی‌زادگان او جایی بین دعوت‌شدگان نداشته باشد که این اتفاق رخ نداد. آیا حواشی نسبت به هر بازیکنی برای او متفاوت است یا هنوز درباره کنعانی‌زادگان به قطعیت نرسیده‌اند؟» گفت: اول باید بگویم اصول اخلاقی برای تیم و خودمم از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر یک چیز برای من اولویت باشد، مسائل اخلاقی است و ما باید مراقبت کنیم، چون نماینده یک کشور هستیم.

اسکوچیچ: مدرک بی‌اخلاقی کنعانی‌زادگان موثق نبود!

مدرک موثقی درباره کنعانی‌زادگان به دست‌مان نرسیده است
وی خاطر نشان کرد: من با رفتاری که رخ داده، موافق نیستم و شاید رفتاری دور از شأن از سوی یک بازیکن باشد، اما تاکنون مدرک موثقی درباره این بازیکن به دست ما نرسیده و پرونده او در کمیته اخلاق باز است. به همین دلیل نمی‌خواهم بابت فضای مجازی و اینستاگرام کسی را قبل از مشخص شدن چیزی، مجازات کنیم. با این حال اتفاقی که رخ داده شاید یک تلنگر است که ما بدانیم مقابل کشور و مردم مسئول هستیم و اینکه چقدر باید مراقب رفتارمان باشیم. این یک درس برای همه است تا مراقب باشند که از این اتفاقات رخ ندهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل