بازدید 5686

درودگر سازمان لیگ را به کلوچه فروشی انداخت

کد خبر: ۱۱۰۱۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳ 26 January 2022

مسئول بخش اقتصادی سازمان لیگ که در ماجرای تبلیغات محیطی مشغول مصاحبه علیه مدیران استقلال بود و می‌گفت این باشگاه توان درآمدزایی و گرفتن تبلیغات را ندارد حالا به کلوچه فروشی رسیده!

ماجرا از این قرار است که درودگر در ادامه شیوه درآمدزایی پرابهام خودش با یک شرکت تولید کیک و کلوچه برای تبلیغات محیطی لیگ به توافق رسید، همان تبلیغاتی که به صورت مشترک در بازی های پرسپولیس هم اجرا می شود و درودگر مدعی شده بود بیش از 40 میلیارد تومان از تبلیغات بازی های این تیم دریافت کرده است!

حالا شنیده می‌شود بخش اقتصادی سازمان لیگ به جای پول از شرکت تبلیغاتی کلوچه دریافت کرده و برای نقد کردن درآمد مورد نظر مشغول فروختن کلوچه هاست.

احتمالا طلب اوساگونا برای باز شدن پنجره پرسپولیس باید از طریق فروش همین کلوچه ها تامین شود و به همین دلیل تا زمان فروش کلوچه ها امکان پرداخت بدهی ها را ندارند! گرچه خود درودگر مدعی است این پول را یکبار واریز کرده و برگشت خورده است!
 باشگاه استقلال با پافشاری از حق خودش در ماجرای تبلیغات محیطی از این سیرک سازمان لیگ خارج شد و برای دریافت درآمد تبلیغات محیطی مجبور به کلوچه فروشی نیست هرچند آبی‌ها هم با بدقولی کارگزار بدسابقه خود روبرو شده اند و برخی دریافتی‌های شان به تعویق افتاده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس