بازدید 15344

مسیر حرکت هواپیمای تهران - لندن

لندن یکی از زیباترین شهر‌های جهان و پایتخت کشور انگلیس است. این شهر که سالانه مقصد تعداد زیادی از گردشگران خارجی است زیبایی‌های فراوانی را برای ارائه در اختیار مسافران می‌گذارد. این شهر صنعتی و گردشگری هم مقصد مسافران اروپایی است و هم از قاره‌های دیگر مهمان می‌پذیرد اما درصد گردشگران اروپایی به این شهر بیشتر از باقی قاره هاست.
کد خبر: ۱۱۰۱۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹ 25 January 2022

مسیر حرکت هواپیما تهران لندن

در قرن یازدهم، لندن به وضوح بزرگترین شهر انگلستان بود. کلیسا وست مینستر که توسط پادشاه ادوارد به سبک رومی بازسازی شد، یکی از باشکوه‌ترین کلیساهای اروپا بود. در آن زمان وینچستر پایتخت انگلستان آنگلوساکسون بود، اما از آن زمان لندن به کانون اصلی بازرگانان خارجی و پایگاه دفاع در زمان جنگ تبدیل شد.

لندن

لندن شهری است که سالانه مسافران زیادی را به خود می‌بیند چراکه به دلیل رشد و پیشرفت چشمگیر مدرنیته افراد زیادی هستند که قصد اقامت طولانی مدت در این شهر را دارند و یا بعضا می‌خواهند به طور دائم در این شهر زیبا زندگی کنند. همچنین علاوه بر مسافران دائمی گردشگران گذری و موقت زیادی از این شهر زیبا دیدن می‌کنند و با خرید بلیط هواپیما تهران لندن می‌توانید از گردش در این شهر زیبا لذت ببرید.

لندن به دلیل سابقه طولانی که در صنعت مد و هنر دارد، مراکز زیاد و قابل توجهی برای جذب مخاطب دارد. مراکز مد و پوشاک و انواع مراکز فرهنگی و هنری. انواع پاساژ‌ها، گالری‌ها، نمایشگاه‌ها سالانه گردشگران زیادی را جذب می‌کند که به تعداد بالای این مراکز باید انواع رستوران و مکان‌های تفریحی و گردشگری را نیز اضافه کنید. تمام این مراکز و جذابیت‌ها موجب می‌شود لندن شهری به شدت جذاب برای مسافران باشد.

جغرافیای شهر لندن

موقعیت جغرافیایی لندن بدین گونه است که در بخش شمال غرب قاره اروپا قرار دارد و رود تیمز از کنار آن می‌گذرد. در گذشته این شهر برای عبور و مرور و تأمین لوازم مورد نیاز روم باستان محسوب می‌شد و سابقه تاریخی آن نیز به دیگر جذابیت‌های این شهر افزوده است.

جمعیت ۸. ۶۳ نفری لندن در کل این شهر متراکم شده‌اند و شهر توسط رودخانه تیمز به دو بخش تقیسم شده است. برای سفر به این شهر زیبا بهتر است این اطلاعات کلی در مورد جغرافیای شهر را داشته باشید. تاریخ طبیعی این شهر نشان می‌دهد که لندن "یکی از سبزترین شهرهای جهان" با بیش از 40 درصد فضای سبز و رودخانه است که موجب تشکیل زیباترین منظره‌های طبیعی در این شهر شده است.

مسیر حرکت هواپیما تهران لندن

مردم‌شناسی لندن

همانطور که می‌دانید مردم کشور انگلستان به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند اما شهر لندن از مهاجران زیادی تشکیل شده است. پس اگر زبان انگلیسی را در لندن با لهجه‌های مختلف شنیدید تعجب نکنید. البته رایج‌ترین این لهجه‌ها انگلیسی آمریکایی است. پس هنگام ورود به این شهر بهتر است بدانید که با فرهنگ‌ها و قومیت‌های مختلف مواجه خواهید شد.

گرانی اجناس و لوازم یکی از مشکلات این شهر گران قیمت است. واحد پول کشور انگلستان پوند است و ممکن است هنگام بازدید از مراکز تفریحی و توریستی کمی از گرانی قیمت‌ها بترسید. اما نگران نباشید مراکز رایگان توریستی در این شهر کم نیستند.

زمان سفر مناسب به لندن

لندن شهری معتدل است پس در هر فصلی به این شهر سفر می‌کنید یادتان باشد که لباس‌های مناسب فصل همراه خود داشته باشید اما به طور کلی زمان کریسمس و اواخر اسفند تا خرداد زمانی مناسب و دلنشین برای دیدن زیبایی‌های لندن است، اگرچه که این شهر در همه فصول و ماه‌های سال مقصدی محبوب شناخته می‌شود.

سفر از تهران به لندن

سفر به صورت مستقیم از تهران به لندن صرفاً از فرودگاه امام خمینی به فرودگاه هیثرو ممکن است. فاصله از تهران به لندن در کمترین حالت حدود ۶: ۳۰ ساعت است که البته باید تأخیر و وضعیت جوی را هم در نظر بگیرید که با خرید بلیط هواپیما تهران لندن می‌توانید به سفر بپردازید. همچنین برای پرواز برگشت خود میتوانید بلیط لندن به تهران را از علی بابا رزرو کنید.

در ایران شرکت‌هایی پروازهای غیرمستقیم تهران به لندن را ارائه می‌دهند عبارتند از: آئروفلوت، پگاسوس، ترکیش ایرلاین، قطر و هواپیمای امارات اما پرواز مستقیم از ایران ایر صورت می‌گیرد.

فرودگاه‌های لندن

فرودگاه بین‌المللی هیثرو: حدود ۳۱ کیلومتر با لندن فاصله دارد.

فرودگاه استانستد لندن: ۶۲ کیلومتر با لندن فاصله دارد.

فرودگاه لوتن لندن: ۵۶ کیلومتر با لندن فاصله دارد

فرودگاه گاتویک: ۶۵ کیلومتر تا شهر لندن فاصله دارد.

فرودگاه لندن سی‌تی: ۱۴ کیلومتری با لندن فاصله دارد.

مسیر حرکت هواپیما تهران لندن

اماکن دیدنی لندن

۱ – بیگ بن (big ben) و بنای پارلمان

۲ – برج لندن و تاور بریج (tower bridge)

۳ – چشم لندن

۴ – رصدخانه رویال گرینویچ (Royal Observatory Greenwich)

۵ – صومعه وست می‌نستر (westminster)

۶ – کلیسا سنت پاول (St Paul’s Cathedral)

مراکز هنری لندن

گالری لندن، گالری ملی پرتره (National Portrait Gallery)

موزه ویکتوریا و آلبرت (Victoria and Albert Museum)

موزه مادام توسو (Madame Tussauds Museum)

موزه علم (Science Museum)

موزه تاریخ طبیعی (Natural History Museum)

هتل‌های بزرگ لندن

هتل ۵ ستاره گورینگ (goring)

هتل ۵ ستاره لنگام (langham)

هتل 5 ستاره کورینتیا لندن (Corinthia)

هتل ۵ ستاره ریتز (Ritz)

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر