بازدید 5516

رگه‌های امید در بازی تراکتور، سولدو برکنار می‌شود؟

کد خبر: ۱۱۰۰۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷ 23 January 2022

زونیمیر سولدو در نشست خبری پس از بازی با گل‌گهر اظهار داشت: قبل از هر چیزی به بازیکنان تیمم تبریک می‌گویم. کارهایی که خواستیم در این زمینی که خوب نبود انجام دادند. خیلی تلاش کردند. دوندگی خیلی خوبی داشتند. در نیمه اول و دوم خوب بودیم. به حریف موقعیت آنچنانی ندادیم. روی موقعیت‌هایی که داشتیم، می‌توانستیم به گل برسیم که بخت با ما یار نبود.

سرمربی تراکتور در مورد وضعیت سامان نریمان‌جهان عنوان کرد:‌ روی نیمکت نفراتی داشتم که به سختی می‌شد  تعویض کنم. تیم روال خوبی داشت و بازی خوب پیش‌ می‌رفت. بچه‌ها بازی را در کنترل خودشان داشتند و روی برنامه‌هایی که تأکید کرده بودیم خوب کار می‌کردند. تنها اواخر کار احساس کردم دو تا از بچه‌ها تعویض شوند و تعویض کردم.

وی افزود: چیزی که به من نشان می‌دهد چه کسی بازی کند و چه کسی تعویض شود، تمرینات است. سامان نریمان‌جهان در تمرینات برایم صددرصد کار می‌کند و به من اطمینان می‌دهد که در مسابقه می‌تواند خوب کار کند و به تیم کمک کند. امروز حضورش در پستی بود که جایگزین برایش نداشتیم. شاید برای کسانی که از بیرون نگاه می‌کنند، این‌طور تصور شود بازیکن خوب نیست اما بازیکنانی که داریم باید 2-3 دقیقه نفس‌شان جا بیفتد تا بتوانند کار کنند و سامان هم یکی از این بازیکنان است.

سولدو در مورد تقویت این تیم برای نیم‌فصل دوم اذعان داشت: قدم اول باید از طرف باشگاه باشد که بتوانند پنجره را باز کنند. الان نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم که چه نفراتی را نیاز داریم. امیدوارم این کار انجام شود. صحبت‌هایی کرده‌ایم تا این اتفاق بیفتد. واقعاً دست باشگاه است و این مسأله باید با فیفا حل شود. 

سرمربی تراکتور در خصوص اینکه عدم استفاده متوالی از بازیکنانی مانند محمد عباس‌زاده شائبه‌ برانگیز است، گفت: در مورد عباس‌زاده یا نفرات دیگر معیار اصلی برای ما تمرینات است. عباس‌زاده آسیب‌دیدگی داشته که نمی‌توانست در کنار ما باشد در چند بازی شروع کردیم با او کار کنیم. او بازیکنی است که در محوطه جریمه خیلی خوب است. می‌تواند کار گلزنی را برای تیم انجام بدهد اما حالتی که تیم ما دارد و از نظر تاکتیکی چون کار دفاعی انجام می‌دادیم ضد حمله می‌زدیم شاید سرعت عباس‌زاده کمتر است اما برای بازی‌هایی که بخواهیم تهاجمی بازی کنیم عباس‌زاده می‌تواند مفید و مؤثر باشد.

وی در مورد گل نشدن موقعیت‌های تراکتور، یادآور شد: روند کار بچه‌ها بازی به بازی بهتر می‌شود. امروز هم یکی از بازی‌های خوب‌شان را انجام دادند. متأسفانه بخت با آنها یار نبود ولی مطمئن باشید در بازی‌های آینده بچه‌ها با تلاشی که می‌کنند و با موقعیت‌های زیادی که به دست می‌آورد صددرصد به برد می‌رسیم. 

سولدو در مورد شرایط تراکتور با هدایت او، گفت: مطمئن باشید تراکتور در این مدتی که من بودم از وضعیتی بدی که داشته بیرون آمده، روند خوبی داشته، واقعا بازی به بازی بهتر شده مخصوصا دو سه بازی آخر که خوب کار کردیم. تمام فکر و ذکرمان این است تلاش کنیم تیم بهتر شود. کار و کار  باعث می‌شود تیم به روزهای خوب خودش برسد.

سرمربی تراکتور در مورد لزوم بازشدن پنجره نقل و انتقالات و تقویت تیم، بیان داشت: در این مورد چند بار جلسه داشتیم. این‌ها مسائل داخلی باشگاه است که بین ما باید حل شود. مطمئنا در آینده بیشتر صحبت می‌کنیم که پنجره باز شود چون نیاز باشگاه این است که تیم تقویت شود.

سولدو در مورد وضعیت ادامه همکاری با تراکتور با توجه به عدم نتیجه‌گیری گفت: این سوال را باید از باشگاه بپرسید. اگر بخواهند ادامه بدهند من اینجا هستم و اگر نخواهند نیستم. چیزی که برای تمام مربیان دنیا وجود دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل