بازدید 13103
۶
در ستاد ملی مقابله با کرونا به تصویب رسید

آغاز واکسیناسیون گروه سنی ۵ تا ۱۲ سال در سراسر کشور به صورت پلکانی و با رضایت والدین

نکته قابل توجه در این میان، منتشر نشدن تصمیمات گرفته شده در نشست امروز ستاد ملی از زبان رئیس جمهور، رئیس این ستاد ملی در پایگاه اطلاع رسانی دولت است که موجب بروز ابهاماتی شده؛ این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که هفته گذشته رئیس جمهور موکدا تاکید کرده بود که مرجع اطلاع رسانی در خصوص تصمیمات ستاد ملی، سخنگوی این ستاد است.
کد خبر: ۱۱۰۰۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹ 22 January 2022
تابناک اجتماعی
بعد از مدت‌ها بحث و بررسی در ستاد ملی مقابله با کرونا و در شرایطی که کمیته علمی کرونا از مدتی پیش نظرش را در این باره اعلام کرده بود، واکسیناسیون کودکان زیر ۱۲ سال در ستاد ملی مقابله با کرونا تغیین تکلیف شد.

به گزارش «تابناک»؛ ستاد ملی مقابله با کرونا، واکسیناسیون گروه سنی ۵ تا ۱۲ سال را با رعایت نکاتی به تصویب رساند. این خبری است که محمد هاشمی، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرده و افزود: ستاد مصوب کرد که واکسیناسیون این گروه سنی در سراسر کشور، پلکانی و با رضایت والدین آغاز شود.

آغاز واکسیناسیون گروه سنی ۵ تا ۱۲ سال در سراسر کشور به صورت پلکانی و با رضایت والدینوی در خصوص پیشنهادهای مطرح در نشست امروز ستاد ملی گفت: با توجه به لزوم آمادگی کامل مراکز درمانی مقابله با کرونا، اجرای ماده ۲۷ قانون جمعیت مبنی بر به کارگیری خانم‌های پزشک دارای فرزند در محل سکونت به مدت ۶ ماه به تعویق می‌افتد و مطابق روال قبلی وزارت بهداشت خدمت می‌کنند.

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در خصوص فعالیت مدارس گفت: فعالیت مدارس نیز به قوت خود باقی بوده و تعطیل نیستند و چنانچه ستاد ملی کرونا تصمیمات جدید بگیرند، اعلام خواهد شد.

این در حالی است که پیش از این، محسن منصوری، استاندار تهران در حاشیه نشست امروز ستاد ملی از تصویب کاهش سن واکسیناسیون در کشور از ۱۲ سال به ۹ سال خبر داده و تاکید کرده بود: این واکسیناسیون کاملا داوطلبانه و با رضایت والدین کودکان انجام می‌شود.

نکته قابل توجه در این میان، منتشر نشدن تصمیمات گرفته شده در نشست امروز ستاد ملی از زبان رئیس جمهور، رئیس این ستاد ملی در پایگاه اطلاع رسانی دولت است که موجب بروز ابهاماتی شده؛ این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که هفته گذشته رئیس جمهور موکدا تاکید کرده بود که مرجع اطلاع رسانی در خصوص تصمیمات ستاد ملی، سخنگوی این ستاد است؛ سخنگویی که هنوز تعیین نشده و در نتیجه موجبات سردرگمی بسیاری را فراهم آورده است.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
رضایت مادر به تنهایی کفایت می کند؟
عالی
پاسخ ها
عزت رسولی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
عالی؟ هیچ میدونی بچه های طفل معصوم دارن موشازمایشگاهی کشورهای تولیدکننده واکسن می شوند؟چون باید اول تحقیق وبررسی بشه بعد مجوز بگیرن ..حتما هم جهت واکسیناسیون باید واکسن چینی بزنیم یا استرالیلیی.ساده تراز ما گیرنیاوردند.
واکسن اگر نافع و بی خطر باشد نیازی به رضایت والدین نیست و حتی مانند دیگر‌واکسنها اجباری میشود ؟ اول همهٔ‌مسولین فرزندان و نوه های خودشان را بصورت راست آزمایی واکسن بزنند و بعدا برای مردم اجباری کنند ؟،،
برادران متخصص من تخصصی در رابطه با اثرات بعدی واکسن ندارم اگر مضر است که چرا باید واکسن زد اگر مفید است پس من چرا باید رضایت بدهم در هر صورت شما مسئول هستید. پس حقوق برای چه میگیرید
خداروشکررر... چقدر انتظار کشیدیم...خدا کنه زود انجام بشه و مدرسه ها رو باز کنن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل