بازدید 8191

۵ فوتی و ۲ مصدوم درپی ۲ حادثه تصادف در قزوین

شب گذشته دوم بهمن ۱۴۰۰ در ۲ حادثه تصادف جاده‌ای در قزوین ۲ نفر مصدوم شدند و پنج نفر جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۱۱۰۰۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۳ 22 January 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، بنا بر اعلام روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین، شب گذشته اول بهمن ۱۴۰۰ تماسی با مرکز ارتباطات فوریت‌های پزشکی استان قزوین گرفته شد که خبر از واژگونی خودروی پراید در محور قزوین به سمت تهران روبه‌روی پمپ بنزین وحدت می‌داد، پس از این تماس سریعاً آمبولانس‌های پایگاه زیباشهر و عوارضی ۲ به محل حادثه اعزام شدند.

بنا بر این خبر ۲ مصدوم حادثه پس از انجام اقدامات درمانی پیشرفته توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی در محل حادثه، به علت آسیب‌های وارده جهت انجام ادامه روند درمان به بیمارستان رجایی قزوین منتقل شدند.

متأسفانه این حادثه ۳ فوتی داشت، فوتی‌ها خانم ۴۰ ساله، آقا ۴۰ ساله و یک کودک شش ماهه بودند که به علت شدت حادثه و آسیب‌های وارده در محل حادثه فوت کردند و پیکرشان تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه شد.

در تماس دیگری که با مرکز ارتباطات فوریت‌های پزشکی استان قزوین گرفته شد خبر از واژگونی خودرو سمند در محور قزوین به سمت رشت بعد از تونل بزرگ می‌داد که سریعاً آمبولانس‌های پایگاه کوهین و آقابابا به محل حادثه اعزام شدند.

این تصادف ۲ مصدوم داشت که متأسفانه آقا ۵۹ ساله و آقا ۳۷ ساله به علت شدت حادثه و آسیب‌های وارده در محل حادثه فوت کردند و پیکرشان تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل