بازدید 4816

ادارات کردستان ساعت ۹ آغاز به کار می‌کنند

طبق اعلام استانداری کردستان، فردا شنبه دوم بهمن ماه، تمام ادارات و دستگاه‌های دولتی استان به دلیل برودت هوا و یخبندان، ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۰۰۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۶ 22 January 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، به دنبال بارش برف در چند روز گذشته، برودت هوا، لغزندگی معابر و مسدود بودن برخی از مسیرهای ارتباطی و به منظور پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی، بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران کردستان تمام ادارات، سازمان های دولتی و بانک‌های استان بجز دستگاه‌های خدمت‌رسان، امدادی و مراکز درمانی روز شنبه دوم بهمن ماه ۱۴۰۰ فعالیت کاری خود را ساعت ۹ صبح آغاز می‌کنند.

بر اساس این اطلاعیه، فرمانداران، بخشداران، شهرداران، مدیران کل ستادی و کلیه مدیران دستگاه‌های اجرایی مرکز استان و شهرستان‌های تابعه باید بر اساس روال گذشته و بدون تاخیر در محل کار حضور داشته باشند.

همچنین طبق اعلام اداره کل آموزش و پرورش کردستان، روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده، تمام مدارس و مراکز پیش دبستانی به دلیل برودت هوا و شرایط یخبندان، تعطیل و آموزش به صورت مجازی خواهد بود.

در شبانه روز گذشته شهرهای سقز با دمای منفی ۲۴.۴ و مریوان با دمای منفی ۲۳.۲ درجه سانتی گراد سردترین شهرهای کشور بودند.

در سایر شهرهای استان سردترین دمای هوا به ترتیب در دهگلان با ۲۱-، بابارشانی ۲۰-، زرینه ۱۹-، سنندج، کامیاران و دیواندره ۱۸-، بانه ۱۶-، سروآباد ۱۵- و بیجار و قروه با ۱۱- درجه سانتی گراد گزارش شد.

شهرهای کامیاران و سنندج با دمای ۲ درجه سانتی گراد حداکثر دمای استان را در شبانه روز گذشته داشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها