بازدید 6153
آیا سراجی با این کارنامه کوتاه و ضعیف در سایپا خبره ورزشی می‌شود؟

مدیر سرماخورده در مراسم کمیته المپیک دنبال چه بود؟

سایپا در رشته فوتبال به لیگ یک سقوط کرده و در حال حاضر وضعیت نامناسبی دارد و در رشته والیبال رتبه ۱۳ ام در ۱۴ تیم را داراست و تیم فوتسال بانوان این باشگاه که نایب قهرمان دو فصل پیاپی ایران بود، منحل شده است
کد خبر: ۱۱۰۰۱۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰ 20 January 2022

مدیرعامل سایپا بعد از غیبت در محل کار و اعلام کسالت به یکباره سر از مراسم کمیته ملی المپیک باعنوان عضو هیئت رئیسه اش در آورد.

مراسم رونمایی از سردیس خانم طاهره طاهریان چهره ماندگار ورزش بانوان کشور صبح امروز چهارشنبه 29 دی ماه با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان و جمعی از روسای فدراسیون ها و پیشکسوتان ورزش کشور در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
در این مراسم مدیرانی از بخش های مختلف حضور داشتند تا از پنج دهه خدمات ارزنده خانم طاهریان در ورزش کشور بخصوص ورزش قهرمانی بانوان تجلیل کنند.

مدیر سرماخورده در مراسم کمیته المپیک دنبال چه بود؟
امّا در چهره های دعوت شده به این مراسم می توان حضور مهرداد سراجی مدیرعامل باشگاه سایپا را تعجب برانگیز قلمداد کرد.
او که از ابتدای هفته با اعلام کسالت و دارا بودن حالت سرماخوردگی در محل باشگاه سایپا حاضر نشده بود و حتی خبر حکم مدیرفنی تیم والیبال بزرگسالان خود را با عکس آرشیوی تایید کرد به یکباره سر از مراسم کمیته ملی المپیک در آورد!
شنیده ها حاکی از آن است برخی در حال رایزنی برای ثبت نام مهرداد سراجی به عنوان کارشناس خبره در انتخابات کمیته ملی المپیک هستند که این موضوع، چند سوال را در ذهن مخاطب بوجود می آورد.
در زمان مدیریت سراجی، باشگاه قدیمی و ریشه دار سایپا در رشته فوتبال به لیگ یک سقوط کرده و در حال حاضر وضعیت نامناسبی دارد و در رشته والیبال رتبه ۱۳ ام در ۱۴ تیم را داراست و تیم فوتسال بانوان این باشگاه که نایب قهرمان دو فصل پیاپی ایران بود، منحل شده است، چگونه می تواند عنوان کارشناس خبره را را در انتخابات کمیته ملی المپیک داشته باشد؟
امیدواریم روابط عمومی کمیته ملی المپیک این موضوع را تکذیب نماید تا بیش از این به روح ورزش کشور آسیب نرسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی