بازدید 4009

ثبت رکورد جدید ابتلا به کرونا در سرزمین‌های اشغالی

آخرین گزارش وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی که روز چهارشنبه منتشر شد، نشان می‌دهد که ابتلا به بیماری کرونا در سرزمین‌های اشغالی رکورد جدیدی را ثبت کرده به طوری که روز سه‌شنبه، آزمایش ۷۲ هزار و ۱۲۰ تن در این زمینه مثبت اعلام شد.
کد خبر: ۱۱۰۰۱۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 20 January 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از پایگاه خبری "عرب ۴۸"، براساس گزارش وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی، شمار مبتلایان جدید به ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی طی سه روز گذشته به حدود ۲۰۱ هزار نفر رسیده است.

براساس این گزارش، شمار افرادی که شرایط جسمانی وخیمی دارند نیز به ۵۳۳ نفر رسید که ۱۰۴ نفر از آنان نیاز به تنفس مصنوعی پیدا کردند.

در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ تن نیز جان خود را بر اثر ویروس کرونا از دست دادند. به این ترتیب مجموع فوت شدگان ناشی از این بیماری در سرزمین‌های اشغالی به ۸ هزار و ۳۵۰ تن رسید.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی تصریح کرد، ۱۰.۳ درصد (هفت هزار و ۴۵۹ نفر) کسانی که روز سه شنبه به کرونا مبتلا شدند، افرادی بودند که پیشتر به کرونا مبتلا شده بودند.

براساس این گزارش، شمار افراد قرنطینه شده در این روزها نیز به ۲۱۹ هزار و ۶۴۶ نفر رسیده است، از این میان هشت هزار و ۸۷۵ نفر را کادر درمان تشکیل می‌دهند.

افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی درحالی روی می دهد که رژیم صهیونیستی مدعی است بسیاری از ساکنان سرزمین‌های اشغالی چندین دُز واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر