بازدید 6274

مهلت ۴۸ساعته درویش در اولین بحران پرسپولیس

کد خبر: ۱۱۰۰۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰ 19 January 2022

مشکلات مالی پرسپولیس همچنان به قوت خود باقی است. مجید صدری همچون دو مدیرعامل قبلی یک روز پیش از وعده خود برای پرداخت پول به مجموعه تیم، استعفا کرد تا رضا درویش از سوی وزارت به عنوان جانشین او معرفی شود و درویش که تنها یک هفته از صدور حکم مدیرعاملی اش در پرسپولیس می گذرد، تنها دو روز دیگر برای پرداخت پول به بازیکنان فرصت دارد.

مهلت ۴۸ساعته درویش در اولین بحران پرسپولیس

درویش چهارشنبه هفته قبل به عنوان مدیرعامل انتخاب شد و در جلسه ای که همان شب در هتل محل اردوی تیم با بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس داشت، ضمن برگزاری مراسم معارفه، به مجموعه تیم قول داد تا آخر این هفته مبلغی را به حساب آن ها واریز خواهد کرد.

او در این میان دو جلسه را نیز با یحیی گل محمدی و افشین پیروانی برگزار و اعلام کرده تمام توانش را را برای واریز پول انجام می دهد. حالا در حالی که یک هفته از حضور پرتنش رضا درویش در باشگاه پرسپولیس می گذرد، او تنها دو روز (فردا و پس فردا) فرصت دارد تا بدهی بازیکنان و مربیان را پرداخت کند در غیر این صورت بدون هیچ تردیدی شاهد اخباری نگران کننده از اردوی سرخ ها خواهیم بود.

در همین شرایط نیز برخی رسانه ها از استعفای احتمالی یحیی گل محمدی بعد از بازی با فولاد خوزستان خبر داده اند. اگرچه یحیی هنوز واکنشی به این خبر نداشته اما در صورتی که رضا درویش مبلغی را پرداخت نکند، مطمئنا شاهد اخبار نگران کننده ای از اردوی سرخ ها خواهیم بود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل