بازدید 5828
۱

دادستان کل: آزادسازی ۱۷۳۸ هکتار از اراضی ساحلی

حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور در نشست شورای عالی حفظ حقوق بیت المال از آزادسازی ۱۷۳۸ هکتار از اراضی ساحلی در یک سال گذشته خبرداد.
کد خبر: ۱۰۹۹۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳ 19 January 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا وسیما ،حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور در نشست شورای عالی حفظ حقوق بیت المال از آزاد سازی ۱۷۳۸ هکتار از اراضی ساحلی خبرداد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در حوزه تصرفات اراضی ملی، حریم دریا و رودخانه و تغییر غیرمجاز کاربری، ۱۸ هزار و ۹۲۹ فقره پرونده در دادسرا‌ها و ۳۸ هزار و ۱۰ فقره پرونده در محاکم داشته‌ایم، گفت: بیش از ۵۰ درصد این پرونده‌ها مرتبط با تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی بوده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری در نشست شورای عالی حفظ حقوق بیت المال، افزود: در سال ۹۹ در خصوص پرونده‌های مرتبط با عناوین مندرج در شیوه نامه شورای عالی حفظ حقوق بیت المال، تعداد ۳۰ هزار و ۱۰۵ نفر در محاکم قضایی محکوم شدند که با توجه به آراء صادره ۳ هزار ۵۸۰ نفر محکوم به حبس شدند؛ همچنین ۳ هزار و ۳۱ مورد از این پرونده‌ها منتهی به پلمپ و توقیف و ۲۵ هزار و ۹۴۱ مورد نیز منتهی به قلع و قمع شده‌اند؛ حسب آراء صادره، مجموعا ۳۷ هزار و ۸۱۶ هکتار از اراضی ملی به بیت‌المال اعاده و هزار و ۷۳۸ هکتار از اراضی ساحلی نیز رفع تصرف شده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
منطقه آزاد تجاری قشم ساحل فروشی کرده است چرا؟ شهرستان درگهان عملا ساحل عمومی ندارد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی