بازدید 11742
۴

گل‌گهر با شکست سنگین مقابل نساجی حذف شد

به این ترتیب تیم پرستاره گل‌گهر سیرجان با هدایت امیر قلعه‌نویی که یکی از مدعیان فتح جام حذفی بود، با شکست سنگین از دور رقابت‌ها کنار رفت.
کد خبر: ۱۰۹۹۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴ 18 January 2022

تیم فوتبال نساجی قائمشهر در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل گل‌گهر سیرجان پیروز شد و به جمع هشت تیم برتر مسابقات رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور امروز (چهارشنبه) پیگیری شد و از ساعت 14 دو دیدار به صورت همزمان برگزار شد. نتایج مهمترین دیدار به شرح زیر است:

نساجی مازندران 3 - گل‌گهر سیرجان یک
گل‌ها: مرتضی منصوری (22)، کریم اسلامی (78) و رضا جعفری (3+90) برای نساجی و رضا شکاری (30) برای گل‌گهر

 

در این بازی ابتدا مرتضی منصوری در دقیقه ۱۶ برای نساجی و در ادامه رضا شکاری در دقیقه ۳۰ برای گل‌گهر گل‌زنی کردند تا نیمه نخست با تساوی به پایان برسد. در نیمه دوم اما ارسال شجاعی برای کریم اسلامی تکلیف بازی را روشن کرد تا با گل اسلامی، نساجی دوباره پیش بیفتد.

در دقایق پایانی گل گهر این شانس را داشت که بازی را به تساوی بکشد اما یک موقعیت عالی را در مقابل دروازه از دست داد. آن‌ها خیلی زود جریمه شدند و در وقت‌های تلف شده گل سوم را توسط رضا جعفری دریافت کردند تا بازی ۳ بر یک شود.

این دیدار در ورزشگاه امام رضای مشهد به میزبانی نساجی برگزار شد.

به این ترتیب تیم پرستاره گل‌گهر سیرجان با هدایت امیر قلعه‌نویی که یکی از مدعیان فتح جام حذفی بود، با شکست سنگین از دور رقابت‌ها کنار رفت. سپاهان دیگر تیم مدعی فصل جاری جام حذفی نیز دیروز حذف شده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
فقط پرسپولیس (:
نسساجی مازندران
باسلام . خدا قوّت و دَمِ شما گرم .
اختلاف دو گل شکست سنگین محسوب نمیشه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی