بازدید 13919
۱
سیاوش یزدانی از اول اسفند سرباز است

جدایی مدافع ملی‌پوش استقلال بدلیل سربازی

کد خبر: ۱۰۹۹۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱ 18 January 2022

مدافع کلیدی و ملی پوش استقلال که یکی از ستون‌های خط دفاعی قدرتمند آبی‌ها بوده است، بعداز پایان دوران تحصیل حالا باید عازم خدمت سربازی شود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد وی در نیم‌فصل دوم در ترکیب استقلال حضور نخواهد داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، این خبر بدی برای استقلال صدرنشین است. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، اول اسفند ۱۴۰۰ را تاریخ اعزام مدافع استقلال به خدمت وظیفه عمومی خواند.

 به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی رأی مربوط به شکایت باشگاه آلومینیوم اراک درباره بازیکن استقلال را به شرح زیر صادر کرد:

جدایی مدافع کلیدی و ملی‌پوش استقلال بدلیل سربازی

با توجه به شکایت باشگاه آلومینیوم اراک از باشگاه استقلال مبنی بر استفاده از بازیکن غیرمجاز به نام سیاوش یزدانی در بازی دو تیم در تاریخ 13 دی 1400 از مسابقات لیگ برتر با این ادعا که نامبرده مشمول خدمت مقدس سربازی است، پس از بررسی اوراق و محتویات پرونده و نظر به استعلام انجام شده از سازمان لیگ فوتبال و لایحه دفاعی باشگاه استقلال؛ تاریخ اعزام بازیکن به خدمت وظیفه عمومی 1400/12/1 است که در نتیجه، حکم برائت بازیکن و باشگاه استقلال صادر می‌شود.

رأی ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ، قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
"پس از بررسی اوراق و محتویات پرونده و نظر به استعلام انجام شده از سازمان لیگ فوتبال و لایحه دفاعی باشگاه استقلال؛ تاریخ اعزام بازیکن به خدمت وظیفه عمومی 1400/12/1 است که در نتیجه، حکم برائت بازیکن و باشگاه استقلال صادر می‌شود."!!
برای پرونده گل گهر از پلیس فتا کمک گرفتند!خب در این خصوص چرا از نظام وظیفه استعلام نگرفتند؟!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی