بازدید 3893

واکنش دبیر به جنجال در انتخابی تیم ملی کستی

کد خبر: ۱۰۹۹۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴ 17 January 2022

رئیس فدراسیون کشتی در نشست خبری در مورد همه حواشی اخیر مربوط به انتخابی ها و مسائلی که برای سفر تیم ملی کشتی آزاد به آمریکا پیش آمده صحبت هایی را مطرح کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا دبیر در نشست خبری، اظهارداشت: در روز اول وعده دادم و گفتم انتخابی را جدی می‌گیرم. کسی را نمی‌بینید بدون انتخابی المپیک و جهانی رفته باشد چه آزاد چه فرنگی. به قبل کاری ندارم و دوره خودم را می‌گویم. انتهای چرخه فرنگی و آزاد مانند هم است؛ درستکار از همان اول چرخه را محکم گرفته و بنا از جام تختی شروع می‌کند.

وی افزود: انتخابی خوب باعث رونق کشتی می شود اما اینکه خردادماه همه بیایند و کشتی بگیرند عدالت نیست. وقتی یزدانی نفر اول دنیاست باید فرجه بدهیم ۲ مرحله جلو برود نه اینکه کشتی نگیرد. منصور برزگر وقتی از ۲ کیلومتری می آید به پای او بلند می‌شویم، فلاح نقد دارد اما به خودم اجازه نمی‌دهم حرفی بزنم، از همه می‌خواهم حرمت بنا را نگه دارند. انتقاد هست و نمی توانیم انتقاد کنیم، دوستانی که انتقاد کردند برای ما عزیز هستند و در فدراسیون به روی آنها باز است.

دبیر با اشاره به حواشی کشتی آزاد در وزن ۹۲ کیلوگرم، گفت: ۸ نفر از داوران فیلم مسابقه را دیدند که ۵ نفر به فیروزپور رای دادند و ۳ نفر هم بذری. با درستکار هم صحبت کردم و امیدوارم حقی از کسی ضایع نشود. از بذری هم تشکر می‌کنم که حتی یک بار هم اعتراض نکرد و باید از او تجلیل شود. او حرفی نزد و به ما سپرد، اینها باید دیده شود. من آبرویم را گذاشتم کشتی بالا برود. خیلی ها می گفتند نیا تو را می زنند گفتم خدا راضی باشد.

وی درباره برنامه کشتی برای ۲ رویداد سال آینده، گفت: از ۲ سال قبل برنامه بازی‌های آسیایی و جهانی بسته شده و صحبت کوتاهی با درستکار داشتم اما با بنا هنوز نه‌ نگاه بچه‌های تیم ملی هم مهم است من بازی‌های آسیایی اشتباه کردم رفتم چون کتفم آسیب دید. فرق من با روسای فدراسیون های دیگر همین است که خودم این راه را رفتم.

وی درباره اینکه کمیته گفته تیم اول به بازی‌های آسیایی می رود، عنوان کرد: هنوز هیچ توافقی نکردیم منتظریم تیم جدید المپیک بیاید. کمیته برای ما تصمیم نمی گیرد همان قدر که پول می‌دهند مدال هم بخواهند. ما با مربیان و کشتی گیران در این باره تصمیم می گیریم.

دبیر با اشاره به کمیسیون ورزشکاران، گفت: کمیسیون ورزشکاران مهندسی شده بود. صالحی امیری هم قول داد، گفتم اگر صلاح می دانید سوریان ثبت نام نکند و از بین ۴ نفر انتخاب شود به خاطر همین سوریان نیامد اما دیدیم او معرفی نشد. سوریان شاهد بود و خودش شنید. در هیات اجرایی می گویند من باج می خواهم اما این طلب کشتی است، چه باجی؟ من حرف های زیادی دارم، کمیته بودجه متفرقه را رشد داد نه قهرمانی. قبل از انتخابات مفصل صحبت می کنم. دنبال جنگ و دعوا نیستیم، فقط حق کشتی را بدهند. درباره نحوه پخش بودجه کمیته هم توضیح خواهم داد، دروغ هایی که گفته اند و تهمت زده اند، صحبت می کنم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان