بازدید 5933

سازمان برنامه و بودجه: نان، کارتی نمی‌شود

رییس سازمان برنامه و بودجه اخیرا گفته بود؛ دولت در حال بررسی طرح کارتی کردن خرید نان است و پس از حذف ارز 4200 تومانی یارانه نان از طریق کارت به نانوا پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۹۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹ 15 January 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا،‌ روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: نه قرار است کارت نان صادر شود نه نان کوپنی در دستور کار است.

 روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه درباره کوپنی شدن نان پس از حذف ارز 4200 تومانی؛ اعلام کرد: نه قرار است کارت نان صادر شود نه نان کوپنی در دستور کار است، اگر طرح نهایی شود فقط مصرف کننده نهایی با همان کارتی که یارانه می گیرد، نان یارانه ای هم می خرد،پرداخت یارانه به حلقه آخر و حذف دلالان معلوم است به مذاق برخی ها که نانشان آجر می شود خوش نیاید.

رییس سازمان برنامه و بودجه اخیرا گفته بود؛ دولت در حال بررسی طرح کارتی کردن خرید نان است و پس از حذف ارز 4200 تومانی یارانه نان از طریق کارت به نانوا پرداخت می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۰
مثل کارت اعتباری امریکاس ولی اینجا مسخره میکنند ملت مسخره گر
واقعا" واژه خجالت پیش مسئولان ما شرمنده است . همه چی از سفره مردم حذف شده ، فقط مونده نون خالی که به فکر حذف اون افتادید ؟
بسه دیگه تورا به خدا تابناک این حرفهای بی ارزش را منعکس نکنید ای مسایل بدور از کرامت ایرانیست یعنی ما آنقدر بدبخت شدیم که نتونیم نان هم تهیه کنیم اگر نمیتوانید مملکت را اداره کنید ول کنید برید به خدا من دارم از اینچنین مطالب دیوانه میشوم
برای هر چیز یک کارت صادر نکنید. همان کارت سوخت را نامش کارت یارانه بگذارید برای همه صادر کنید مبلغ شارژ شده در حساب خزانه (مجازی) بانک مرکزی باشد منحصرا با این کارت فقط بشود نان و سوخت و پرداخت قبوض و خرید اقلام کوپنی و دارو انجام داد و فقط پس از تراکنش خرید، مبلغ به حساب بانک مقصد منتقل شود. تمامی کالاها هم به قیمت آزاد عرضه شود.
این که همان حرف است فرقی نکرد . خرید نان با کارت
فقط می ماند کسانی که یارانه نمی گیرند با این وضعیت اقتصادی که قرار است درست می کنند چکار باید بکنند ؟
واقعا آدم حیف ش میاد توی این کشور با این مسئولینی که متوهم هستند بماند و زندگی کند

هفته قبل بود که همین کارشناسان مصاحبه کردند که نان کارتی میشود

امروز دوبار مصاحبه می کنند نان کارتی نمی شود

سازمانی که سواد نداره تخصص نداره در مرود مسائلی پیش افتاده این چنینی

کشور را با تصمیم های خود به ته دره هدایت خواهد نمود

هرچند از ماست که برماست
همین که گفته نمیشه یعنی در آینده نزدیک، نون خریدن هم کارتی میشه. پول مملکت رو یا میدن به لبنان و یمن و عراق و سوریه و فلسطین، یا میذارن جیب خودشون و آقازاده هاشون بعد برای مردم نون رو کارتی میکنن.
من که یارانه ندارم چیکار کنم حتما باید برم با نرخ آزاد بگیرم .فقط مردم را تو زحمت می اندازند
دیگه بالا برید پایین بیایید کسی حرف شمارا باور نمی کند.پایان
همه چی گران شد مردم نخریدند میوه و مواد غذایی گران شد مردم کم و کمتر خریدن بیشتر نان رو در سبد غذایی گذاشتن الان هم مسوولین خدوم مردم میخواهند نان رو جیره بندی کنند یعنی مثلا سهمیه هر نفر سه نان لواش بیشتر شد باید آزاد پول بدهی اینم کاسبی مسوولین فهیم و دلسوز ملت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس