بازدید 8233
۹

هشدار درباره وضعیت انتصابات در کشور

روزنامه جمهوری اسلامی هشدار داد: وضعیت خطرناکی که اکنون متوجه انتصابات است، کشور را به پرتگاه نزدیک می‌کند.
کد خبر: ۱۰۹۹۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸ 15 January 2022

به گزارش «تابناک»، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در روزهای اخیر، چند انتصاب مهم در مسئولیت‌های کاملاً نیازمند تخصص، سروصدای اعتراضی زیادی را موجب شده است.

صادرکنندگان احکام این انتصابات نیز یاد گرفته‌اند بنویسند «نظر به تجربه و تعهد شما» به فلان مسئولیت منصوب می‌شوید ولی به هیچکس و هیچ دستگاهی پاسخ نمی‌دهند که این تجربه و تعهد را از کجا و چگونه کشف کرده‌اند. کسی که حتی یک ساعت در امور صنعتی سابقه کار ندارد، چگونه در مهم‌ترین مؤسسات صنعتی تجربه آموخته است؟ کسانی که در مسئولیت‌های قبلی نشان داده‌اند که نظر مردم و منافع و مصالح مردم برایشان مهم نیست و سفارشی عمل کردن را، که راه تجربه‌شده‌ای برای حفاظت از مقام و منصب و منفعت شخصی است، برگزیده‌اند چگونه می‌توانند «متعهد» باشند؟

کشور ما اکنون فاقد یک نظام نظارتی بر انتصابات است. اگر در مواردی دستگاه‌هائی برای نظارت وجود دارند، به وظایف خود عمل نمی‌کنند و یا برای عمل کردن به وظایف خود با موانع فرمایشی مواجهند. وضعیت خطرناکی که اکنون متوجه انتصابات است، کشور را به پرتگاه نزدیک می‌کند. مسئولان ارشد نظام به این اخطار توجه کنند و برای پایان دادن به این وضعیت خطرناک چاره‌ای بیندیشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۹
نمونه بارزش انتصابات در وزارت میراث فرهنگی است. تمام دوستان جناب ضرغامی در صدا و سیما به ضیافت پست ها در وزارت میراث دعوت شده اند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
وقتی نمیتونید ایرادی از عملکرد دولت جناب اقای رئیسی پیدا کنید معلومه که میرید سراغ اینجور حرفا.دولت با اقتدار کار خود را انجام میدهد شماها هم به این مسائل انتصابات بپردازید!
در اسلام اصل این است که بیایند دنبال فرد برای قبول مسؤولیت نه برعکس. در حدیث آمده است: «آخِرُ ما یخْرُجُ مِنْ قُلُوبِ الصِّدِّیقینَ حُبُّ الْجاه؛ آخرین چیزی که از محبت دنیا از قلب مؤمنان راستین خارج می شود، جاه طلبی است. تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.
نظر به تجربه و تعهد شما در همراهی و پاسداشت منافع گروهی منظورشه
ناراحت نباشید.خوبه این کارها!اونهایی که باید ناراحت باشند ما نیستیم. وای از روزی که افتد پرده ها!!!!
این روزنامه در هشت سال دولت آقای روحانی که همه چیزمان نابود شد نگران چیزی نبود؟
در مورد چیزی لازم نبود هشدار بدهد
انتصابات هرچقدر هم بد باشند به پای نعمت زاده ای که در جلسات می خوابید و آخوندی که در مورد کشته شدگان انفجار گفت مشکلی نیست بیمه بوده اند و زنگنه متهم پرونده نفتی بین المللی و کسانی پای هواپیمای ایرباس گوسفند قربانی کردند و سبد کالایشان در مرحله توزیع باعث مرگ چند نفر شد و امضاب کری برایشان تضمین بود و ... نمی رسند
بیخیال آقایان
8 سال شما در 200 سال اخیر نمونه بود
بگذارید یک مدت هم کسان دیگری سر کار باشند
خودشان را هم بکشند نمی توانند عملکردی به بدی عملکرد شما داشته باشند
یعنی هیچ کس نمی تواند
واقعاً مسئولان ارشد مشغول چه کاری هستند؟
گهی پشت به زین گهی زین به پشت

آقای سردبیر روز نامه جمهوری اسلامی

شما و امثال شما رییس ها رسانه های دولتی

کی به فکر مردم بودین

تا تقی به توقی میخوره منتقد میشید
کو گوش شنوا ؟ مردم چه اهمیتی برای حضرات دارند ما در کشور خود بیگانه ایم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار