بازدید 6266

سالگرد شهادت ۶۸‌دانش‌آموز در حمله‌موشکی به بروجرد

مراسم بزرگداشت ۶۸ شهید دانش‌آموز حمله موشکی بروجرد پنجشنبه، ۲۳ دی با حضور رئیس بنیاد شهید کشور در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۸۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۴ 12 January 2022
به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، در بیستم دی ماه سال ۱۳۶۵ دو مدرسه فیاض‌بخش و امام حسن (ع) بروجرد مورد حمله موشکی قرار گرفتند که در این حادثه ۶۸ کودک دانش‌آموز به شهادت رسیدند که در این راستا قرار است پنج‌شنبه، ۲۳ دی مراسم بزرگداشتی با حضور سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید کشور در دانشگاه آزاد بروجرد برگزار شود.

این مراسم ساعت ۱۵ عصر در مجتمع امام (ره) دانشگاه آزاد با حضور خانواده‌های شهدای دانش‌آموز و همکاری آموزش و پرورش بروجرد برگزار می‌شود.

گفتنی است، این دو مدرسه پسرانه، یکی دبستان شهید فیاض‌بخش (دانش‌آموزان استثنائی) و دیگری مدرسه راهنمایی امام حسن‌مجتبی (ع) بودند که در مجاورت یکدیگر قرار داشتند و در منطقهٔ ابراهیم‌آباد در شمال بروجرد واقع بودند.

استان لرستان ۹۰۴ شهید دانش‌آموز را تقدیم انقلاب کرده است که برخی از این دانش‌آموزان به‌عنوان رزمنده در جبهه حضور داشته و به شهادت رسیده‌اند و برخی نیز در بمباران‌های شهری به شهدت نائل آمده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست