بازدید 5470

امروز و فردا در کدام مناطق کشور باران و برف می‌بارد؟

کد خبر: ۱۰۹۸۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲ 10 January 2022

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت آب‌وهوایی کشور پرداخت.

به گزارش میزان،‌کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده کشور گفت: امروز به تدریج یک سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود و در استان‌های آذربایجان‌ غربی و شرقی، کردستان، کرمانشاه، لرستان و ایلام انتظار بارش برف و باران و همچنین وزش باد شدید و موقتی را داریم.

وی افزود: فردا سه‌شنبه همین شرایط برای استان‌های خوزستان، لرستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، کردستان، جنوب آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ارتفاعات استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران پیش‌بینی می‌شود و طی روز چهارشنبه در شمال غرب کشور بارش‌های پراکنده رخ می‌دهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه سامانه بارشی بعدی روز پنجشنبه مجددا از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود و مناطقی از شمال غرب، غرب، ارتفاعات جنوب غرب و غرب سواحل دریای خزر را در بر می‌گیرد، ادامه داد: دامنه‌ها، ارتفاعات البرز مرکزی و بخش‌هایی از مرکز کشور هم تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار می‌گیرند.

رفیعی با بیان اینکه طی ۲ روز آینده برای سواحل دریای خزر و اردبیل افزایش دما پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: سردترین مرکز استان امروز صبح شهرکرد با دمای ۱۱ درجه زیر صفر و گرم‌ترین مراکز استان هم دیروز بندرعباس و اهواز با دمای حداکثر ۲۲ درجه بوده اند.

وی در خصوص آخرین وضعیت جوی تهران توضیح داد: آسمان تهران امروز صاف تا قسمتی ابری است و غبارآلود می‌شود و حداکثر دمای پایتخت ۱۲ درجه است و حداقل دمای آن هم فردا حدودا به ۳ درجه بالای صفر می‌رسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل