بازدید 12337

وزیر کشور وارد کرمانشاه شد

احمد وحیدی وزیر کشور برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه استاندار کرمانشاه از طریق فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهانی وارد استان شد.
کد خبر: ۱۰۹۸۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۲ 10 January 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، احمد وحیدی صبح امروز برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه هفدهمین استاندار کرمانشاه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی وارد استان شد.

قرار است تا ساعتی دیگر بهمن امیری مقدم به عنوان استاندار جدید کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه معرفی شود.

وحیدی پس از این مراسم با حضور در گلزار شهدای کرمانشاه با ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم با آرمان‌های شهدای والامقام تجدید میثاق می‌کند و سپس با آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه دیدار و سپس با حضور در آئین تکریم هوشنگ بازوند استاندار سابق استان کرمانشاه، بهمن امیری مقدم استاندار جدید این استان را معرفی می‌کند.

بهمن امیری مقدم روز چهارشنبه ۱۵ دی ماه در جلسه هیأت دولت به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان استاندار کرمانشاه در دولت سیزدهم معرفی شد.

بهمن امیری مقدم متولد ۱۳۴۱ کرمانشاه و از جانبازان جنگ تحمیلی و کارشناس مدیریت است.

از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی امیری‌مقدم می‌توان به دبیری ستاد پشتیبانی جنگ در دوران دفاع مقدس، فرماندهی سپاه پاسداران کنگاور و رئیس ستاد سپاه پاسداران استان کرمانشاه، جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی، فرمانده انتظامی و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان‌های گیلان و خراسان رضوی و عضویت در شورای فرهنگی استان‌های کرمانشاه، گیلان و خراسان رضوی اشاره کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی