بازدید 8105
میلیون‌ها دلار پول و پاداش انباشته سرخ‌ها پشت سد تحریم‌های سیاسی

پرسپولیس بابت حذف از AFC شکایت می‌کند!

به نظر می رسد پرسپولیس در پی شکایت از کنفدراسیون فوتبال آسیاست که با عدم پرداخت طلب ها و پاداش های این تیم به دلیل تحریم های سیاسی، باعث طول کشیدن در تسویه حساب با کالدرون شده است.
کد خبر: ۱۰۹۸۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲ 09 January 2022

باشگاه پرسپولیس از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرد شرح تفصیلی دلایل حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا را ارائه بدهد.

به گزارش تابناک ورزشی، کنفدراسیون فوتبال آسیا دو روز قبل رسما از صادر نشدن مجوز حرفه‌ای تیم‌های پرسپولیس، استقلال و گل‌گهر و حذف قطعی سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

 سایت باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: پس از آنکه کنفدراسیون فوتبال آسیا از صدور مجوز حرفه‌ای به سه باشگاه ایرانی خودداری کرد، برای درخواست شرح تفصیلی رای، مهلت ۱۰ روزه‌ای را تعیین کرد. باشگاه پرسپولیس امروز با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون، خواهان ارسال شرح تفصیلی رای به این باشگاه شد.

به نظر می رسد پرسپولیس در پی جمع آوری دلایل و شواهد جهت شکایت از کنفدراسیون فوتبال آسیاست که با عدم پرداخت طلب ها و پاداش های این تیم به دلیل تحریم های سیاسی، باعث طول کشیدن در تسویه حساب با کالدرون شده است.

گفتنی است پرسپولیس بارها به طور کتبی از مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرد که بدهی به سرمربی آرژانتینی و دستیارش را از محل مطالبات میلیون دلاری نزد آن نهاد ورزشی، تسویه کند اما ای اف سی هر بار با بهانه کردن تحریم ها از چنین کاری سر باز زد. 

حالا گفته می شود مدیران باشگاه سرخ که خسارتی سنگین را تحمل کرده اند برای احقاق خق خود قصد شکایت به دیوان عالی ورزش را دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل