بازدید 19619
۵

قیمت دلار در بازار امروز شنبه ۱۸ دی ماه ۱۴۰۰/ دلار ارزان‌تر شد

فعالان بازار ارز در نخستین روز هفته، شاهد کاهش بیشتر نرخ ارز به ویژه دلار در صرافی‌های مجاز بودند. این در حالی است که بهای دلار بازار آزاد نیز به کانال بیست و هشت هزار تومانی کاهش یافته است.
کد خبر: ۱۰۹۷۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷ 08 January 2022
فعالان بازار ارز در نخستین روز هفته، شاهد کاهش بیشتر نرخ ارز به ویژه دلار در صرافی‌های مجاز بودند. این در حالی است که بهای دلار بازار آزاد نیز به کانال بیست و هشت هزار تومانی کاهش یافته است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ بر این اساس در معاملات امروز (شنبه ۱۸ دی ماه ۱۴۰۰) هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی و مجاز سطح کشور به نرخ ۲۶۳۵۶  تومان از مردم خریداری و در مقابل به قیمت ۲۶۸۸۹ تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می‌شود که نسبت به روز چهارشنبه،  ۱۰۱ تومان ارزان‌تر شده است.

همچنین امروز هر اسکناس یورو در این صرافی‌ها به قیمت ۲۹۹۷۰ تومان از مردم خریداری و در مقابل، با ثبات نسبت به روز کاری قبل، به نرخ ۳۰۵۷۵ تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می‌شود.

نرخ رسمی انواع ارز در بانک مرکزی

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (شنبه، ۱۸ دی‌ماه) اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۱۳ واحد پولی افزایش و قیمت ۲۶ ارز کاهش یافت، نرخ ۷ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
 
امروز (شنبه، ۱۸ دی‌ماه) هر دلار آمریکا ۴۲ هزار ریال، پوند انگلیس ۵۷ هزار و ۴۲ ریال و یورو ۴۷ هزار و ۶۹۶ ریال ارزش‌گذاری شد.

برپایه این گزارش، هر فرانک سوئیس امروز ۴۵ هزار و ۶۹۲ ریال، کرون سوئد چهار هزار و ۶۳۵ ریال، کرون نروژ چهار هزار و ۷۵۱ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۴۱۳ ریال، روپیه هند ۵۶۶ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۵۹۹ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۳ هزار و ۷۷۱ ریال، ۱۰۰ ین ژاپن ۳۶ هزار و ۳۲۹ ریال، دلار هنگ‌کنگ پنج‌هزار و ۳۸۶ ریال و ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۲ ریال ارزش‌گذاری شد.

همچنین هر دلار کانادا ۳۳ هزار و ۲۱۴ ریال، دلار نیوزیلند ۲۸ هزار و ۴۶۶ ریال، راند آفریقای‌جنوبی ۲ هزار و ۶۹۶ ریال، لیر ترکیه سه‌هزار و ۳۷ ریال، روبل روسیه ۵۵۸ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۲ هزار و ۸۷۷ ریال و لیر سوریه ۱۷ ریال تعیین قیمت شد.

دلار استرالیا هم امروز ۳۰ هزار و ۱۷۴ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۳ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۹۷۴ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۱۶۷ ریال، ۱۰ روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۷۱ ریال، کیات میانمار ۲۴ ریال، یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار و ۳۲۹ ریال، یکصد درام ارمنستان هشت‌هزار و ۷۰۷ ریال و دینار لیبی ۹ هزار و ۱۳۸ ریال ارزش‌گذاری شد.

امروز در تابلوی بانک مرکزی هر یوان چین ۶ هزار و ۵۸۶ ریال، یکصد بات تایلند ۱۲۴ هزار و ۹۷۷ ریال، رینگیت مالزی ۹ هزار و ۹۷۹ریال، یک‌هزار وون کره‌جنوبی ۳۴ هزار و ۹۵۳ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۸ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۶۴۷ ریال، هر لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۵۹۹ ریال، یک‌هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۲۷ ریال، افغانی افغانستان ۴۰۱ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار و ۲۴۳ ریال، منات جمهوری آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۱۹ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۱ هزار و ۷۹۵ ریال، سامانی تاجیکستان سه‌هزار و ۷۱۸ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۸۴ ریال قیمت خورد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
واقعا با چه رویی این اخبار را منتشر میکنید؟؟؟
5 میلیاردلار ازاد شده و فروش نفت ایران چند برابر شد دولت قبل با چاهی که کند هدفش زدن زمین دولت بود خدار شکر تا الان موفق نبود دلار هین 27 هزار تومن هم نگه دارید ملت راضی هستند فقط گرانی متوقف شود
رئیسی تشکر
اینجا تنها نقطه جهان است که دلار ۸ نرخی است
دولت مردان ،دولت سیزدهم که با همهٔ‌ کارهای انجام گرفتهٔ‌دولت دوازدهم مخالف هستند و اکثر آنرا متوقف نموده اند و حتی مدعی هستند که مدیران حتی میانی و پایینی دولت سیزدهم را کنار بگذارند ، لطف کنند بهای دلار دولت دوازدهم را نیز کنار بگذارند و به قیمت دولت دهم و نهم بازگردانند ،؟،،
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار