بازدید 20401

پیگرد منتشرکننده کارت واکسن وزیر بهداشت

یک مقام حقوقی در وزارت بهداشت اعلام کرده کسانی که کارت واکسن وزیر بهداشت را منتشر کرده اند تحت پیگرد حقوقی قرار می گیرد.
کد خبر: ۱۰۹۷۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸ 08 January 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، مدیرکل حقوقی سازمان بیمه سلامت، در واکنش به انتشار اطلاعات وزیر بهداشت به عنوان یکی از بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت در فضای مجازی توسط یکی از پزشکان، توضیحاتی ارائه داد.

بر اساس گزارش مهر ، عبدالرحیم ترابی گفت: دسترسی به سوابق بیمه شدگان از قبیل سابقه دارو و خدمات پاراکلینیک تجویزی برای بیماران فقط با اجازه بیمه شده و به وسیله رمز دو مرحله‌ای فراهم است و این اطلاعات در حال حاضر فقط به پزشکان نمایش داده می‌شود.

وی با بیان اینکه انتشار تصویری از کارت واکسیناسیون وزیر بهداشت و مشخص شدن کد ملی و تاریخ تولد ایشان و همچنین استفاده از شماره تلفن همراه بیمه شده، منجر به سوءاستفاده یکی از پزشکان و دسترسی به صفحه اول اطلاعات شخصی وزیر شده است، افزود: این اقدام مصداق بارز نقض حریم خصوصی و افشای اطلاعات و همچنین نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی بوده و پیگیری‌های لازم حقوقی در این زمینه انجام خواهد شد.

پیش از این نیز سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت به دنبال انتشار تصویری از کارت واکسن دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شبکه های اجتماعی توضیحاتی را مطرح کرده بود.

دکتر هاشمی گفت: آنچه در برخی رسانه های بیگانه ضمن انتشار عکس کارت واکسن وزیر بهداشت با طرح شبهاتی از قبیل "تزریق یک دوز واکسن توسط مسئولان وزارت بهداشت علی رغم تشویق مردم به واکسیناسیون" مطرح شده است، نشان دهنده خباثت و جریان سازی هدفمند این رسانه ها در جهت ایجاد شبهه و تخریب آرامش روانی و اعتماد افکار عمومی به خادمان نظام سلامت کشور و کاهش مشارکت مردم در امر واکسیناسیون و به خطر انداختن سلامت آحاد جامعه است.

گفتنی است طبق آنچه به عنوان کارت واکسن وزیر بهداشت در شبکه های اجتماعی منتشر شده، عین اللهی یک نوع واکسن خارجی تزریق کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۴۱
کسی وزیر دروغگو رو مورد پیگیرد قرار نمیده؟ برای چی گفت واکسن برکت زده؟
بیچاره مردم ایران ! واکسن خوب برای مقامات و واردات آن برای مردم ممنوع! مردم بینوای ایران حتی از غذای سالم هم محرومند و باید سم و کود شیمیایی بخورند! آن هم از نوع چینی!
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
چون به خلوت میرسند آن کار دیگر میکنند
چرا از حقیقت می ترسید و کتمان میکنید؟ خوب مثل یک انسان درستکار جز حقیقت کلامی به زبان نیاورید . دروغ میگید و موقعی که مردم فهیم این دروغ را افشا میکنند سعی میکنید حرف حق را خفه کنید و از حقیقت دوری کنید؟
کسی که ادعا می کرده واکسن داخلی زده نشر اکاذیب کرده نه کسی که دروغش را نشان داده
اونوخ وزیر بهداشت که به 85 میلیون آدم دروغ گفته تکلیفش چیه؟
همیشه همین بوده است وقتی دروغگو رسوا می شود این رسوا کننده است مجازات می شود .
البته کسیکه ازاسراردیگران خبردهدوآن خبرسودی بخال حامعه یافردی نداشته باشد کاربدی مرتکب شده بخصوص اگرباعث ریختن آبروی آن فردشودولی دراین موردخاص خبرازاینکه وزیر
بهداشت چه نوع واکسنی تزریق کرده وآیاوزیرحق ندارداز
واکسنهای خارجی موجوددرمملکت استفاده کندیک نوع فضولی درزندگی دیگران است و کارمنشرکننده خبریک نوع خاله زنک
بازی قدیمی است که متاسفانه بعلت سرک کشیدن سایتهای مختلف درزندگی افرادموضوع چنین بی ارزشی مهم میشود وجرم بحساب میآید ببینیدماچقدرکوچک وضعیف شده ایم که
چه اخباری برایمان مهم است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
خودتم ازین قماشی صد در صد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
شما مثل اینکه اضلا تو باغ نیستی
جالبه واقعا جالبه نمی گویند وزیر پاسخگو باشد و چرا اینطور است کسی که حقیقت را افشا کرده می خواهند دستگیر کنند،البته این دولت خودی هست و با خودی ها نباید اینکارها را بکنند
با سلام و احترام
لطفا بفرمایید نام آن بیمارستان را بگویند و مسئولین امر به همراه دو نفر از نمایندگان مجلس و دو نفر از قوه قضائیه و دو نفر از نمایندگان مخالفان واکسن، دوربینهای آن بیمارستان را در آن تاریخ بررسی کنند و نتایج را به مردم اعلام کنند.
الان كسيكه دروغ گفته و واكسن ايراني نزده . چرا مجازات نميشه
عجب!!!!
دروغ گفته رو شده حالا دنبال زهر ریختنند. آقا برو خودتو درست کن
حقیقت تلخه حاجی؟؟؟؟
به جای هدیه دادن به کسی که برملا کرده , حتما میگیرنش و میکنند نو گونی !
بهتره تیتر خبرتون رو اینجوری بزنید:
پیگرد کسی که دروغ وزیر بهداشت رو برملا کرد و رسواش کرد
پس چی شد میگفتین سوت بزنین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
منظورشون این بود بیخیال باشید و واسه خودتون سوت بزنین....مثلا سوت سلطان قلبها رو بزنین
بهرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
چون میخواهند سوت بزن ها را اعدام کنند تا اختلاسگر و دروغگو یان راحت زندگی کنند
وزیری که دروغ گفته چی؟
فعلا وزیر بخاطر دروغش تحت پیگرد قرار بگیره! ایشون به چه حقی به مردم دروغ می گن؟ درضمن سوت زدن یعنی همین بعد پیگرد براشون میزارین؟ وزیر دروغگو برای چی تحت پیگرد نیست
چون دروغش مشخص شد کار بدی بوده و‌ نباید دروغ مسیولین را رو کرد. هرچه مسیولین میگویند خود واقعیت است... متشکریم
این وزیر زود استعفا بدهد در غیر اینصورت رئیس جمهور باید ایشان را بر طرف کند
دروغگویی و مردم‌فریبی جرم نیست؟ قوه‌ی قضائیه کجاست که از افشاگر حمایت کنه؟
در مورد دروغ گفتن وزیر چه کاری انجام خواهد شد؟
انتشار اطلاعات خصوصی افراد جرم محسوب می شود.در اینخصوص نیز انتشار دهند مجرم است.وزیر نیز حق دارد هر واکسنی را که صلاح دونست انتخاب کرده و استفاده کند ولی هرگز حق ندارد دروغ بگوید.دروغ امری ناپسند است مخصوصا اگر مسیولیتی در جامعه داشته باشد این دروغ ابعاد وسیعتری خواهد داشت.
شاید واکسن ایرانی نسبتبه وزارت ایرانی اونقدر برایش جذاب نبوده ، چرا اینقدر شلوغ می کنید . من هم به شخصه فقط حقوق و درآمد خوب از ایران میخوام، در بقیه ی موارد در درجه ی اول خارجیش رو استفاده می کنم .
فکرت دنیا غلط ، اندیشه عقبی غلط .
کار ما بیچارگان اینجا غلط ، آنجا غلط .
ما کتاب جنگ هفتاد و دو ملت خوانده ایم .
خط غلط ، معنا غلط ، املاء غلط ، انشاء غلط .
تقریبا دروغ به خورد مردم دادن یک امر عادی برای بزرگان نظام شده است. تابعیت خارجی اقوام درجه یک. تحصیل فرزندان مسئولان در خارج. امکانات بیت المال در اختیار برخی. متاسفانه ناصوابی در مسئولان زیاد شده است....
زکی.وزیر بهداشت مورد پیگرد قرار نمی گیره .دنبال اون پزشک هستید که لو داده. واقعن که...
لااقل هر دو رو مورد پیگرد قرار بدهید که انصاف رعایت شده باشه
دروغگویی وزیر مصداق اول نشر اکاذیب است
هرجای دنیا بود وزیر را بخاطر دروغش استیضاح می کردند و اگر خود وزیر ذره ای احساس مسیولیت می کرد استعفا می داد اما اینجا نه تنها وزیر اینکار را نمی کند بلکه اطرافیانش با کمال پررویی برای افشا کننده خط ونشان هم می کشند. خیلی جالبه نه!!!!!
درود برشرفت سایت تابناک که درد دل وانتقاد مردم رامنتشر میکنی وای مسولین عزیز بجای اینکه دنبال افشا کننده وکارش راتقبیح کنید بدونید که شما الگویه جامعه هستیدووزیری علاوه برخلاف واقع گفتن شرکت دارویی خارجی را به داخلی ترجیح می دهد کمترین کارعذر خواهی از هموطنان ودانشمندانی که بجای رفتن مانده اندو شب وروز خود را وقف ایران عزیزشان کردند وبجاش شخص اول وزارت بهداشت اینگونه مزد خون دل خو ردنشان را میدهد بخدا واویلا داروو هزاران افسوس
اگر واقعا این وزیر علارغم اظهاراتش واکسن خارجی زده به جرم دروغ گویی نه تنها اخراج بلکه باید محاکمه شود.
نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وزیری که به یک ملت دروغ میگه به درد لای جرز هم نمیخوره . اگر این موجود ، باز هم تاکید میکنم " اگر " شرف داشته باشه ، کمترین کاری که می تونه بکنه ، عذرخواهی رسمی از ملت و استعفای فوری
بجای اینکه سیستم را اصلاح کنند دنبال ادم پیشنهاد دهنده میگردند حالا این وسط وزیری دروغگو از اب درامد بچای دادن جایزه دنبال زندانی کردن ان هستند شما مسئولان بفرمایید ملت کجا سوت بزنند کجا سوت نزنند لطفا بخشنامه کنید برای اختلاسگران و دروغگویان خودی و مسئولان و وزیران سوت نزنید تا مردم تکلیف شان مشخص گردد
امنیت سیستم ایجادشده بهداشت چه تضمینی برای حفظ اطلاعات سلامت بهداشتی عمومی مردم وجود دارد؟
چرا وزير دروغگو را تحت پيگرد قرار نمي دهيد؟ مجلس چرا استيضاح نمي كند؟ نكند مجلسيان هم واكسن خارجي زده اند؟!
نقض حریم خصوصی و افشای اطلاعات و همچنین نشر اکاذیب و تشویش اذهان
کد ملی وزیر اسم و فامیل و شماره تلفن ایشان اطلاعات است؟؟؟؟ بابا چقدر ما بدبختیم.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار