بازدید 7513
۱

پرسپولیس بیرانوند را نخواست، دستور یحیی برای تمدید با لک

کد خبر: ۱۰۹۶۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷ 02 January 2022

سرمربی پرسپولیس درمورد اینکه امروز در هتل محل اقامت این تیم با صدری جلسه داشت و اینکه شنیده می‌شود یک بازیکن برزیلی را مدنظر قرار داده است، عنوان کرد: نشست داشتیم اما شما فهمیدید درباره بازیکن برزیلی است (باخنده) این مسایل بیشتر گمانه‌زنی است و طبق فکری که می کنند چنین چیزهایی می نویسند. هیچ گزینه ای از طرف باشگاه و هیچ گزینه ای از کادرفنی نبوده و تاکنون انجام هم نشده است. 

گل‌محمدی افزود: تا نیم فصل چهار هفته به اضافه یک بازی جام حذفی فاصله داریم. پنج هفته فشرده سخت و سرنوشت‌سازی پیش رو داریم. صد در صد تمرکزمان روی این بازی ها است و اصلا به بحث نقل و انتقالات وارد نشدیم. پس از نیم فصل ۲۰ روز وقت داریم تا این مورد فکر کنیم و جایی که مورد نیاز باشد درباره اش تصمیم گیری کنیم.

می‌خواهیم قرارداد لک را تمدید کنیم و پیشنهادی به بیرانوند نداده ایم

گل‌محمدی در خصوص بحث جذب علیرضا بیرانوند در نیم فصل گفت: هیچ پیشنهادی از طرف باشگاه نسبت به جذب بیرانوند نداشته‌ایم. دروازه بان آماده ای به نام حامد لک داریم. همه می دانند چه قدر به لک اعتماد و اعتقاد داریم. در چند روز آینده هم درصدد تمدید قراردادش هستیم. درباره اسامی که در رسانه ها و جاهای مختلف مثل فضای مجازی از آنها اسم برده می شود صحبتی نداشته ایم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بابا مثل اینکه منچستر داره نه میگه جمع کنین دکون تونو مگه اون میخاد بیان اینجا بازی میکنه که خالی بندی میکننن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر