بازدید 9861
شرکت مدیریت صنعت شوینده رکورد زد

افزایش ۶۳۰ درصدی سود خالص نسبت به سال گذشته

شرکت مدیریت صنعت شوینده در عملکرد یازده ماهه خود با کسب درآمد عملیاتی به مبلغ ۱/۵۷۰/۸۹۷ میلیون ریال توانست سود خالص ۱/۳۸۶/۰۵۰ میلیون ریال کسب نماید و نسبت به سال قبل افزایش ۶۳۰ درصدی را در سود خالص خود تجربه کند.
کد خبر: ۱۰۹۶۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳ 01 January 2022
افزایش ۶۳۰ درصدی سود خالص نسبت به سال گذشته

شرکت مدیریت صنعت شوینده

شرکت مدیریت صنعت شوینده در عملکرد یازده ماهه خود با کسب درآمد عملیاتی به مبلغ ۱/۵۷۰/۸۹۷ میلیون ریال توانست سود خالص ۱/۳۸۶/۰۵۰ میلیون ریال کسب نماید و نسبت به عملکرد سال قبل با افزایش ۶۳۰ درصدی به میزان ۱/۱۹۶/۲۲۰ میلیون ریال سود خالص خود را افزایش دهد.
 
شرکت مدیریت صنعت شوینده در مسیر پیشرفت
 
شرکت مدیریت صنعت شوینده با مدیر عاملی دکتر امیرعلی نعمت الهی در مقام سومین هلدینگ بزرگ صنعت شوینده کشور و داشتن شرکت های تابعه بورسی، فرابورسی و غیر بورسی با سهم ۱۰ درصدی از بازار صنعت شوینده کشورمان توانسته است با یک انسجام و هم افزایی هم در امر جهش تولید و همچنین افزایش صادرات، عملکردی قابل توجه داشته باشد به طوری که مدیر عامل هلدینگ شوینده، نشان عالی مدیرسال و شرکت پاکسان توانست مدال افتخار صادرات را در سال جاری به خود اختصاص دهند.
 

نشان عالی مدیر سال برای مدیرعامل هلدینگ صنعت شوینده کشور

در ششمین اجلاس سراسری معرفی مدیر سال، با حضور معاون پارلمانی ریاست جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولان و مدیران کشوری و نخبگان دانشگاهی، از مدیران برتر کشور از جمله مدیرعامل هلدینگ مدیریت صنعت شوینده ( امیرعلی نعمت الهی ) با اهدای نشان عالی مدیرسال تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
 
مدیر عامل شرکت مدیریت صنعت شوینده کشور ( بیدسیم ) با ایجاد تحولاتی بنیادین در زمینه حمایت از تولید، جهش صادرات و سودآوری و اصلاح و نزدیک کردن فرآیندهای کلان مدیریتی و راهبردی در هلدینگ متبوع خود به استانداردهای جهانی، اصلاح کرده، حائز دریافت نشان عالی مدیر سال شد.
 
از مؤلفه‌ های اصلی این انتخاب می‌توان مدیریت کلان، انسجام‌ بخشی، هم‌افزایی و تنظیم روابط بین شرکت‌ های تابعه را نام برد که منجر به تحول و جهش در عرصه‌ های تولید ، فروش داخلی و صادرات محصولات شوینده و بهداشتی کشور شده است و در گام بعدی هلدینگ را با اصلاح و استاندارد سازی ساختارها و فرایندها از جمله تدوین نقشه راه جامع به سوی چشم‌ انداز ۱۴۰۴ و قرار گرفتن بین ۱۰۰ شرکت برتر کشور سوق می‌دهد.

شرکت پاکسان، صادرکننده برتر

شرکت پاکسان در تازه ترین موفقیت خود در بین ۵۰۰ شرکت صادراتی از گروه‌های کالایی و خدماتی مختلف مدال افتخار صادرکننده برتر کشوری را از آن خود کرد.
 
شرکت پاکسان از هلدینگ مدیریت صنعت شوینده، به عنوان تنها شرکت صنعت شوینده به دلیل آمار و رشد صادرات ، تنوع بازارهای هدف صادراتی ، برند و کیفیت کالای صادراتی، سطح فناوری و ارزش افزوده محصولات صادراتی ، موفق به دریافت مدال صادرکننده برتر شد.
 
در این همایش که به همت وزارت صنعت، معدن و تجارت و با حضور محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری، محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهوری ، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و علیرضا پیمان‌ پاک رییس‌کل سازمان توسعه تجارت، مسئولان کشوری و مسئولان سازمان توسعه تجارت ایران و به منظور تقدیر از مدیران واحدهای برتر صنعتی برگزار شد، شرکت پاکسان از خانواده بزرگ گروه توسعه ملی موفق شد مدال افتخار صادرات را برای اولین بار در تاریخ صنعت شوینده کشور از آن خود کند و برگ زرین دیگری به ویترین افتخارات خود بی‌افزاید.
 
در این مراسم از حسن بقائی مدیرعامل پاکسان به عنوان سکاندار بزرگترین شرکت صادرکننده محصولات شوینده و بهداشتی نمونه و ممتاز کشور که توانسته مهمترین شاخص‌های انتخاب، از جمله آمار صادرات و رشد بالا، تنوع بازارهای هدف صادراتی ، برند و کیفیت کالای صادراتی، سطح فناوری و ارزش افزوده محصولات صادراتی و مهارت‌های فنی و تخصصی بنگاه‌ های صادراتی در حوزه بازاریابی و صادرات را کسب کند و چندین سال پیاپی به عنوان صادرکننده برتر و ممتاز کشوری معرفی شود با اهدای مدال افتخار صادرکننده برتر به صورت ویژه تقدیرشد.
 
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر