بازدید 7195
برای واکنش در صورت شهادت اسیر ابوهواش

جهاد اسلامی سطح آماده باش خود را بالا برد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز، شنبه سطح آماده باش خود را بالا برد و در بحبوحه امکان افزایش تنش اوضاع با رژیم صهیونیستی فعالیت‌های آموزشی خود را متوقف کرد.
کد خبر: ۱۰۹۶۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷ 01 January 2022
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از فلسطین الیوم، این افزایش سطح آماده باش در حالی است که امکان شهادت هشام ابوهواش، بازداشتی فلسطینی که دست به اعتصاب غذا زده وجود دارد و برادرش گفته به کما رفته است.

این سایت به نقل از یک منبع در جنبش جهاد اسلامی که خواست نامش فاش نشود، گزارش داد، گردان‌های القدس شاخه نظامی جهاد سطح آماده باش خود را افزایش داده و مقر‌های نظامی را تخلیه و همچنین تمام فعالیت‌های آموزشی در پایگاه‌های نظامی را متوقف کرده است.

در این راستا، منابع ویژه به المیادین گفتند، گردان‌های القدس سطح آماده باش خود را بالا برده و بسیج عمومی در صفوف خود در غزه و کرانه باختری اعلام کرده است. این گام در واکنش به احتمال شهادت اسیر هشام ابو هواش است.

این منابع ویژه افزودند: گردان‌های القدس به این دلیل این دستور را گرفته که ابو هواش به کما رفته است.

این منابع افزودند، آن‌ها خود را برای ساعات آینده آماده کرده‌اند، اسرائیل مسؤول است و میانجی‌گران خشم خود را از سرکشی اسرائیل ابلاغ کرده‌اند.

به گفته این منابع، رهبران جهاد اسلامی از تمام ابزار‌های سیاسی برای حمایت و نجات جان اسیر ابوهواش استفاده کردند.

زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی نیز روز پنج‌شنبه به رژیم صهیونیستی هشدار داد، اگر اسیر هشام ابو هواش به شهادت برسد جهاد اسلامی این را به مثابه ترور توسط دشمن تلقی می‌کند.

او اضافه کرد: با این مساله طبق مقتضیات تعهدات‌مان در پاسخ به هرگونه روند ترور برخورد خواهیم کرد.

پیشتر باشگاه اسیر فلسطینی اعلام کرده بود، اسیر هشام ابو هواش ۴۰ ساله در بیمارستان اساف هروفیه به دلیل ادامه اعتصاب غذا به مدت ۱۳۸ روز و سرکشی اسرائیل برای پاسخ‌گویی به مطالبات این اسیر که پایان دادن به بازداشت اداری است، با خطر مرگ روبه‌رو شده است.

باشگاه اسیران اعلام کرد، ۵۰۰ اسیر اداری امروز، تحریم دادگاه‌های اشغالگران را در مخالفت با سیاست بازداشت اداری آغاز می‌کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی