بازدید 5151

افزایش ۹۵ درصدی مبتلایان به کرونا در آمریکا

بر اساس آمار مرکز کنترل بیماری‌ها در آمریکا، در هفت روز گذشته شمار مبتلایان به طور میانگین به ۳۵۵۹۹۱ مورد جدید ابتلاء به کرونا در هر روز رسیده است.
کد خبر: ۱۰۹۶۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۳ 01 January 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز کنترل بیماری‌ها در آمریکا آمار جدیدی از میزان ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در این کشور منتشر کرد.

بر اساس جدیدترین آمار منتشر شده در میانگین هفت روز گذشته، موارد جدید ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در آمریکا، حدود نود و پنج درصد افزایش یافته و به میانگین ۳۵۵ هزار و ۹۹۱ مورد جدید ابتلاء به کرونا در هر روز رسیده است.

براساس این گزارش‏، موارد فوتی ثبت شده در آمریکا در هفت روز اخیر نزولی و با کاهش بیست درصدی همراه بوده به طوری که به میانگین یک هزار و دویست و شصت و هشت فوتی در روز رسیده است.

میزان بستری شدن ناشی از ابتلا به کووید-۱۹ نیز در آمریکا در یک هفته گذشته پانزده درصد افزایش یافته است. شمار بستری‌های مبتلا به کرونا در آمریکا در حال حاضر هشتاد هزار و یکصد و نود و نه نفر است.
گفتنی است شیوع سویه جدید ویروس کرونا موسوم به «اومیکرون» نگرانی‌های جدیدی درباره استمرار روند شیوع کرونا در آمریکا بوجود آورده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
آخرین اخبار
وب گردی