بازدید 7177
۱

گروکشی فدراسیون از پرسپولیس برای صدور کارت بازی تاجیک‌ها

کد خبر: ۱۰۹۶۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴ 31 December 2021

یک روز قبل از دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام شد سازمان لیگ به دلیل بدهی قطعی و 96 هزار دلاری سرخ‌پوشان به کریستین اوساگونا، کارت بازی وحدت هنانوف و منوچهر صفروف، دو بازیکن تاجیکستانی این تیم را صادر نکرده است.

البته پس از پیگیری‌های مدیران پرسپولیس ساعاتی قبل از دیدار با سپاهان کارت بازی این دو بازیکن صادر شد که این موضوع ابهاماتی را به همراه داشت.

جمشید نورشرق، رییس کمیته وضعیت سازمان لیگ در گفتگویی با برنامه ورزشگاه اعلام کرد طبق توافق پرسپولیس با سازمان لیگ قرار شد طلب اوساگونا از محل مطالبات این باشگاه در سازمان لیگ به حساب وی در قطر واریز شود و با توجه به تامین منبع مالی پرداخت این بدهی برای دو بازیکن تاجیک کارت بازی صادر شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مگه تیمها سالی ۵ میلیارد از سازمان لیگ بابت تبلیغات نمی گرفتن یعنی هر بازی ۱۶۶ میلیون این فصل نهایت سازمان لیگ تا هفته ششم تبلیغات رو انجام داد که حدود ۱ میلیارد میشه درحالیکه ۹۶ هزار دلار مبشه حدود ۳ میلیارد مابقی این مبلغ از کجا میاد نکنه قرمزها بیشتر از سازمان لیگ می گرفتن شایدم از حق بقیه تیمها می گیرن میدن به اینها بگو چرا صدری و درودگر خیلی مخالف طرح آجرلو بودن چون قرمزها خیلی بیشتر از حق قانونیشون از سازمان لیگ می گرفتن صادق جونشون خوب بهشون کمک می کرد
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج # رفح
وب گردی