بازدید 18882

سیستم اینترکام داخلی چیست؟

کد خبر: ۱۰۹۶۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸ 30 December 2021

سیستم اینترکام داخلی که از آن به‌عنوان ارتباط داخلی یاد می​شود، برای ادارات و مدارس قابل‌استفاده است. سیستم اینترکام داخلی یک دستگاه الکتریکی داخلی با ارتباطات دو طرفه به‌صورت صوتی و تصویری است. مهم​ترین مزایای سیستم اینترکام داخلی تسهیل در ارتباطات و افزایش امنیت است.

سیستم‌های اینترکام معمولی به‌طور سنتی از اجزای آنالوگ استفاده می​کنند، اما سیستم‌های مدرن از کابل Cat 5 برای تبادل داده‌ها از معماری پروتکل اینترنت استفاده می​کنند. انواع مختلف سیستم‌های اینترکام به دسته‌های زیر تقسیم می​شوند:

سیستم اینترکام سیمی​

اینترکام سیمی مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی طراحی شده است و حفظ حریم خصوصی را افزایش می​دهد و هرگونه احتمال تداخل را از بین می​برد. سیم‌های محافظ Cat 5/6 یا 2 سیم اغلب برای این نوع سیستم‌ها استفاده می​شود.

سیستم‌های سیمی برای یک سیستم ویدیویی بهترین کار را دارند زیرا تداخل کمتری در هنگام استفاده از اتصالات آنالوگ وجود دارد، بنابراین خروجی ویدیویی واضح و ثابت را تضمین می​کند. به دلیل استفاده گسترده از سیستم‌های اینترکام تصویری، معمولاً اینترکام‌های صوتی تنها در ساختمان‌های قدیمی​تر یافت می​شوند. تا حد امکان سعی کنید سیستم اینترکام سیمی را از مراکز فروش اینترکام معتبر تهیه کنید.

اینترکام بی‌سیم

اینترکام‌ های بی‌سیم مزایای زیادی نسبت به نمونه‌های سیمی خود دارند. اول اینکه نصب آن راحت‌تر است و دوم اینکه سیم‌های پیچیده‌ای برای کار وجود ندارد. دستگاه‌های ارتباط بی‌سیم دو طرفه مانند آیفون‌های تصویری تماس در فضای باز، رادیوهای دستی و حتی دستگاه‌های رومیزی وجود دارند. این نوع از سیستم اینترکام قابل‌حمل بوده و به‌آسانی در جیب جای می​گیرند، اما می​تواند در معرض تداخل سایر دستگاه‌های بی‌سیم باشد. با خرید و فروش اینترکام بی‌سیم می​توانید به‌راحتی اینترکام مطمئن تهیه و خریداری نمایید. توانایی یک اینترکام بی‌سیم برای پخش ویدئو یا صدا یا هر دو با مقدار طیف استفاده شده تعیین می​شود که به آن "باند" گفته می​شود.

سیستم‌های اینترکام تصویری

اینترکام‌های ویدئویی معمولاً دارای بلندگوها و دوربین‌های نصب شده در ورودی است. یک واحد داخلی دارای یک مانیتور TFT است که آنچه دوربین می​بیند را نمایش می​دهد. این نوع از سیستم مخابره داخل ساختمان می​تواند هنگام تأیید هویت یک فرد قبل از اعطای دسترسی به یک نقطه ورودی مفید باشد. اکثر اینترکام‌های تصویری برای کاهش خطر تداخل سیمی هستند.

سیستم اینترکام داخلی دو طرفه

این دستگاه‌ها می‌توانند با اینترکام ایستگاه پایه ارتباط برقرار کنند. این دستگاه با کمک تلفن ثابت انعطاف‌پذیری لازم برای برقراری ارتباط در فواصل طولانی را فراهم می‌کند. درصورتی‌که بخواهید این سیستم را تهیه و خریداری کنید می​توانید به نمایندگی‌ها و مراکز فروش اینترکام مانند گروه بتیس مراجعه نمایید.

سیستم اینترکام داخلی چیست؟

سیستم‌های پارکینگ هوشمند در ساختمان‌های بزرگ

اینترکام آپارتمان دارای یک واحد در درب ورودی است. هر آپارتمان می​تواند دارای تعداد زیادی واحد باشد. سیستم‌های پارکینگ هوشمند در ساختمان‌های بزرگ به‌صورت مجزا ساختمان را قادر می​سازد تا با ورودی درب صحبت کنند و در برخی نمونه‌ها امکان مشاهده تصویر شخص ثالث وجود دارد. به‌عنوان مثال، یک بازدیدکننده می​تواند دکمه موردنظر آپارتمانی را که می​خواهد با آن صحبت کند فشار دهد و ساکن منزل هم پاسخ می​دهد و دکمه‌ای را فشار می​دهد تا در را باز کند.

کاربرد سیستم داخلی اینترکام

بسیاری از شرکت‌ها و مؤسسات تجاری از سیستم داخلی اینترکام برای آسان‌تر کردن ارتباطات استفاده می​کنند. توانایی ارسال سریع پیام در داخل ساختمان چیزی است که سیستم‌های اینترکام را به یک وسیله ارتباطی مؤثر تبدیل می​کند. اینترکام می​تواند امنیت شما را با کمک دستگاه‌های دیگر مانند دوربین‌های مخفی افزایش دهد.

برخی از نمونه‌های سیستم اینترکام دارای مشخصات ضد آب و حافظ برای شرایط هوای نامساعد هستند. میزان درجه مقاومت آن‌ها در فضای باز با رتبه IP آن تعیین می​شود. مقاوم​ترین اینترکام‌ها دارای استاندارد IP65 هستند، به این معنی که در برابر گردوغبار و آب باران و برف مقاوم هستند. بنابراین، اگر سخت‌افزار اینترکام را در خارج قرار می‌دهید، یک سیستم دارای رتبه IP65 را انتخاب کنید.

سیستم‌های اینترکام به‌عنوان یک مرکز مدرن ارتباطات صوتی و تصویری استفاده می​شود و برای هر ساختمان بسیار ضروری است. برای تهیه و خرید انواع سیستم اینترکام داخلی می‌توانید با نمایندگی فروش اینترکام، گروه بتیس در تماس باشید.

مزایای استفاده از سیستم اینترکام داخلی

از جمله مزایای خرید و فروش اینترکام داخلی و تهیه آن می​توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مناسب برای افرادی که مشکلات حرکتی دارند:

برای افرادی که مشکلات حرکتی دارند، یک سیستم اینترکام بهترین گزینه برای کمک به برقراری ارتباط در موقعیت‌های مختلف است. این روزها به‌سختی می‌توانید وارد خانه‌ای بدون سیستم اینترکام شوید؛ زیرا هم در خانه‌های بزرگ و هم در خانه‌های کوچک به‌عنوان یک ضرورت تلقی می‌شود. در حال حاضر با وجود اینکه سیستم‌های اینترکام دارای خروجی ویدیو تصویری گران‌تر هستند، اما تقاضای زیادی دارند. همان‌طور که اشاره شد با مشاهده تصاویر مراجعین، کاربران ساختمان احساس امنیت بیشتری می​کنند.

  • افزایش امنیت ساختمان:

ایمنی و امنیت ساختمان‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.. این سیستم کمک می​کند تا امنیت ساختمان را بهبود بخشید و از دسترسی مزاحمان یا فروشندگان متقلب جلوگیری کنید. سیستم به‌گونه‌ای ساخته شده است که درب ورودی بیرونی و فضای داخلی خانه با بلندگو و میکروفون به هم متصل می​شوند. سیستم‌های اینترکام می​توانند به اطلاعات حساس دسترسی داشته باشند. همچنین قفل درب‌ها را می​توان به‌راحتی از طریق این سیستم‌ها باز کرد، بنابراین برای امنیت، همیشه بهتر است از سیستم‌های سیمی استفاده کنید زیرا به‌راحتی نمی​توان آن‌ها را شکست. اینترکام‌های بی‌سیم باید از شبکه‌ها برای ارتباط استفاده کنند که می​تواند آن را مستعد هک کند.

فروش اینترکام

اینترکام‌ها توسط نمایندگی‌ها و شرکت‌های مختلف به فروش می​رسند. یکی از معتبر​ترین نمایندگی‌های فروش اینترکام گروه بتیس است. با گروه بتیس می​توانید از مزایای استفاده از سیستم‌های اینترکام با قیمت رقابتی بهره‌مند شوید. همین امروز با ما تماس بگیرید و ما با کمال میل سیستمی را به شما پیشنهاد می​کنیم که به بهترین وجه برای نیازهای شما مناسب باشد. گروه بتیس پیشتاز در حوزه فروش اینترکام است و انواع تجهیزات و متعلقات مربوط به اینترکام داخلی را تهیه و عرضه می​کند. بنابراین با مراجعه به بهترین نمایندگی فروش اینترکام می‌توانید از مزایایی مانند: پشتیبانی 24 ساعته، گارانتی و خدمات پس از فروش بهره‌مند شوید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار