بازدید 6764

اقدام بارسلونا برای خرید فوری مهاجم سابق رئال‌مادرید

کد خبر: ۱۰۹۶۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸ 30 December 2021

به گزارش مارکا، ژاوی می‌خواهد فورا آلوارو موراتا، مهاجم 29 ساله یوونتوس و تیم ملی اسپانیا به ترکیب تیمش اضافه شود. موراتا در حال بررسی پیشنهاد بارسلونا است اما می‌داند انتقال به بلوگرانا فقط به خودش بستگی ندارد بلکه باید یک توافق سه جانبه انجام شود؛ موراتا به صورت قرضی از اتلتیکو مادرید در یوونتوس حضور دارد و برای انتقال این ملی پوش اسپانیایی به بارسلونا باید توافق میان این سه تیم انجام شود که البته این فرایند آسان نخواهد بود. بارسلونا هم برای آمدن موراتا باید حجم دستمزدهای تیم را همچنان کاهش دهد. 

اگرچه ژاوی شخصا درخواست کرده موراتا به بارسلونا اضافه شود اما این تیم در زمان ریاست جوزپ ماریا بارتومئو هم به جذب این مهاجم سابق رئال مادرید علاقه داشت و اقدام‌هایی انجام داده بود. شرایط اقتصادی نه چندان جالب یوونتوس می‌تواند به تسهیل این انتقال کمک کند؛ اما اتلتیکو مادرید در نهایت تصمیم گیرنده است و البته آنتوان گریزمان هم ممکن است در این انتقال نقش داشته باشد چرا که روخی بلانکوس باید برای دائمی کردن انتقال او به بارسلونا پول بپردازد. 

یوونتوس که شرایط حساسی از نظر مالی و ورزشی دارد، در تابستان بند خرید اختیاری 35 میلیون یورویی موراتا را در اختیار دارد اما در صورتی که توافق‌ها برای انتقال موراتا به بارسلونا انجام شود، یوونتوس فورا باید یک مهاجم به ترکیبش اضافه کند. جانلوکا اسکاماکا، مائورو ایکاردی و آرکادیوش میلیک گزینه‌های بیانکونری هستند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی