بازدید 82361
دو هزار و نهصد و پانزدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

شاگرد آیت‌الله مصباح: شاید به خاطر جمهوری اسلامی ۱۰ میلیون نفر را از دست داده باشیم؛ اما ۵۰ میلیون نفر در دنیا شیعه شدند/انتقاد تند تقی‌پور از نامه مرکز پژوهش‎‌ها درباره طرح صیانت/نماینده ادوار مجلس: مصرف تریاک در بین نمایندگان ادوار مختلف فراوان بود

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: امام جمعه موقت تهران: فتنه ۸۸ سنگین‌تر از ۸ سال جنگ تحمیلی بود / نماینده مجلس: تیم جدید مذاکره کننده همان متون قبلی را مبنای عمل قرار دادند؛ البته اصلاحاتی اعمال کردند/ واکنش واعظی به خبر منتشره از دیدار روحانی با مقام معظم رهبری: صرفا گمانه زنی اهالی سیاست است... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۹۵۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵ 27 December 2021
بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.
 
امام جمعه موقت تهران: فتنه ۸۸ سنگین‌تر از ۸ سال جنگ تحمیلی بود
حجت الاسلام محمد جواد حاج علی‌اکبری در همایش سیاسی فرماندهان نیروی پدافند هوایی ارتش که در این ستاد برگزار شد، گفـت: زمانی که فتنه‌گران به سمت حوزه حسینی رفتند، خود آقا عنایت کرد و غبارها یکباره کنار رفت و ذات فاطمی جامعه دوباره غبارزدایی شد و حماسه ۹ دی اتفاق افتاد و در نهایت پس از هشت ماه از فتنه‌ای که سنگین‌تر از ۸ سال جنگ تحمیلی که جامعه ما را تهدید کرد جامعه به سلامت عبور کردیم. رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، با تاکید بر اینکه سردار شهید سلیمانی نماد بصیرت فاطمی در معرکه فتنه‌هاست، گفت: جامعه ما را حضرت عبدالله (ع) نجات داد و با خون مطهرش پرچم بصیرت ولایت فاطمی را برافراشته کرد.
 
قاسم پور: ایرادات مرکز پژوهش ها به طرح حمایت از کاربران، نشان‌ از بررسی همه جانبه این طرح دارد
فاطمه قاسم پور نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در مطلبی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «ایرادات جدیِ قانونی، اقتصادی و اجتماعی که مرکز پژوهش های مجلس به طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی گرفته، نشان‌ دهنده بررسی همه جانبه این طرح و اثرات آن در کشور است. مخالفان این گزارش فنی و ذو ابعاد، به جای برچسب زدن بر یک مرکز پژوهشی معتبر، اگر نقد علمی به این سند پژوهشی دارند، اعلام کنند.» بر اساس این گزارش، به نقل از مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، بابک نگاهداری، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، در نامه ای خطاب به رضا تقی‌پور، رئیس کمیسیون مشترک بررسی طرح «حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» به بیان نظر کارشناسی این مرکز درباره این طرح پرداخت و اعلام کرد که برای اصلاح طرح صیانت به زمان بیشتری نیاز است.
 
نماینده مجلس: تیم جدید مذاکره کننده، همان متون قبلی را مبنای عمل قرار دادند؛ البته اصلاحاتی اعمال کردند
نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه ایران در مذاکرات جدید کاملاً فعالانه عمل می‌کند، گفت: بر خلاف رویه‌های گذشته، متن مورد نظر و پیشنهادی کشورمان در مذاکرات در حال بررسی است. مالک شریعتی، نماینده مردم تهران در مجلس درباره روند مذاکرات وین، اظهار داشت: هنوز اتفاق جدیدی در مذاکرات نیفتاده است و نمی‌توان خیلی وارد جزئیات آن شد. با وجود این، دو نکته مثبت در روند جدید مذاکرات وجود دارد که قابل توجه است. در وهله اول، تیم مذاکره‌کننده کشورمان به هیچ وجه مذاکرات را از صفر شروع نکردند، گذشته را کنار نگذاشتند، همان متون قبلی را مبنای عمل خود قرار دادند و اصلاحات خودشان را روی متون قبلی اعمال کردند. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بخش‌هایی از مذاکرات تعیین تکلیف نشده بود که پیشنهاداتی در این باره در نظر گرفته شده است. همچنین اصلاحاتی در برخی از متون قبلی مذاکرات بر اساس رویکرد دولت جدید اعمال شده است و از سوی تیم مذاکره کننده کشورمان دنبال می‌شود.
 
انتقاد تند تقی‌پور از نامه مرکز پژوهش‎‌ها درباره طرح صیانت
رئیس کمیسیون مشترک «طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» با انتقاد از رسانه‌ای شدن نظر مرکز پژوهش‌ها در مورد طرح حمایت گفت: نقد مرکز پژوهش‌ها در مورد طرح در واقع بیانیه سیاسی است. رئیس کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی، با انتقاد از رسانه‌ای شدن نظر مرکز پژوهش‌ها پیش از ارسال به کمیسیون یادآور شد: از هیأت رئیسه مجلس می‌خواهیم به ما بگوید که چگونه در جریان نامه‌های ارسالی قرار بگیریم و اگر روال ارائه نامه‌ها به نمایندگان تغییر کرده به ما اطلاع دهند. ما در مورد ارجاع طرح به مرکز رأی‌گیری کردیم و متن مصوبه روشن است و قرار شد مرکز طی ده روز طرح را بررسی و به کمیسیون ارائه کند؛ اما خروجی مرکز بیانیه سیاسی است که نظر اغلب نمایندگان هم همین است؛ ضمن اینکه تا ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۰ نسخه مشترکی در اختیار معاونت‌های مرکز نبوده است. تقی پور خطاب به قائم مقام و کارشناسان مرکز پژوهش ها در نشست، یادآور شد: شما نباید به جای شورای نگهبان اظهارنظر و نماینده را مجبور کنید اظهارنظرش را عوض کند؛ نماینده اختیار دارد.
 
واکنش واعظی به خبر منتشره از دیدار روحانی با مقام معظم رهبری: صرفا گمانه زنی اهالی سیاست است
رییس دفتر روحانی آنچه با عنوان محتوای دیدار رئیس‌جمهور سابق با مقام معظم رهبری منتشر شده است ، صرفا گمانه‌زنی اهالی سیاست و اصحاب رسانه خواند. محمود واعظی در توییتر نوشت: آنچه از دیدار رئیس‌جمهور سابق با مقام معظم رهبری در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شده است، صرفا گمانه‌زنی اهالی سیاست و اصحاب رسانه است. گفتنی است که چندی پیش محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا در توئیتی از دیدار حسن روحانی با مقام معظم رهبری خبر داده بود.
 
شاید به خاطر جمهوری اسلامی ۱۰ میلیون نفر را از دست داده باشیم؛ اما ۵۰ میلیون نفر در دنیا شیعه شدند
حجت الاسلام و المسلمین مهدی ابوطالبی، استاد گروه تاریخ اندیشه معاصر موسسه امام‌خمینی (ره)، یکی از شاگردان آیت‌الله مصباح‌یزدی در اظهاراتی اقدام به هزینه و فایده درباره ریزش‌ها و رویش‌های انقلاب اسلامی و روحانیت و حوزه‌های علمیه کرد و نتیجه گرفت که شاید ما به خاطر جمهوری اسلامی تا ده میلیون نفر را از دست داده باشیم؛ اما فقط بر اثر انقلاب اسلامی و به دست فارغ‌التحصیلان جامعه‌المصطفی ۵۰ میلیون نفر در دنیا شیعه شده‌اند. مهدی ابوطالبی استاد گروه تاریخ اندیشه معاصر موسسه امام‌خمینی همچنین مدعی شده است: «به نظر من نفوذ و محبوبیت روحانیت بعد از انقلاب خیلی بیشتر است.»
 
عباس عبدی: بعید است حتی یک حقوقدان نیمه معتبر هم از استدلال‌های ارائه شده برای ردصلاحیت لاریجانی دفاع کند
عباس عبدی در یادداشتی درباره نامه شورای نگهبان به علی لاریجانی و پاسخ او نوشت: نامه آقای جنتی نشان داد که شورای نگهبان فاقد گردش کار قانونی و معقول و قابل دفاع برای رسیدگی به صلاحیت‌های افراد است. او در بخشی از این یادداشت نوشت: در گفت‌وگوی مفصل مکتوبی که پیش‌تر با یکی از محققان شورای نگهبان درباره نقد این شورا داشتم و اخیرا نیز در کلاب‌هاوس در همین رابطه گفت‌وگو داشتم، توضیح دادم که شورای نگهبان، بالاترین نهاد حقوقی در کشور است، ولی کمتر حقوقدانی حاضر می‌شود از تصمیمات آن دفاع کند. نامه مذکور می‌تواند شاهد جدید و قاطعی در اثبات ادعای بنده باشد، بعید می‌دانم که حتی یک حقوقدان نیمه معتبر هم از استدلال‌های موجود در نامه دفاع کند.
 
نوروزی: باید از کسانی که ستاد رئیسی را مدیریت کردند و شب و روز نخوابیدند، استفاده شود
حسن نوروزی نماینده رباط کریم در مجلس درخصوص حواشی اخیر مربوط به انتصاب فرماندار این شهرستان و اختلافش با استاندار تهران، گفت: ما مثل همه مسائل که مشورت خواسته می‌شود، در این موضوع عمل کردیم. از ما خواستند که گزینه معرفی کنیم و خود آقای استاندار به ما گفتند که ما در این دوره به بومی‌ها توجه خواهیم کرد. ما هم به شخص ایشان و هم به معاون سیاسی‌شان چندین نفر را معرفی کرده و سوابق آن‌ها را گفتیم. وی ادامه داد: در بین گزینه‌ها، افراد مختلفی بودند، مثلا شخصی در دوره آقای احمدی‌نژاد معاون حراست آموزش و پرورش منطقه بوده، فردی که رئیس هیات نظارت شهرستان در انتخابات شورای ششم بوده یا رئیس اداره کار را معرفی کردیم و یا معاون پژوهش سابق دانشگاه دفاع ملی را که دانشیار است و ده‌ها رساله دکتری دارد یا استاد راهنما بوده یا استاد مشاور بوده یا داور و خودش چندین مقاله ISI دارد و سرهنگ سپاه است و همچنین افراد دیگری را معرفی کردیم. نماینده رباط کریم اظهار داشت: ما همچنان هم از استاندار محترم و سردار وحیدی گله داریم. به هر حال وقتی رباط کریم ۷۰۰ هزار نفر جمعیت دارد، باید از کسانی که ستاد آقای رئیسی را مدیریت کردند، شب و روز نخوابیدند، زحمت کشیدند و تلاش کردند و در دولت تدبیر و امید هم در حاشیه بودند اکنون استفاده شود و این نیروها الان بتوانند در خدمت مردم باشند که نشد.
 
همتی: برخی می‌گویند ۲۰ درصد مشکلات به خاطر تحریم است؛ مگر می‌شود؟!
عبدالناصر همتی: یک مشکل ما مشکل انتظارات سیاسی و آن آینده تحریم است. باید پذیرفت که با ادامه تحریم اقتصاد توسعه پیدا نمی‌کند. ممکن است خیلی‌ها به من ایراد بگیرند که مجدداً همه چیز را به تحریم وصل کرده‌ام. زمانی که کشوری در تجارت، امور بانکی و مالی نتواند با دنیا ارتباط برقرار کند، چگونه توسعه پیدا خواهد کرد؟ آیا کشوری یافت می‌شود که توسعه خوبی دارد و با دنیا ارتباط ندارد؟ برخی می‌گویند ۲۰ درصد مشکلات از تحریم است. مگر می‌شود؟! در سال ۹۸ درآمد وصولی فقط بانک مرکزی که پیش از آن سالانه به طور میانگین ۲۶ میلیارد دلار بود، به ۸ میلیارد دلار رسید. در سال ۹۹ هم در کل سال به ۴ میلیارد دلار رسید. یعنی طی دو سال به ۱۲ میلیارد دلار رسید که نصف کل سال‌های پیشین بود. خب معلوم است در چنین شرایطی اقتصادکشور دچار مشکل می‌شود، برای آنکه بزرگترین سرمایه گذار کشور همیشه دولت بوده است. وقتی دولت خودش سرمایه گذاری نمی‌کند، بخش خصوصی هم به دلیل دخالت‌های زیاد دولت دچار نا اطمینانی باشد، این بخش هم وارد سرمایه‌گذاری نمی‌شود. چرا بخش خصوصی وارد سرمایه‌گذاری نمی‌شود؟ چون باید نسبت به گذشته و پیش‌بینی پذیر بودن اقتصاد خوش بین باشد.
 
صداوسیما در پرونده پخش بدون مجوز آثار استاد آواز ایران محکوم شد
محمد حسین آقاسی، وکیل دادگستری از صدور رای قطعی پرونده شکایت محمد رضا شجریان، از پخش بدون مجوز آثارش از صدا و سیما، خبر داد. بنا به نوشته این وکیل بعد از ۱۱ سال و ۴ ماه رای قطعی صادر شده است.  آقاسی نوشت: "چون دستور پخش مربوط به ۵ سال قبل ازطرح شکایت بوده، مشمول مرور زمان است. بعد از آن هم فقط دستور عدم پخش نداده‌اند که جرم نیست. شاکی می تواند مطالبه خسارت کند." به نوشته آقای آقاسی، جلسه دادگاه در تاریخ ۹۸/۶/۲ و رای نهایی دادگاه دو روز پیش یعنی چهارم دی ماه ۱۴۰۰ صادر شده است.
 
مصرف تریاک در بین نمایندگان ادوار مختلف فراوان بود
طرح دوباره موضوع حضور نماینده معتاد با اعتیاد تزریقی در دوره هشتم مجلس توسط علیرضا سلیمی، عضو هیات رییسه مجلس یازدهم در برنامه تلویزیونی دستخط با واکنش های جدیدی روبه رو شده است. سلیمی مهر ماه سال جاری نیز در گفت‌وگویی با فارس به این مساله اشاره کرده و آن را دلیلی بر لزوم بازنگری در قوانین انتخابات مجلس و قانون نظارت بر رفتار نمایندگان خوانده بود.  سید جواد ابطحی، نماینده ادوار مجلس درباره اظهارات تازه علیرضا سلیمی درباره حضور یک معتاد تزریقی در بین نماینده دوره هشتم گفت: متاسفانه این مورد در مجلس هشتم حضور داشت و نمایندگان نیز ایشان را می‌ شناختند و موضوع را می دانستند. وی ادامه داد: حراست مجلس در دستشویی ساختمان مجلس، سرنگ های تزریق ایشان را نیز پیدا کرده بود و از طریق حراست، مساله به هیات رییسه و هیات نظارت بر رفتار نمایندگان نیز اطلاع داده شده بود. نماینده ادوار مجلس درباره موضوع درگیری این نماینده با اعتیاد نیز تاکید کرد: اعتیاد ایشان از قبل از ورود به مجلس بود؛ اما در دوره نمایندگی در مجلس تشدید شد و از خوردن به تزریق رسید. من با ایشان صحبت کردم. ایشان گفت: ما خانوادگی بیش از ۴۵ سال عمر نمی کنیم و زندگی ارزش این حرف ها را ندارد! این هم جوابی بود که به من داد. عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی تصریح کرد: این اوضاع خوب نیست و همان طور که آقای سلیمی گفت برای استخدام هر کسی در هر جایی تست اعتیاد می گیرند؛ اما از کاندیدای مجلس تست نمی گیرند. وی با تاکید بر این که با این موارد نباید شاکله مجلس را زیر سوال ببرد، گفت: کلیات مجلس را نباید زیر سوال برد. اکثر نمایندگان پاک و متدین بودند؛ اما این موارد هم وجود داشت مثل هر صنف دیگری که از این موارد دارد مساله اصلی این است که باید با قانون گذاری و سخت گیری راه بر ورود این افراد یا ادامه حضور آن ها در مجلس را بست. ابطحی در ادامه با اشاره وجود موارد اعتیاد در ادوار نمایندگان مجلس گفت: مصرف تریاک که فراوان در بین نمایندگان در ادوار مجلس داشتیم، برخی نمایندگان گرفتار مواد افیونی بودند و این مورد هم که تزریقی بود؛ اما علاوه بر این موارد، متاسفانه قماربازی و موارد خلاف عفت عمومی نیز در بین نمایندگان دیده می شد. وی با ابراز تاسف از این که «قمار بازی و فساد جنسی در بین نمایندگان دیده می شد» نیز گفت: موارد خلاف اخلاق و عفت عمومی در بین نمایندگان رخ می داد؛ اما می ماندند تا دوره نمایندگی شان به پایان برسد و عموما برای ادوار بعد ردصلاحیت می شدند، ولی در دوره خیلی ها آبروداری می کردند و البته با قوانین فعلی کاری هم نمی شد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷۷
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۴۲
این صفحه رو که میخوانی تازه به عمق فاجعه پی میبری
خانه ۸ طبقه محمود بی غش نماینده مجلس مشرف به عبدالعظیم حسنی احداث شده است(اقتصاد سالم).خود وی در پنت هاوس ساختمان ساکن است، اینکه وی توانسته در حریم مذهبی پسند عبدالعظیم حسنی مجوز تراکم بگیرد، تعجب برانگیز است.محمود بی غش گفته بود:«مردم تحریم ها را تحمل کنند و به سبک گاندی زندگی کنند»‌
پس این نوروزی به جای اینکه وکیل ملت باشه وکیل الدوله است.دیگه حرکاتشون علنی شده.
خطاب به شاگرد مصباح یزدی ,

ارزش آن ۱۰ میلیون نفری که از دست دادیم خیلی بیشتر از صدها میلیون شیعه ای است که اینطوری زندگی می کنه
شیعیان داخل کشور از وضع موجود ناراضی اند
آن ۵۰ میلیون نفر کجا زندگی می کنند خدا عالم است !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
بیچاره اون پنجاه میلیون نفر! خبر ندارن چه خوابی براشون دیده شده و قراره ابزار چه کاری بشن؟!
بنظر نی رسد شورای نگهبان باید پاسخگوی تایید صلاحیت ان نماینده باشد
اینجوری ادامه پیدا کنه لایحه آزادی مصرف تریاک در مجلس با دو فوریت ..............!؟!؟؟!؟؟
آن ۵۰ میلیون نفری که شیعه شدند چرا برای ایران در زمان تحریم ها هیچ کاری نکردند
چرا به کمک شیعیان داخل ایران نیامدند

اگه جنگ بشه حتی یکنفر هم از آن ۵۰ میلیون نفر به کمک ایران نمیاد

بیخودی جو ندید
اقای ابوطالبی به چه قیمتی ۵۰ میلیون افریقایی را شیعه کردی اگر تمام دنیا شیعه شود به جه دردما می خورد
به شاگرد آیت الله مصباح بگویید

آن ۱۰ میلیون نفری که از دست دادید شیعیان اصیل ، راستین ، صالح و معتقد بودند اما این ۵۰ میلیون نفر ؟؟؟؟؟؟؟؟
این 50 میلیون نفر را به ضرب پول و مقام بدست اوردید اما اینجور افراد خیلی راحت به سمت دیگر که بیشتر برایشان خرج کنند گرایش پیدا میکنند.این راه تا حالا چندین بار ازموده شده و ضرر و زیانش برای کشور سنگین بوده.
.
این چه حرفیه میزنه .
آخه از وضعیت دینی و اعتقادی مردم خبر دارید که حرف میزنید ؟؟

شکم های گرسنه از هیچ دین و ایمانی پیروی نخواهد کرد
اگر آیت الله مصباح الان بود قطعا این شاگردش رو از کلاسش اخراج می کرد
البته با پول و هزینه کردن .که اگر قطع شود مانند لبنان انها نیز پر خواهند کشید
کسی که خود را به خواب زده نمیتوان بیدار کرد. گذشت زمان همه چیز را روشن خواهد کرد
نمایندگان کنونی فقط خون مردم میخورند .السلام
بفرمایید این ۵۰ میلیون نفر چه خدمتی به ما ایرانیان کردند جز این که پول نفت ما را بردند و خوردند؟
این آقای انام جمعه اگر فقط چندروز درخطوط مقدم کنار رزمندگان ویا کنارفرماندهان جنگ برای برنامه ریزی یک عملیات یا پاسخ پاتکهای دشمن حضور می داشت چنین ادعایی ننی کرد. ۲۰۰ هزارشهید و بیش از یک میلیون زخمی وجانباز و هزارات مصیبت دیگر راچگونه می توان بافتنه ۸۸ مقایسه کرد.
مصرف تریاک در بین نمایندگان ادوار مختلف فراوان بود
توهم بدتراز مصرف تریاک است
چرا این ۵۰ میلیون نفر تحریم ها را نمی شکنند به ما کمک کنند؟
میشه این آقای ابوطالبی باتفکیک آمار بفرمایند درکجای دنیا ۵۰ میلیون انسان شیعه شدند؟
:))))))))))))))))))))))))))
جناب استاندار خراسان جنوبی تا کی مردم استان مدیران نالایق استان رو تحمل کنند ؟؟؟ الحق که بچه شمالی ؟؟؟؟
چون ما ایرانی ها اهل تعارف هستیم نمی توانیم یک جامعه توسعه یافته را برای مردم به ارمغان بیاوریم
بخصوص اینکه مسئولیت ها قبل از اینکه به عنوان وسیله خدمت به کشور مطرح باشد به عنوان یک امتیاز محسوب می شود و هر وقت تعارف و رفیق بازی را در اداره کشور کنارگذاشتیم و مسئولیت ها از حالت امتیاز خارج شد آنوقت کشور درست می شود
به جای اینکه فعالیت ها علمی و تخصصی اداره شود بصورت سلیقه ای و با هدف جلب نظر مافوق انجام می شود
مراتب تشکر خود را از تایید صلاحیت نمایندگان معتاد ابراز می داریم.
نماینده مجلس: مصرف تریاک در بین نمایندگان ادوار مختلف مجلس فراوان بود.......و هست!
گر مسلمانی از این است که حافظ دارد
اه اگر از پی امروز بود فردایی
مطهری باید یه توییتم برای این نماینده بزنه چون ایشون به خاطر دفاع از حقوق مردم حاضر شد مقام عالی که داشت رو به خطر بندازه.
بماند که کار مجلس کاری درستی هست
سازمان های دیگه باید این بند را بردارند.
الان نصف جوانان بخاطرش بیکارن.دزدی که نکردن.
بازیکن ها قلیان میکشن اخراج میکنن
و....
در مورد داوطلبان نمایندگی تست روانی مهمتر از تست اعتیاد است .
حرفهای شاگرد آقای مصباح کلاً اشتباه است. اولاً جدی ۵۰ میلیون شیعه جدید را از کجا بدست آورده اند؟ این را اگ‌ردر کنار حرف دیگر ایشان که خروج ۱۰ میلیون نفر از شیعیان است بگذاریم که بازهم معلوم نیست که این عدد را کزکجا آورده اند اسف انگیز است. معمولاً ورود ۵۰ میلیون شیعه جدید باید از مسلمانان سنی مذهب باشد یا از پیروان سایر ادیان. در میان سنی مدعیان کشور خودمان که این تغییر دیده نمی‌شود و سنی مدعیان سایر کشورها هم خیلی بعید است. اماانچه در مورد خروج ۱۰ میلیون شیعه بیان کرده اند هم نمیتواند صحیح باشد اما اگر منظور ایشان عدم التزام عملی به احکام شیعه و بخصوص از نوع انجه ایشان و استادشان مبلغ آن بوده و هستند باید گفت نگاهی به جامعه و نسل جوان آن در نتیجه عملکرد بد در بعد فرهنگی و دینی و اشاعه آنها توسط متولیان آن موجب‌گریز و بی توجهی تعداد بسیار زیادی از مذهب‌ رسمی کشور شده است که شاید منظور ایشان این عده باشد‌که نعداد آن به ظاهر بسیار بیشتر از ۱۰ میلیون نفر هستند
افزایش ۵۰ میلیونی شیعیان در جهان به چه درد اون ده میلیون نفر ایرانی مرده میخوره؟
آقای ابوطالبی شاگرد آقای مصباح....مطمئنی حالت خوشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
باید ببینی چی میزنه؟
برعکس
توافق نشه ، شک نکید ایران تبدیل به جهنم سوزناک برای یه عده خواهد شد ،،
جناب حاج آقا ابوطالبی ظاهرا برای شما و همفکر انتان در جبهه پایداری و مشابه آن ، تنها کمیت و تعداد شیعیان نوکیش توسط جامعه المصطفی مهم هستند !!!!!!؟؟؟؟؟؟

و کیفیت زندگی و رضایت مردم و شیعیان داخل کشور و چگونگی رفاه اآنها و حتی تعداد واقعی آنها که اعتمادشان را از دست داده اند ، که قطعا بیشتر است
گویا اقای تقی‌پور خودشون طرح صیانت رو با واتزآپ فرستادند برای مرکز پژوهش ها.
سخنان شاگرد مصباح نشانگر نهایت بی اعتنایی به بدبختی های یک ملت است.
آقای علی اکبری، اینقدر از مردم دور هستید که نمیدونید چه چیزهایی جامعه و کشور رو تهدید میکنه. با این حرفی که راجع به ۸۸ زدید معلومه در جنگ هم نبوده اید و فقط از دور شنیده اید.
نمیدونم با خواندن این اخبار بخندم یا گریه کنم
مردم باید در آرامش و آسایش و رفاه زندگی کنند خودشان راه خود را پیدا می کنند
دارم خیلی جدی می گم زودتر جلوی این اقای تقی پورو پناهیان و.. با طرح صیانت بگیرید عواقب کارشون رو قول میدم نتونین کنترل کنین من خودم یکی از همون عواقب هستم
نماینده شیره ای ، وای بر احوال ما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
:))
ایشان این آمار ۱۰ میلیون و ۵۰ میلیون را از کجا آوردن؟
اگر همینطوری میشه عدد تولید کرد ما هم بکنیم. مثلا معلومه که ۷۰ میلیون نفر بدبخت شدن.
اصلا کل دنیا شیعه بشن‌خوب به چه درد میخوره حالا؟!
کجا را شیعه کرده اید ؟ آنچه قابل لمس است ایرانیان به خارج می آیند و مسیحی میشوند !
مصرف تریاک حرام است و این افراد باید ابتدا اعدام و سپس اعدام شودند از جمله خود من
فرماندار باید از ستاد انتخاباتی اقای رییسی باشه!!! بزگواران،!! وقتی میگن شماها یه مشت سهم‌خواه هستید که خواسته خودتان را عنوان میکنید ...
این عدد پنجاه ملیون شیعه جدید رو از کجا اوردید
وقتی این چند خبر را خواندم علی الخصوص صحبت‌های این چند روحانی را فقط میتوانم بگویم خدا خودش به ملت ایران کمک کند
این 50 میلیونی که میگی اولا دروغه ثانیا اگر هم افرادی باشند فقط بخاطر پوله، چون بیکار و گرسنه هستند میان سمت شما وگرنه قلبا مسلمان یا شیعه نیستن بخصوص آفریقایی ها
در ارتباط با ده میلیون نفر هم زیاد مطمئن نباش، اکثریت جوان های ایرانی کاملا دین گریز شدن
پس به این دلیل قیمت مواد مخدر از ثابت ترین قیمت ها بوده :))
مجلس در راس امور است
با پول میشود شخص کافر را دیندار کرد و حتی نوع دینش را هم مشخص کرد
نوروزی: باید از کسانی که ستاد رئیسی را مدیریت کردند و شب و روز نخوابیدند، استفاده شود:

جناب نوروزي با اين روشي كه شما در پيش گرفته اي و در حال بدعتگذاري هستي از اين به بعد همه سعي مي كنند در ستاد انتخاباتي كانديداها باشند چون مطمئين هستند اگر وزير نشوند مدعي فرامنداري و استانداري هستند!!
آقاي عزيز اين چه باج خواهي و سهم خواهي از دولت است؟
حالا چی ؟! لابد همه منزه !!
با ارقام واستدلال شما موافق نیستم به نظر من ما ۵۰ میلیون شیعه دلی را از دست دادیم و صد هزار شیعه پولی بدست آوردیم .
تابناک لطفا"
معلوم شد این تصمیمات منق.. از کجا گرفته میشه
بله محبوبیت روحانیان بیشتر شده . پس لطفا با همین فرمان ادامه بدهید تا تهش بروید
اینا اخباره واقعا؟؟ اینا واقعیت های جامعس؟ یا من توهم زدم یا گویندا های این اخبار در توهم به سر میبرند
وی با ابراز تاسف از این که «قمار بازی و فساد جنسی در بین نمایندگان دیده می شد» نیز گفت: موارد خلاف اخلاق و عفت عمومی در بین نمایندگان رخ می داد
شورای نگهبان ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
نمایندگان عصاره و برآیند ملت هستند. وقتی فضای عمومی جامعه درگیر این مسائل هست و همگی بوفور می بینیم ، زیاد غیر طبیعی نیست اگر نمایندگان هم به این رذائل آلوده باشند.
اولا آمارت الکیه. تو که شاگرد آیت اللهی نباید از زبانت هر چی در بیاد باید دقیق تر باشی. دوما اگر درست عمل می کرد به فرض اینکه آمارت درست باشه این ۱۰ میلیون هم از دست نمی رفت.
مجلس معتاد شورای نگهبان خواب و رئیس جمهور افسرده. عجب دورانی است دوران ما
این تقی پور واقعا به کجا وابسته است؟
حاجی بگو‌شیعه شدن اون ۵۰ میلیون چقدر واسه ملت ایران درآمد ؟ چند صد میلیارد دلار خرجشون کردی ؟
جناب نوروزی یادمان نرفته قبل از انتخابات پر شور اسفند 98 که شماها مجلس رو قبضه کردین از طرف شورای نگهبان دلایل رد صلاحیت یکی از نمایندگان مجلس قبلی نفوذ و لابی گری برای منصوب کردن یکی از اعضای ستادشون به ریاست آموزش و پرورش شهرستان بود. عجب انتظاری دارین، البته در آسمان سیاست ایران یک بام و دو هوا مرسومه
"مصرف تریاک در بین نمایندگان ادوار مختلف فراوان بود" , و بقیه موارد آدم رو یاد این میندازه که مجلس عصاره فضایل ملت است
به نظرتون شخصی که با پول شیعه بشه درسته؟
آقای حجت الاسلام ابوطالبی. لطفا مطالعه(میدانی وغیر میدانی) بکنید. کاشکی به جای شیعه انسان پرورش می دادید مطمئنا در این صورت تعداد شیعیان واقعی به عدد قابل قبولی بدور از توهم می رسید ثانیا اونهایی که از دست دادید شیعه بودن وقتی با......... مفهوم دیگه ای از شیعه پیدا کردن که ترجیح دادن شیعه نباشن
همینطوری پیش بره تمام 80 میلیون مردم ایران از دست میرن بحاش 500 میلیون شیعه میشن عالیه
شاید به خاطر جمهوری اسلامی ۱۰ میلیون نفر را از دست داده باشیم؛ اما ۵۰ میلیون نفر در دنیا شیعه شدند


کفر نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
حسین.ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
افزایش مسلمانان کفر نیست، بلکه خدمت به اسلام و انسانیت است!
مجلسیا کرونا نمیگیرن
هر یکنفر ایرانی که از دین و مذهب فراری شدند، به اندازه صد نفر از آن خارجی هایی ارزش دارد که مشرف به مذهب شیعه شدند
واقعا متاسفم که انسانیت رو فدای ازدیاد شیعه بودن کردین (کیفیت فدای کمیت)
ببینید این مجلس چطور دارد آشکارا از مصرف مواد افیونی دفاع میکند؟! ننگ بر آن اقلیت پنج درصدی که به این به اصطلاح نمایندگان رای دادند
آنان که طرفدار طرح صیانت از فضای مجازی هستند، مانند آدمی میباشند که بر روی شاخه درختی نشسته و خودش دارد آن شاخه را اره میکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
یکی بر سر شاخ بن می برید
مصرف تریاک در بین نمایندگان .......بگو چرا اصرار و عجله دارند با طالبان روابط برقرار کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
عالییییییییییییییییی بودددددد
هر دم از این بام بری میرسد !!!!؟؟؟؟؟ در خصوص خبر آخر مصرف تریاک در بین نمایندگان مجلس !!!؟؟؟قمار بازی و مواردخلاف عفت عمومی در بین نمایندگان مجلس !!!!؟؟؟؟
واقعاً انسان از این همه خبر مشمئز کننده در جمهوری اسلامی به حالت تهوع میافته نمیدانم چرا ؟ البته نمیدانم اشکال در انتخاب مردم است ؟ !! یا اشکال در گزینش افراد در پستهایی که میگیرن ؟!! پس اینهمه یال وکوپال حفاظتی و اطلاعاتی برای چیست ؟! تازه از همه جالبتر اینکه میگوید برای حفظ آبرو میگذارند تا دوره طرف تمام شود این نکته شاید از همه با حالتر باشد و شاید در هیچ کجای دنیا چنین برخورد معرفتی دیده نشود که البته اینهم مختص مملکت ماست که باید به مسئولین تبریک عرض نمائیم . دارم میرسم به اینکه ما در کشورمون چرا اینقدر دزدی ، اختلاس ، رانت خواری و حرام خواری و آقا زاده و ... داریم .!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حجت الاسلام و المسلمین مهدی ابوطالبی، استاد گروه تاریخ اندیشه معاصر
خیلی خوب شده ولی مسجد های خودمون خالی از مردم شده و روزه دارامون کمترو کمتر شدن اعتقادات مردم ضیف شده حاج اقا چی داری میگی چها تا حدیث از پیامبر بگو در مورد ربا و ادزدی و مال مردم خوریو اختلاس و دزدی از بیت المال ...
اقای نوروزی میخواهند دین خودشان را به فعالان دفتر اقای رییسی در زمان انتخابات ادا کنند .
جناب مصباح. این 50 میلیون نفر که به زعم جنابعالی شیعه شده اند چه نفعی برای ما داشته اند؟؟ دنیا فارغ از نوع ادیان میتواند محل بهتری برای زندگی باشد اگر سعی کنیم انسان واقعی باشیم
50 میلیون اضافه کردید که فقط از ایران پول میگیرند و 10 میلیون ثروتمند که برای ایران پول تولید می کردند فراری دادند یهودی ها 10 میلیون نفرند بیشترین میلیاردرهای دنیا هم یهودی است . دنبال یهودی کردن کسی هم نیستند
به جناب حجت الاسلام و المسلمین مهدی ابوطالبی دوست عزیز اصلا با حرفت موافق نیستم ما داریم قافیه را میبازیم عملکرد بد دولتها فسادها بی عدالتی فقر گرانی بیکاری جوانان کشورمان را از دین وانقلاب روز به روز دارد دور میکند باید در حرفها و عملکرد ها تجدید نظر شود که اگر نشود خدا به داد . . . آقای اوضاع آنچنان که شما میگویی در داخل نیست پیشنهاد میکنم بروید در سطح جامعه و شهرهای مختلف تا دریابی چه خبر است وقتی در جامعه نانوایی اطلاعیه بزند که نان قرضی نمی دهم بعد یک عده در خوشی غوطه ورند بقه اش را آقا شما ادامه بدید
واقعا شنیدن این حرفها ، تاسف فراوان دارد برای مجلس و رییس مجلس . جالب است که ریئس مجلس از رد صلاحیت اش ابراز ناراختی میکند .
"مصرف تریاک در بین نمایندگان ادوار مختلف فراوان بود"
مثل خانواده ای که پدرشان معتاد است .
نه نون دارند بخورند
نه لباس دارند بپوشن
شرایط امروز ماست .
50 میلیون نفر در دنیا شیعه شدند ؟؟؟ میشه این 50 میلیون نفر را به ما نشان دهید ؟؟؟ برای چی شیعه بشوند ؟؟ چون شیعیان در ایران از لحاظ مالی و اقتصادی و اجتماعی و آزادیهای مدنی و مدیریت آب و خاک و اخلاقیات و ..... بهترین شرایط را دارند؟؟ ؟
تابناک جان مردم اعصاب ندارند بیا و رو اعصاب ما راه نرو مثلا ننویس 50 میلیون نفر شیعه شدند . تورو خدا نمک رو زخم مردم نپاش این کارها را نکن
"قمار بازی و فساد جنسی در بین نمایندگان دیده می شد"
اگه نمی گفتین هم خودمون میدونستیم
محض رضای خدا برای برخی نمایندگان محترم لااقل تریاک اصلی (گیاهی) توزیع نمایید، چنانچه از تریاک صنعتی که به وفور در دسترس هست مصرف نمایند مملکت از اینی هم که هست بدتر خواهد شد
جناب اقای ابوطالبی خدا کند 10میلیون نفر درست نباشد چون فرض بر این است که این جمعیت افراد بالغ (به لحاظ سنی) جامعه هستند.این افراد با خانواده های خود بی شک جمعیت بیشتری را پوشش میدهند انوقت این سیوال پیش میاید که این چه محاسنی ست که مردم داخل کشور که در بطن جریانات هستند انرا احساس نمیکنند و متوجه نمیشوند ولی در خارج از کشور متوجه میشوند.
مطمئنی فقط ده میلیون شیعه از دست دادی ؟
مهدی ابوطالبی اشباه می کنند که آدم ها رو رقم می بینند، انسانها قابل تاخت زدن نیستند.
اون ۵۰ میلیون چندتاشون هم اینجا تو ژاپن هستند اهل غنا هستند به گفته خودشون در روستاشون تمام مخارج تحصیل و کتاب و اقلام درسی شون با دولت ایرانه
بچه هاشون علاوه بر دروس معمول باید علوم فقهی شیعه رو هم بخونند
متاسفانه در کشوری زندگی میکنیم که مسولین برای رسیدن به هدفشان حاضر هستند که کل مردم را فدا کنند . من در خانواده مومن به دنیا امدم ولی در مدرسه به خاطر اجبار در نماز و لجبازی من در مقاومت در برابر خواندن نماز اجباری از مدرسه اخراج شدم و از ان موقع کلان خط قرمزم نماز شده و در هر صورتی نماز نمیخوان حتی برای پیکر پدرم در روز تدفین
مصرف تریاک در بین نمایندگان ادوار مختلف فراوان بود !! فکر کنم همین نمایندگان تریاکی مملکت را به این وضع انداخته اند !خخخخ
شاگرد مصباح یزدی از کجا وچگونه این آمار را بدست آورده
شاگرد محترم مرحوم مصباح یزدی توجه ندارند که اکثر افرادی که از ایران خارج شده اند نیز علاوه بر شیعه بودن انسانهای تحصیلکرده ، خلاق ، نخبه و مبتکر بوده اند که متاسفانه جا را برای خود تنگ دیده و تصمیم به مهاجرت گرفته اند و مورد پذیرش کشورهای پیشرفته که تشنه جذب افراد نخبه هستند شده اند و فرق دارند با آن انسانهای محترمی که در افریقا و هند و ... در فقر به سر می برند و با صرف تبلیغات و هزینه های بسیار اقرار به شیعه شدن می کنند و معلوم نیست که تا چه حد پایبند آن هستند.
10 میلیون نفر از دست دادیم، 50 میلیون شیعه درست شد، و یک ملت (ایران) نسبت به اعتقادات دینی و رعایت دستورات آن سست و بی تفاوت شدند.
کاش ایشان نظراتش را با تحقیق و آمار واقعی بیان می کرد. فقط کافی است آمار جوانان نماز خوان ایران را استخراج کنید، همه جیز دستتان میاید.
شاگرد اقای مصباح یکمی دقت کنین
اون تعداد که خارج شدن اصیل بودن و با هویت اون تعداد که وارد شدن طبیعی است که اصیل نباشند پس خروحی ماادمهای با کیفیت این مذهب بودن و طبیعی ایت که ورودی ها بی کیفیت باشند دلیل السابقون اولیک مقربون که میبینید قابل کتمان نیست
بحث محاسبه ضرر و زیان هست برای مسلمان کردن ان تعداد فرضی ما هزینه کردیم مبلغ فرستادیم پول دادیم و طبیعی خواهد بود که منفعتی به ما و مذهب ما نخواهند رساند مثال طبیعی داستان این خواهد بود که شما قنات را که طبیعی اب روان را میسازد با چاه عوض کنی که نیاز به انرژی و پمپ و ... خواهد داشت به محض قطع کردن انرژی چاه هم متوقف میشود در این مورد ایه مستقیم هم داریم کسانی گه تا شمشیر را ندیدن مسلمان نشدن تعمیم اینکه تا منفعتی در کار نباشد مسلمان نخواهند ماند
نگاهی به بودجه ها و اعتبارات باید انداخت کشت گندم وقتی به صرف خواهد بود که از دل خاک با حداقل هزینه استخراج شود اگر شما امروز گندم کیلویی یک میلیون تومن تولید کنی ارزشی نداره که این مسلمانها که با بلیط هوامیما و اعزام روحانی به مثلادبرزیل انجام بشه بنظر شما ارزشی داره شما به یک نفر پول بدی تشهد بگه بعدم فراموش کنه بره
در خاتمه مستند این امار از دهان غیر شما مهمه چه کسی تایید کرده این عدد را مجموعه شما اعداد و ارقامی از کار خودش اعلان کرده بسیار هم عالی ولی یکی دیگه باید تایید کنه تمام بچه ها بعد از امتحان میگن ما برگه های خوبی نوشتیم تا معلم تصحیح بکند در هر حال ما شیعه کهنه دوست داشتنی و اصیل را نابود کنیم تا برزیلی را به ضرب پول وادار به تشهد کنیم امری بسیار غلط هست و طبیعی خواهد بود که از این بابت مزدی هم بستانیم که اون دیگر فاجعه خواهد بود
به شاگرد آقای مصباح باید گفت مردم ایران چه وقت از شما خواستند که مردم دنیا را شیعه کنید ؟
اینکه مردم شیعه ایران گرفتار فقر و بیکاری و گرفتاری و انواع مفاسد باشند ولی شماها بودجه مملکت را صرف شیعه کردن مردم اقصی نقاط دنیا کنید چه منطقی دارد ؟
همون 50 میلیون هم با پول جذب شده
بله
جناب آقای نوروزیفنماینده رباط کریم فکرکرده دستگاه اجرایی کشوریک شرکت تجاری هست که چون فلانی درستادرئیس جمهورفالیت کرده حالابیاید فرماندارشود،یافلانی که استاددانشگاه است هیچ سابقه اجرایی نداردبیایدفرمانداربشود!!!به کجامی رویدچنان شتابان؟؟!!بجای دخالت ودست اندازی درقوه مجریه،بفرماییدقوانینی تدوین کنیدوسازکاری بگذارید که ازورودافرادمعتادودرگیرامورخلاف مختلف به بالاترین مرجع قانون گذاری کشورجلوگیری ودرصورت مواجهه بامورد،برخوردقانونی باآن بفرمایید!!!...این نماینده هابااین مجلس واقعانوبرن!!!ببینید کیادارن واسه مملکت قانون گزاری می کنن!!..ای وای...
منابع این مملکت رو دادید تا 50 میلیون آدم شیعه پولی شوند ، این ملت ایرانند که در همه سختی ها پشت نظام بودند واقعا تفکر بعضی ها به انسان حس بدی می دهد .
معلوم شد چرا مناطق سنی نشین ما محروم مانده اند.
ماشالله به قوه قضائیه برای رسیدگی و صدور رای در یک پرونده!!!!!!!!!!!!بنظر می رسد ....
یعنی واقعا ارزشش را داره به خاطر شیعه شدن 50 میلیون نفر 10 میلیون نفر را از دست بدهیم؟
یعنی واقعا ارزشش را داره به خاطر شیعه شدن 50 میلیون نفر 10 میلیون نفر را از دست بدهیم؟
جناب آقای طالبی
آیا از نزدیکان حضرتعالی نیز جزو این 10 میلیون نفر هستند،؟
آیا آمار مستند از این 50 میلیون که شیعه شدند ، میتوانید ارایه بفرمایید؟
در صورتی که آمارهایی رسمی از شیعیان ایران که به صورت رسمی مسیحی شدند تا بتوانند پناهندگی یا تابعیت آمریکا ،اروپا و...... را بگیرند، همه جا وجود دارد و متاسفانه تعدادشان خیلی زیاد هم هست.
لطفا با سند حرف بزنید الان مثل 50 سال پیش نیست که یک حرفی زده شوذ و کسی نتواند صحت آن را پیگیری کند.
با یک جستجوی ساده همه آمارها بدست می آیند.
لطفا لطفا و هزار بار لطفا با این حرف ها اعتبار سخنان صحیح روحانیت را زیر سوال نبرید که باز هزار متاسفانه این اتفاق در جامعه افتاده است و این خیلی خطرناک است
دیگه شما این حرفو نزنید کی به شما احسنت و آفرین بگه...؟؟؟؟!!!
شاید به خاطر جمهوری اسلامی ۱۰ میلیون نفر را از دست داده باشیم؛ اما ۵۰ میلیون نفر در دنیا شیعه شدند.
بله بله صحیح است این شیعیان در شرکتهای تجاری چین فعال هستند و فارسی هم بلدند.
آن 50 میلیون نفری که به برکت جمهوری اسلامی شیعه شدند تا زمانی که جیره و مواجبشان برسد شیعه هستند
مشکل اینجاست که اون ده میلیونی که از ایران رفتند نان ساز و نان آور بودند ولی اون ۵۰ میلیونی که جذب کردید همه نان خور هستند !.
گرانی را کنترل کنید حقوق کارمندان وبازنشستگان را اگر همسان سازی حقوق نکنید واز نجومی بگیران حمایت بی قید شرط کنید رضایت مندی را ازدست خواهید داد
دیدگاه تابناک هم مثل شاگرد آیت اله هستش
اینکه چرا همه پیاما را منتشر نمیکنه توجه ویژه ایشان هم به اون 50 تای شیعه زورکی هست تا 10 تا شیعه داخلی
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
شیعه که هیچ آن یک میلیارد مسلمانتان چه گلی به سر بشریت زده اند؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
آفرینننننننننننننننننن
میشه لطف کنید شما هم برید پیش همان پنجاه میلیون دست ساز خودتان و ما را به حال خود رها کنید،؟
اسلام یک دین واحد و کامل است اصلا شیعه و سنی ودهها شاخه ندارد .اینها را ساخته آند . مگر پیامبر خدا شیعه بوده یا مگر سنی بوده ؟؟؟؟
پنجاه میلیون که هیچ فرض کنید پنج میلیارد خوب که چی ؟
شما چراغ راه شدید برای عده زیادی متدین شناسنامه ای که پی به اشتباهشان ببرند
عدد بر عکس است
۵۰ میلیون شیعه داخل را از دست دادید
با پول فکر می کنید ۱۰ میلیون شیعه از خارج خریداری کردید
البه تا پول بهشون بدید شیعه هستند
به خدا این جماعت اینقدر دروغگو و فریکار هستند : نه ۱۰ میلیون نفر دزست لست و نه ۵۰ میلیون و اصلا حرف زدن مفت شده کار این فریبکاران که با لباس و دین ابزاری در حیف میل اموال کشور است
همچین شاگردانی مصباح تربیت کرده که امار و ارقام در حاکمیت در انواع زمینه ها به مردم می دهند از بیست کشور برتر جهان تا تمام شدن نفت امریکا در چند سال پیش و تا هواپیما سازی و خودرو سازی و هزاران دروغ دیگر
بیش از این انتظاری از شاگرد انش نمی رود
آقای ابو طالبی. تو خودت هم شناسنامه ای شیعه هستی وگرنه یک مسلمان درست و حسابی حساب شده و منطقی حرف می زند
50 میلیون شیعه پولکی و آویزون بیت المال مردم ایران.

گر مسلمانی از این است که حافظ دارد آه اگر از پی امروز بود فردایی
اگر بە فرض برای هر نفر کە شما شیعە کردین فقط یک میلیون هزینە کردە باشین، میشە پنجاە هزار میلیارد تومن. خستە نباشین واقعن. ما چقدر خوشبختیم!!!!!؟؟؟؟
با گذشت زمان و ناکامی عملی روحانیت شیعه در ایران برای تاسیس یک نظام سیاسی مردم‌سالار پیشرفته و مردمی، جایگاه انقلاب اسلامی تنزل پیدا کرد و در سال‌های اخیر افت چشمگیری یافت.
جمعیت عظیمی از مسلمانان جهان در سال‌های اول انقلاب، به جمهوری اسلامی به مثابه یک مدل و الگوی قابل تکرار می‌نگریستند اما اکنون چنین قضاوتی وجود ندارد. آقایان متوجه عمق فاجعه نیستند و میزان دین‌گریزی و دین‌ستیزی در جامعه به‌خصوص در میان نسل جوان را نادیده می‌گیرند یا با اشاره به شیعه شدن چند میلیون در دنیا، به خودشان قوت قلب می‌دهند. آقایان به این سوال جواب بدهند که اگر همان تازه‌ شیعیان جهان را به ایران بیاوریم و آنان هم شاهد عملکرد عالمان و حاکمان دین‌محور ما باشند، باز هم دیندار و شیعه باقی می‌مانند یا آنان هم مانند همان ۱۰میلیون ایرانی، از روحانیت و دین فاصله می‌گیرند؟
شیعه کردن یک میلیارد نفر خیلی اسانتر از خارج کردن یک نفر شیعه عاشق امام حسین از تشیع است .پس شما احسنت دارید
تمام آن ۵۰ میلیون نفر فدای تار موی یکی از این ۱۰ میلیون نفر
میشه بسه
آقای ابوطالبی چی می زنی برادر ؟!
خدا رحمت کنه آیت الله مصباح رو، هنوز فکر و افکارش امثال شما تابناکی ها رو اذیت و آزار میده.... خدا رحمتش کنه.
طعم جهان وطنی را بچشید
شاگرد مصباح خودش اسم دارد فکر دارد دلیل نمیشود هر که حرف زد به شخص دیگری ربط دهید.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل