بازدید 6955

سرپرست جدید در تکواندو، پولادگر در راه وزارت ورزش

انتظار می‌رود پولادگر طی روزهای آتی، به عنوان جانشین مهدی علی نژاد پست معاونت قهرمانی وزارت ورزش را در اختیار بگیرد. در غیر اینصورت پولادگر به عنوان یکی از کاندیداها ، بار دیگر در انتخابات این فدراسیون شرکت خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۹۵۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱ 27 December 2021

سرانجام پس از دو دهه ریاست پولادگر بر تکواندوی ایران که طی چندسال اخیر با سقوط و افول همراه بود، امروز با حکم وزیرورزش و جوانان فرامرز کیانی‌زاده به عنوان سرپرست فدراسیون تکواندو منصوب شد.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از وزارت ورزش و جوانان، حمید سجادی، فرامرز کیانی‌زاده را در حکمی به عنوان سرپرست فدراسیون تکواندو منصوب کرد. 

انتظار می‌رود پولادگر طی روزهای آتی، به عنوان جانشین مهدی علی نژاد پست معاونت قهرمانی وزارت ورزش را در اختیار بگیرد. در غیر اینصورت پولادگر به عنوان یکی از کاندیداها ، بار دیگر در انتخابات این فدراسیون شرکت خواهد کرد. وی اکنون نایب رییس تکواندوی قاره آسیاست.

در این حکم آمده است: با استعانت از خداوند متعال و با عنایت به تعهد و تجربه جنابعالی در امور مدیریتی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست فدراسیون تکواندو منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود ضمن انجام امور جاری فدراسیون که از عمده وظایف است؛ در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع عمومی انتخاب رییس فدراسیون اقدام کنید. توفیق روز افزون جنابعالی را از درگاه ایزد متعال خواستارم.

سیدحمید سجادی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار