بازدید 7560

لاوروف: «ناتو» اعتباری ندارد

وزیر امور خارجه روسیه بیان کرد: «ناتو» در حال حاضر طرحی صرفا ژئوسیاسی برای الحاق اراضی شده که بعد از فروپاشی ائتلاف ورشو و جماهیر شوروی سابق بدون صاحب مانده‌اند. کلمه ناتو اعتباری ندارد.
کد خبر: ۱۰۹۵۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷ 27 December 2021

 

به گزارش تابناک از ایسنا،‌ به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه امروز با اشاره به مذاکرات میان روسیه و آمریکا بر سر موضوع ضمانت‌های امنیت در مصاحبه با برنامه سولویوف لایو در یوتیوب اظهار کرد: ما دور اصلی مذاکرات با آمریکا را بلافاصله بعد از پایان تعطیلات سال نوی میلادی برگزار خواهیم کرد.

او در عین حال گفت: مسکو منتظر پاسخ ناتو به این سوال است که آیا مقامات نظامی باید در هیئت‌های مذاکرات گنجانده شوند یا خیر.

رئیس دستگاه دیپلماسی روسیه گفت: روسیه هشدار نهایی را درباره مدت این مذاکرات امنیتی صادر نمی‌کند؛ اما این مذاکرات می‌تواند نامحدود باشد.

لاوروف خاطرنشان کرد: مسؤولان ارشد نظامی در نشست شورای روسیه و ناتو در ۱۲ ژانویه شرکت خواهند کرد. مسکو امیدوار است ناتو در سطح بالایی در این نشست شرکت کند.

او افزود: ناتو در حال حاضر طرحی صرفا ژئوسیاسی برای الحاق اراضی شده که بعد از فروپاشی ائتلاف ورشو و جماهیر شوروی سابق بدون صاحب مانده‌اند.

او افزود: کلمه ناتو اعتباری ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار