بازدید 5917

درخواست تحقیق و تفحص از متروی تهران

نایب رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد که با توجه به انبارهای خالی مترو و حوادث اخیر لازم است که تحقیق و تفحصی از مترو انجام شود.
کد خبر: ۱۰۹۵۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵ 26 December 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، پپرویز سروری پس از ارائه گزارش مسئولان مترو در مورد حادثه اخیر برخورد دو قطار با یکدیگر گفت: اصطلاحی به نام ترک فعل وجود دارد که این ترک فعل نه تنها سبب می‌شود که کاری انجام نشود بلکه زمینه بروز اتفاقات دیگر را رقم می‌زند و ما باید با عنوان ترک فعل از کسانی که در مسئولیت خود کوتاهی کردند رسیدگی کنیم.


وی با بیان اینکه گزارشات نگران کننده‌ای از مترو داریم که نشان می‌دهد وضعیت قطعات به شدت نگران کننده است، گفت: به روزرسانی تجهیزات مترو بسیار ضروری و مهم است و از مسئولان فعلی شهرداری می‌خواهیم که علاوه بر حل مشکلات قبلی با سرعت زیاد موضوعات را رفع کنند و اولویت بندی داشته باشند.

وی با بیان اینکه حتما باید ترک فعل مسئولان را پیگیری کنیم، گفت: ضروری است شورای ششم اولین طرح تحقیق و تفحص خود را از مترو کلید بزند که هم اعلام کنیم چه چیزی تحویل گرفتیم و هم آسیب شناسی عمیقی صورت گیرد و در این میان شهرداری باید مترو را در اولویت کار خود قرار دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان